Rate de speler

DeletedUser69350

Guest
Topic spreekt voor zich neem ik aan, rate de speler die de laatste speler gerate heeft.

Punten:
ODA:
Ligging:
Stam:
Reputatie:

Rate: vF69
 

DeletedUser72441

Guest
Ik zal meespelen :p

Punten: zeer goed, je bent nummer 1 op dit moment dusja 10/10
ODA: rang 31. voor je rang wat laag, maar dat is voor jou natuurlijk beter. want in het begin heb je liever niet teveel ODA, want dat betekend dat je serieus wat def bent tegengekomen (troepenverlies) 8/10
Ligging: Hierover is denkik nog niet zo heel veel te vertellen, je bent na de prereg gestart, dus je hebt het voordeel van de bredere band met barbs te hebben tegenover de core en de absolute rim natuurlijk. wat farmen makkelijker maakt. 7/10
Stam:kan wel beter. het lijkt erop dat je de stam mee de hoogte intrekt, samen met de top 3 van je stam. de rest lijkt toch minder actief. dus we zien wel wat daar van komt. 5/10
Reputatie: Zo goed ken ik je niet dus we zullen daar een neutrale 7 aan geven.

37/50 dus.

Rate : Cookiesoldier
 

DeletedUser45824

Guest
Ik zal meespelen :p

Punten: zeer goed, je bent nummer 1 op dit moment dusja 10/10
ODA: rang 31. voor je rang wat laag, maar dat is voor jou natuurlijk beter. want in het begin heb je liever niet teveel ODA, want dat betekend dat je serieus wat def bent tegengekomen (troepenverlies) 8/10
Ligging: Hierover is denkik nog niet zo heel veel te vertellen, je bent na de prereg gestart, dus je hebt het voordeel van de bredere band met barbs te hebben tegenover de core en de absolute rim natuurlijk. wat farmen makkelijker maakt. 7/10
Stam:kan wel beter. het lijkt erop dat je de stam mee de hoogte intrekt, samen met de top 3 van je stam. de rest lijkt toch minder actief. dus we zien wel wat daar van komt. 5/10
Reputatie: Zo goed ken ik je niet dus we zullen daar een neutrale 7 aan geven.

37/50 dus.

Rate : Cookiesoldier

Tjah als je op 1 nacht een 150 barbarendorpje dat je geedelt hebt boost naar 3k+ heb je idd veel punten :D
 

DeletedUser69350

Guest
Het is niet mijn acc btw, vond het gewoon interessant om met de #1 te beginnen ;)
 

DeletedUser72441

Guest
Tjah als je op 1 nacht een 150 barbarendorpje dat je geedelt hebt boost naar 3k+ heb je idd veel punten :D

staat: punten, niet hoe ben je gekomen aan de punten :p al koopt hij 1mil pp en gebruikt hij ze om 1mil punten te halen. xD
 

DeletedUser75853

Guest
Cookiesoldier

Punten: 41.113 Net top 50. Lijkt mij zeker degelijk aantal 8/10
ODA: rang 312 Niet echt super t.o.v. je punten maar in dit vroege stadium van het spel misschien toch beter om je ODA laag te houden. ;-) 6/10
Ligging: Niet super goed, niet super slecht. Goed omringd door stamgenoten misschien zelfs net iets te veel. Nog steeds edelmogelijkheden en ook een leuk aantal BB'tjes rondom. Geen al te grote concurenten in je nabije omgeving. 7/10
Stam: Cruise (.2) Topstam lijkt me zo ;-) maar! ... alles kan altijd beter :) 9/10 ( raar om je eigen stam te beoordelen)
Reputatie: Ken je nog niet super goed maar als wat ik tot nu toe van jou heb gelezen is positief en opbouwend. Je lijkt me een leuke kerel(s) 8/10


38/50 --> 76%

Rate: FeedTheBeast
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
117
Ik zal meespelen :p

