Rate de speler

Reactiescore
372
Toen er een Bg was tussen Babe & Finity werd Babe opgehemeld door Finity en moet je nu zien dan :D

Ik neem voor het gemak even aan dat je een enorme plaat voor je kop hebt hangen dus ik zal het je nog eens uitleggen. In de tijd dat ik BaBe 80% overlevingskansen gaf, hadden jullie nog niet half ODM geabsorbeerd, waardoor jullie spelers niet massaal vastlagen. Voor de gehele situatie dacht ik ook daadwerkelijk dat de leiding van BaBe ook enigszins capabel was, en dat is iets waar ik tot mijn spijt heel erg naast heb gezeten. Laat duidelijk zijn dat ik BaBe kwalitatief nooit hoog heb ingeschat, ik heb ze altijd achter Finity/Vanity gezet, wat in mijn ogen de enige twee stammen met een bovengemiddeld niveau zijn (nu BBK en Finity)

Daarnaast zou ik graag een post zien waarin ik BaBe zou ophemelen want het lijkt me verdomd sterk dat ik een stam anders dan die van mijzelf zou gaan prijzen. Een compliment hier en daar krijgt men van mij wel mits dat verdiend is. Maar hoe dan ook denk ik niet dat het BaBe wat we de afgelopen maanden gezien hebben, dat zou krijgen.

Ook is het belachelijk dat je dit post gezien je zelf ook wel kan redeneren dat zoiets totaal niet gepast is, waarom zou ik positief over BaBe posten nadat jullie weet ik hoeveel mensen gestabd hebben en op allerlei vlakken vuil spel toegepast hebben. Het lijst haast wel of je trots bent op BaBe. :eek:

Ik een stabber? Of ik vergeet iets belangrijks, of je zat complete onzin te verkopen die ik niet heb onthouden. Waarschijnlijk dat laatste. Het enige wat ik kan bedenken waarom je dat zou zeggen is die afspraak, maar daar hebben we inmiddels al genoeg over gepraat.

Ik heb uitgelegd en beargumenteerd in dat andere topic dat jij die afspraak met Deceived gemaakt hebt, in alle waarschijnlijkheid terwijl je in je achterhoofd hield dat er een punt zou komen waarop je hem niet na zou leven. Zelfs als dit niet het geval is heb je een afspraak verbroken en ben je dus gewoon een stabber. Durf je nou daadwerkelijk te beweren dat ik onzin liep te verkopen? Dan ben je nog viezer dan ik dacht. Je weet zelf namelijk ook dondersgoed wat je geflikt hebt. Ik verkoop dus geen onzin, jij verbrak een afspraak en daarmee ben je een stabber.

Dat we er al over gepraat hebben is al net zo irrelevant... Als het besproken is maakt dat jou echt niet minder schuldig. Daarnaast besef je wellicht niet waarom ik het aanhaalde, niet om jouw eeuwige welles/nietes discussie voort te zetten, het staat immers al vast dat je een stabber bent die afspraken verbreekt, maar om aan te tonen waarom NeverKroket zijn reputatie zelfs voor die actie van Pepijn al slecht was. Ik deed dus niets anders dan het benoemen van een feit.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser63354

Guest
Godver zeg Maick. Niet doen alsof dat een gerichte 'beschuldiging' was. Wat ik zeg is een feitje die ik grappig vond, heb nergens gezegd dat ik het onterecht vind.

Je neemt alles wel extreem vijandig op zeg.
 
Reactiescore
372
Godver zeg Maick. Niet doen alsof dat een gerichte 'beschuldiging' was. Wat ik zeg is een feitje die ik grappig vond, heb nergens gezegd dat ik het onterecht vind.

Je neemt alles wel extreem vijandig op zeg.

Ik laat niemand mij of Finity woorden in de mond leggen, of het nu een grap is of niet. Onthoud dat maar voor de volgende keer ;)
 

DeletedUser63354

Guest
Dan moet je misschien eens de post herlezen, aangezien ik jou of je stammetje totaal geen woorden in de mond leg.
 

DeletedUser75798

Guest
Het was al langer duidelijk, bij die naaistreek van hem bij babe zei hij ook al dat hij het soms wat beu was. Moet daar soms tof zijn denk ik dan...
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
goh nou, er zitten ook gewoon persoonlijkheden in Finity die soms nou botsen. Mikey &ik is daar een voorbeeld van.
 

DeletedUser9529

Guest
goh nou, er zitten ook gewoon persoonlijkheden in Finity die soms nou botsen. Mikey &ik is daar een voorbeeld van.

Kan zeker gebeuren, je hoeft niet met iedereen goede vriendjes te zijn, zolang de stam draait is het imo ok :) Discussies zullen er altijd zijn. Is niet meteen een teken dat Finity slecht zou draaien. Als je met een hoop spelers samen zit moet het ergens botsen :)
 
Bovenaan