1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Rate de speler

Discussie in 'Wereld 43' gestart door Hypomania., 28. mei 2015.

Deel Deze Pagina

1. Robbert was erg druk en kon er alleen 's nachts zijn. En niet zo heel gek dat zo'n account redelijk snel valt als er 8 spelers zijn die hem aanvallen. En MUTH onverwacht als ik het goed heb, weet daar het fijne niet van om eerlijk te zijn. Dat front + de geringe def die hij had was gewoon niet te houden, zeker niet toen MUTH ook nog in het zuiden ging bashen.

2. Beast Incarnate.

Beast Incarnate.

Lid geworden:
    14. sep 2014
    Leuk Bevonden:
    855
    Tsja, alle bots (en al die bots) zijn eigenlijk untraceable. Dus tenzij je er zeer dom mee omgaat, zul je jezelf niet verraden.

3. Leaving Behind

Leaving Behind

Lid geworden:
    24. apr 2015
    Leuk Bevonden:
    714
    Man man, kijk alleen al naar de groeirang van de beste jongen: http://prntscr.com/8l6vj5

Toevallig ken ik ze persoonlijk en jij kunt heel leuk beweren dat ze 23 april zijn gestart en pas laat begonnen zijn met edelen, maar ik weet wel beter. Deze spelers zijn 2 maal opnieuw gestart (ja, deze groeirang is het resultaat van een 3e poging) en zijn dus helemaal niet af te rekenen op 'maar 1.1mil punten'.

4. underground tacticz.

underground tacticz.

Lid geworden:
    24. mei 2013
    Leuk Bevonden:
    1.227
    Dat is niet af te lezen aan TW Stats, maar dan nog jammer dat je de andere punten negeert, maar hoe dan ook zal het voor dat account ook snel einde verhaal zijn.

5. dragonshield3

dragonshield3 The Snipe 2019

Lid geworden:
    27. mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    1.248
    Weet eigenlijk niet hoe lang Robert er heeft gespeeld. Denk rond de 3 maanden?

6. TheManWithItzBlueKnife

TheManWithItzBlueKnife

Lid geworden:
    10. mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    267
    Fré had allerlei bots ja. Vind het niet geheel vreemd als je het dan minder goed doet.

7. Beast Incarnate.

Beast Incarnate.

Lid geworden:
    14. sep 2014
    Leuk Bevonden:
    855
    Ik heb er geen gedacht van :p

8. vital virus

vital virus

Lid geworden:
    1. jul 2015
    Leuk Bevonden:
    13
    Bedankt voor de rate. Ik zal hem boven mijn bed hangen:eek: Ik kan best een lijstje punten geven waarom de helft van deze rate nergens op slaat maar daar heb ik eigenlijk geen zin in...

9. NietNormaal

NietNormaal Guest

Dan moet je ook niet klagen ;)

10. vital virus

vital virus

Lid geworden:
    1. jul 2015
    Leuk Bevonden:
    13
    In dat geval trek ik mijn laatste woorden in;)

Om te beginnen is zoals leaving behind ook zei het onzin dat ik bij de start ben begonnen. Ik ben toen inderdaad gestart maar ben (helaas) twee keer opnieuw begonnen. dus die startdatum klopt al niet. Spelers van 100k gepakt ja, maar toen hadden wij dat ook??? Dus dat lijkt me niet heel raar.
    Verder zit ik inderdaad niet in cruise, babe of finity. helaas maarja, dan kom je bij de kleinere stammen uit. deze stam is misschien niet de sterkste en ze krijgen harde klappen ja. maar wij als acc hebben doen ons best om er nog wat van te maken. Wij houden voorlopig nog lekker stand en ben er niet van overtuigd dat jullie ons snel weg zullen hebben.

Laatst bewerkt: 29. sep 2015
  11. underground tacticz.

underground tacticz.