Punten: zeer goed, je bent nummer 1 op dit moment dusja 10/10
ODA: rang 31. voor je rang wat laag, maar dat is voor jou natuurlijk beter. want in het begin heb je liever niet teveel ODA, want dat betekend dat je serieus wat def bent tegengekomen (troepenverlies) 8/10
Ligging: Hierover is denkik nog niet zo heel veel te vertellen, je bent na de prereg gestart, dus je hebt het voordeel van de bredere band met barbs te hebben tegenover de core en de absolute rim natuurlijk. wat farmen makkelijker maakt. 7/10
Stam:kan wel beter. het lijkt erop dat je de stam mee de hoogte intrekt, samen met de top 3 van je stam. de rest lijkt toch minder actief. dus we zien wel wat daar van komt. 5/10
Reputatie: Zo goed ken ik je niet dus we zullen daar een neutrale 7 aan geven.

37/50 dus.

Rate : Cookiesoldier

Is dit een serieuze rating?
 

DeletedUser75897

Guest
FeedTheBest

Punten: 36.710, niet slecht, je speelt een maandje en dan dat aantal punten is zeker niet slecht, je staat op de 72e plek dus 8/10
ODA: Rang 62, dat is dus beter als je punten, niet verkeerd dus, weer 8/10
Ligging: Je ligt best lekker, niet te dicht bij de core, genoeg BB'tjes en geen echte gevaren om je heen, en je hebt al een best leuk clustertje, dus 9/10
Stam: Cruise, ziet er uit als een best goede stam, benieuwd hoelang jullie het volhouden. 7/10
Reputatie: Ik ken je voor de rest niet echt, dus 6/10

Totaal: 38/50
Rate: Legion
 
Reactiescore
43
Legion

Punten: Gezien je startdatum 5/10 ik ben 6 dagen later gestart en had 6 dagen geleden 12-13K.
ODA: Valt niet echt veel over te zeggen aangezien je nog maar 1 dorpje hebt.
Ligging: 8/10 wel gunstig daar.
Stam: Ken er geen enkele speler van dus kan daar ook niet echt over oordelen.
Reputatie: 7/10

20/30

Man Under The Hood
 
Reactiescore
372
Man Under The Hood

Man Under The Hood

Punten: Je bent wat later gestart. Momenteel groei je aardig door. Leuke start achter de rug, niet mogelijk geweest zonder het gebruik van PP punten maar dat zal ik buiten beschouwing laten aangezien vrijwel niemand tegenwoordig clean speelt. Ik vind het persoonlijk geen probleem zolang het met mate gedaan wordt. Dat lijkt bij jou het geval te zijn. Ik vind het wat vroeg om te oordelen maar als je zo doorgaat verdien je wel een 8.
ODA: Redelijk, ietwat magertjes, maar dat is juist in je voordeel. Je zal niet veel verloren zijn, waarschijnlijk is je clear nog gewoon vol. Je edelt in ieder geval redelijk efficiënt, dat is wel een 7 waard.
Ligging: Best leuke farmligging. Redelijk verspreid en je kan in principe meerdere richtingen uit. Beloofd een leuk account te worden. Omdat je nog niet veel dorpen hebt is het lastig hier verder op in te gaan. Je krijgt een redelijk neutraal cijfer, een 7.
Stam: Ik weet niet zo goed wat ik van Bliss moet denken. De groep is praktisch bij elkaar geraapt en de meeste spelers leken niet goed te weten wie er verder nog zou joinen. Desondanks zitten er wel een paar bekende namen in. Ik ben benieuwd of Bliss een vaste rol op deze wereld gaat krijgen. Ik gun het ze in ieder geval wel. Voordeel van de twijfel, 8.
Reputatie: Ja sorry... Je bent een prima gozer en dat hoor ik ook van veel andere spelers, maar je staat wel bekend als iemand die enorm snel quit. Ik kan hier zelf over meespreken. Ik hoop oprecht dat je het dit keer langer volhoudt want je hebt een leuk account met een leuke ligging. Voor je reputatie krijg je een 4.

8 + 7 + 7 + 8 + 4 = 34
34 / 5 = 6.8

Rate FrigginInsanity. Ben ik niet zelf, maar ben wel benieuwd naar dat account.
 
