Vital Virus
Punten: Begonnen bij de start, maar slechts een bescheiden 1,094,372 punten met 116 dorpen. 6 barbaren dorpen gepakt. 21 interns tot nu toe en welke nog wel zal stijgen gezien het feit dat de laatste interns maar een paar uur terug waren.
23% is dus intern en dit zal denk ik binnen 24 uur nog boven de 25% komen. Fietsventiel is de enige speler welke een goede speler is en die je hebt aangevallen. 3 spelers van meer dan 100K gepakt. Al met al een 6.5 en wanneer ik nog een paar dagen had gewacht was dit wss lager geweest.
OD: ODA is 57 en ODD 457. Laatste kun je natuurlijk niet veel aan doen, want daar moeten wij voor zorgen.
ODA is redelijk voor de grote echter moet je hier wel mee oppassen. 7.5
Ligging: Stamligging is ruk, maar boeit niet. Wat wel boeit is dat je met je kont al zowat in de rim ligt en dat je al tegen Fietsventiel van Finity aanligt en al bijna tegen Legendary van Finity. Daarnaast komen de anderen van Finity er ook aan als je kijkt naar je stamgenoot Peuter Power. Al met al een 3, want de overlevingskansen zijn uiterst gering en ook de uitwijkkansen.
Stam: TFT, tsja ik denk dat vele zullen zeggen TFT wie? Dat is het ook. Afgezien van een beetje succes op Legendary anderhalve week terug stelt het niet veel voor. We hebben als Finity zijnde keihard teruggeslagen en de voorheen grootste spelers van de stam, Peuter Power, is zo goed als uitgeschakeld en dat zal niet de enige blijven. Al met al een 2. Afgezien van Peuter Power onbekende spelers en alleen de Peuter Power van 36 is goed, maar daar speelt Fre en die speelt hier niet en dat maakt een wezenlijk verschil.
Reputatie: Ken je niet dus dus kan ik niet over oordelen.
gemiddeld: 19/4 = 4.75
Nu Deceived by the devil graag.