Lid geworden:
    24. mei 2013
    Leuk Bevonden:
    1.227
    Punten: 28e met iets meer dan 3M aan punten en 313 dorpen met een puntengemiddelde van 9719 punten. Toegetreden op 23 april j.l. en heeft een totaal van 354 gewonnen dorpen en 22 verliezen. Al met al een keurige 7.
    ODA: Algemene OD rang 64e, ODA 44e en ODD 100. ODD valt niet veel aan te doen, maar een account waarvan de ODA rang bijna 20 rangen lager is dan de daadwerkelijke rang doet je wenkbrauwen toch fronsen. Als we dan kijken naar de overnames dan zien we het volgende: Het aantal bb dorpen valt mee, want dat zijn er 11 en dat vormt dat een kleine 3.5% van het totaal aantal dorpen. Keurig dus.
    157 dorpen die daadwerkelijk aantoonbaar zijn als intern, wat neerkomt op iets meer dan 50% van het totaal.
    Hij heeft daarnaast maar één noemenswaardige tegenstander aangevallen en welke Sjeinen is. Daarvan heeft die een 14 tal dorpen gepakt wat neerkomt op 4.47% van het totaal aantal dorpen. De over 40% zijn behaald op spelers welke niet veel voorstellen en waarvan de meesten nu ook niet meer spelen. Als je dan kijkt aan hoe die aan zijn ODA komt dan is dat gewoon teleurstellend. Je kunt niet beweren dat die heeft gestreden voor zijn dorpen. Een 2 dan ook en dat is puur alleen voor die actie op Sjeinen.
    Ligging: Er zitten nog redelijk veel gaten in zijn cluster en wat ervoor kan zorgen dat die daar flink geraakt kan worden, daarnaast ligt die, zeker na het vertrek van Purr, redelijk van het maincluster van Babe af. Echter zolang die nog een pact heeft met Freddy K valt dat zeker te redden en hij heeft voldoende kansen om te groeien. Een 7.
    Stam: Babe is persoonlijk bij mij enorm tegengevallen gedurende de laatste weken. Dat er verscheidene spelers op accounts zijn gestopt en dat Purr Babe heeft verlaten bewijst alleen maar dat het rommelt in Babe. Zolang de stabs oogluikend worden toegestaan is Babe niets meer waard dan een 2 en die 2 is dan vanwege spelers die zich er van distantiëren.
    Reputatie: Fluke stabte op 42 en heeft hier meermaals gestabt. Hoe die in Babe kwam idk, al blijkt het nu dat ze zelf ook vol met stabbers zitten. Maar gewoon een 1.

19/50x10=3.8

Nu Strange Subject raten aub

12. Strange Subject

Strange Subject

Lid geworden:
    20. jun 2015
    Leuk Bevonden:
    77
    Niemand wilt ons Raten Underground. We zijn te goed.

13. purpletail

purpletail

Lid geworden:
    24. sep 2012
    Leuk Bevonden:
    109
    Nee jij bent noob.

14. Strange Subject

Strange Subject

Lid geworden:
    20. jun 2015
    Leuk Bevonden:
    77
    bek houden. of moet ik je vannacht ff blitzen.

15. purpletail

purpletail

Lid geworden:
    24. sep 2012
    Leuk Bevonden:
    109
    Huilen! :D

16. Strange Subject

Strange Subject

Lid geworden:
    20. jun 2015
    Leuk Bevonden:
    77
    hihihihih

17. Azami

Azami

Lid geworden:
    8. sep 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het als volgt zal gaan. Wij worden afgekraakt op onze interns, Jim noemt je dik of in zijn verwoording corpulent.

Laatst bewerkt: 30. nov 2015
  18. Strange Subject

Strange Subject

Lid geworden:
    20. jun 2015
    Leuk Bevonden:
    77
    exact.

19. haranu kozakura

haranu kozakura

Lid geworden:
    12. jun 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft haranu ook wij zijn ook opnieuw begonnen maar staat dit in de stats nee dus iedereen denkt wij zijn ook begonnen vanaf het begin van deze wereld.
    Wat dus niet zo is

20. Perfect Hatred

Perfect Hatred

Lid geworden:
    13. dec 2009
    Leuk Bevonden:
    238
    Alsof het iemand boeit