Reactiescore
43
Man Under The Hood

Punten: Je bent wat later gestart. Momenteel groei je aardig door. Leuke start achter de rug, niet mogelijk geweest zonder het gebruik van PP punten maar dat zal ik buiten beschouwing laten aangezien vrijwel niemand tegenwoordig clean speelt. Ik vind het persoonlijk geen probleem zolang het met mate gedaan wordt. Dat lijkt bij jou het geval te zijn. Ik vind het wat vroeg om te oordelen maar als je zo doorgaat verdien je wel een 8.
ODA: Redelijk, ietwat magertjes, maar dat is juist in je voordeel. Je zal niet veel verloren zijn, waarschijnlijk is je clear nog gewoon vol. Je edelt in ieder geval redelijk efficiënt, dat is wel een 7 waard.
Ligging: Best leuke farmligging. Redelijk verspreid en je kan in principe meerdere richtingen uit. Beloofd een leuk account te worden. Omdat je nog niet veel dorpen hebt is het lastig hier verder op in te gaan. Je krijgt een redelijk neutraal cijfer, een 7.
Stam: Ik weet niet zo goed wat ik van Bliss moet denken. De groep is praktisch bij elkaar geraapt en de meeste spelers leken niet goed te weten wie er verder nog zou joinen. Desondanks zitten er wel een paar bekende namen in. Ik ben benieuwd of Bliss een vaste rol op deze wereld gaat krijgen. Ik gun het ze in ieder geval wel. Voordeel van de twijfel, 8.
Reputatie: Ja sorry... Je bent een prima gozer en dat hoor ik ook van veel andere spelers, maar je staat wel bekend als iemand die enorm snel quit. Ik kan hier zelf over meespreken. Ik hoop oprecht dat je het dit keer langer volhoudt want je hebt een leuk account met een leuke ligging. Voor je reputatie krijg je een 4.

8 + 7 + 7 + 8 + 4 = 34
34 / 5 = 6.8

Rate FrigginInsanity. Ben ik niet zelf, maar ben wel benieuwd naar dat account.

Topverkoper (Hout - Level 1)
Verhandel 10 keer grondstoffen op de marktplaats.
Volgende level: Verhandel 100 keer grondstoffen!
87 / 100
 
Reactiescore
43
Stuur eens screenshotje privé. Als dat klopt heb je een wereldstart achter de rug, zal dan mijn post aanpassen ;)

5767178bd2ea4730164ff68ab82d3af7.jpg


Je moet linkje ff kopieren plakken voor groter beeld.
 

DeletedUser24056

Guest
Oke friggin insansity ken ik niet dus ik ga perfect hatred raten!!!! en omdat hij niet zegt waar hij speelt, zal ik alleen hetgeen ik wél kan beoordelen beoordelen.
Reputatie: Je komt een beetje over als een zuur mannetje, jaloers zelfs ooit. Een beetje op zoek naar erkenning die je dan toch niet krijgt. Het type dat je wel eens langs de kant ziet staan bij voetbalwedstrijden. Het type dat zich op kan winden om letterlijk niks, zich erg vervelend opstellen tegenover spelers of teams (lees: stammen) die nou eenmaal beter en gezelliger zijn. Het type dat om die reden maar als een halve zool gaat staat schreeuwen, daarna nog wat koppen inslaan om vervolgens op de trekker te stappen en naar het boerenschuurfeest te rijden in de Achterhoek, wat Grolsch in de nek en dan lekker stampen. Lekker trots, lekker trots op de trekker en het boerenleven.

Ja zoiets. Lijkt me een erg accurate beschrijving.

Een mooie 2 zonder potentie voor Perfect Hatred!!!
 

DeletedUser

Guest
Met andere woorden, je wil horen dat hij een onterechte #1 is ..

Over vergezocht gesproken.. Je moet toch ergens beginnen? Ik vind de #1 een prima begin lol.
Of hij terecht op nummer 1 staat maakt ook vrij weinig uit, hij staat er en daar moeten we het mee doen :p
 
Bovenaan