Rate The Player

DeletedUser

Guest
Doe ik wel Kevin ;)


* Punten 8/10 Prima je omgeving aan het domineren
* ODA 5/10 Matig, kan beter
* Reputatie 8/10 Ken je toch. ;P
* Ligging 9/10 Domineren
* Stam 8/10 Ziet er sterk uit.

Totaal: 7.6 Genoeg perspectief

Nu ikke :cool:
 

DeletedUser

Guest
Doe ik wel Kevin ;)


* Punten 8/10 Prima je omgeving aan het domineren
* ODA 5/10 Matig, kan beter
* Reputatie 8/10 Ken je toch. ;P
* Ligging 9/10 Domineren
* Stam 8/10 Ziet er sterk uit.

Totaal: 7.6 Genoeg perspectief

Nu ikke :cool:

Als je je naam even geeft zal ik je raten :).
 

DeletedUser

Guest
Speler die boven mij posten gerate.



* Punten 7.5/10 : Top 50 , had meer verwacht van het account , maar het lijkt me wel goed te gaan enkel :
image.php
Aan het sparen voor een treintje ?

* ODA 7/10 : ( 143 Sebastian Valmont [Tetra.] 5.484) nog geen 2de dorp , dus veel oda is nog niet nodig
* Reputatie 8/10 : ken detlef van in select , en weet zeker dat hij niet de minste op zijn account laat.
* Ligging 8/10 : Redelijk veel farm dorpen , maar ook nog genoeg keuze om een mooi 2de dorp uit te kiezen
* Stam 8/10 : heel mooi punt gemiddelde , een goede reputatie , wat wil je nog meer in de begin stage ?

Totaal: 7.5+7+8+8+8= 38.5 /5 = 7.7 , lijkt me best goed niet ?

Iemand die mij wil raten ?
Jukke6 laatste begonnen in mijn 14x14 - zit in een vriendenstam gelieve hier aan te denken als je de stam punten geeft :)D ).
 

DeletedUser

Guest
Doe mij alvast.. ;)

* Punten 8/10: je doet het goed voor je begindatum ;).
* ODA 6,5/10: laag, maar is helemaal niet nodig.
* Reputatie 8,5/10: bekend bij de meesten, waaronder bij mij.
* Ligging 7,5/10: je domineert je buurt, maar edeltargets zijn niet goed.. maar zal je waarschijnlijk wel kunnen oplossen door ver te edelen oid.
* Stam 8/10: ziet er goed uit!

Totaal: 7,7. Je doet het goed! ;)

Net begonnen, Sao Miquel it is.

* Punten 7,5/10: nog niet te beoordelen.
* ODA 7,5/10: nog niet te beoordelen.
* Reputatie 8,5/10: bekend ;).
* Ligging 7,5/10: gemiddelde ligging imo.
* Stam 7,5/10: nog geen.

Totaal 7,7. Sorry dat ik niet veel gerate heb.. maar was nog niet veel te raten omdat je pas begonnen was.

Speler die boven mij posten gerate.

* Punten 7.5/10 : Top 50 , had meer verwacht van het account , maar het lijkt me wel goed te gaan enkel :
image.php
Aan het sparen voor een treintje ?

* ODA 7/10 : ( 143 Sebastian Valmont [Tetra.] 5.484) nog geen 2de dorp , dus veel oda is nog niet nodig
* Reputatie 8/10 : ken detlef van in select , en weet zeker dat hij niet de minste op zijn account laat.
* Ligging 8/10 : Redelijk veel farm dorpen , maar ook nog genoeg keuze om een mooi 2de dorp uit te kiezen
* Stam 8/10 : heel mooi punt gemiddelde , een goede reputatie , wat wil je nog meer in de begin stage ?

Totaal: 7.5+7+8+8+8= 38.5 /5 = 7.7 , lijkt me best goed niet ?

Iemand die mij wil raten ?
Jukke6 laatste begonnen in mijn 14x14 - zit in een vriendenstam gelieve hier aan te denken als je de stam punten geeft :)D ).

Bedankt! Die groei komt erdoor dat het account even inactief is geweest.. maar nu ben ik terug :p. Zal dus wel actief worden ;).

Ik ken je btw ook van Select.
 

DeletedUser

Guest
Totaal 7,7. Sorry dat ik niet veel gerate heb.. maar was nog niet veel te raten omdat je pas begonnen was.

Vind het toch tof van je, misschien later beter..

En zo'n reputatie doet me goed. :)
 

DeletedUser

Guest
Bedankt! Die groei komt erdoor dat het account even inactief is geweest.. maar nu ben ik terug :p. Zal dus wel actief worden ;).

Ik ken je btw ook van Select.

Heb er alle vertrouwen in met jouw op het account ;) :D !
 

DeletedUser

Guest
Totaal 7,7. Sorry dat ik niet veel gerate heb.. maar was nog niet veel te raten omdat je pas begonnen was.

Vind het toch tof van je, misschien later beter..

En zo'n reputatie doet me goed. :)

Zal je over een weekje nog eens raten, goed? :)

Heb je vaker gezien op 't forum :p.
 

DeletedUser50700

Guest
Wie zal ik raten en wie wil mij raten? :D

Eenmaal andermaal?
 
Bovenaan