Rate de speler

DeletedUser76132

Guest
In dat geval trek ik mijn laatste woorden in;)

Om te beginnen is zoals leaving behind ook zei het onzin dat ik bij de start ben begonnen. Ik ben toen inderdaad gestart maar ben (helaas) twee keer opnieuw begonnen. dus die startdatum klopt al niet. Spelers van 100k gepakt ja, maar toen hadden wij dat ook??? Dus dat lijkt me niet heel raar.
Verder zit ik inderdaad niet in cruise, babe of finity. helaas maarja, dan kom je bij de kleinere stammen uit. deze stam is misschien niet de sterkste en ze krijgen harde klappen ja. maar wij als acc hebben doen ons best om er nog wat van te maken. Wij houden voorlopig nog lekker stand en ben er niet van overtuigd dat jullie ons snel weg zullen hebben.

wow, niet? pak de stats er is bij ...
 

DeletedUser54299

Guest
Ben toch wel benieuwd hoe men na afloop Neverkroket zou raten...
 

DeletedUser9529

Guest
Wat Pepijn betreft wel ja. Ruben bijvoorbeeld is clean en had een NAP aangeboden als ik het me goed herinner. :)
 

DeletedUser73082

Guest
Ik geloof er zoals eerder al gezegd geen klap van dat hij er niks van wist. Ontkenning enzo.
 
Reactiescore
372
Wat Pepijn betreft wel ja. Ruben bijvoorbeeld is clean en had een NAP aangeboden als ik het me goed herinner. :)

Ruben was helemaal niet clean, ik heb laatst al eens uitgelegd waarom ook hij het labeltje stabber ontvangt. Indien je dat niet gelezen laat het dan weten dan geef ik je de link.
Maar goed NK.. Goede rates.

Hier raten we op Punten, ODA, Ligging, Stam, Reputatie.

Puntenaantal was niet denderend, redelijk, waarschijnlijk een 7 of een 8.
ODA kan ik me niet herinneren. Maar stond zeker niet bovenaan anders had ik het onthouden. Laten we zeggen een 7.
Ligging was een beetje mager. Front met een enkele vijand en alleen DragonForge als buurman kon enigszins presteren. Dit is afhankelijk per persoon, bij mij een 6, hooguit een 7.
Stam, BaBe is echt maximaal een 6 waard geweest, ja ook zonder die stabs, ik zou er eerder een 5 voor geven.
Reputatie, een 4, vanwege het verbreken van de afspraak, de valse verwijten van beide spelers richting Finity toen de bg verbroken werd, enzovoorts.

Zulke goede cijfers zijn dat echt niet. Gewoon gemiddeld eigenlijk.
 

DeletedUser63354

Guest
Toen er een Bg was tussen Babe & Finity werd Babe opgehemeld door Finity en moet je nu zien dan :D
 
Reactiescore
786
dat komt omdat jullie finity net zo hard gefucked hebben als ik je ma

Dit antwoord slaat echt nergens op, alsjeblieft zeg. Ga eens even nadenken voor je dit soort dingen gaat posten. Of ben ik nu werkelijk de enige die vindt dat dit soort zaken gewoon niet kan op een Algemeen forum. Waar verschillende soorten leeftijdscategorieën op aanwezig zijn. Heb al veel onvolwassen antwoorden gezien, maar dit slaat echt alles. Er zijn duizenden andere manieren om je mening uit te drukken en je moet toch zo nodig de meest kinderachtige manier gebruiken.

Maar goed ga er verder niet op in want heb zo het gevoel dat er hier weer een hele reactie op gaat komen die toch niks deftigs gaat bevatten.
 

DeletedUser9529

Guest
Sammy ik heb het ook al een keer of 2 aangehaald, maar blijft gewoon hetzelfde. Heeft weinig nut erop in te gaan, jammergenoeg. Respect is ver te zoeken blijkbaar.
 

DeletedUser54299

Guest
Ruben was helemaal niet clean, ik heb laatst al eens uitgelegd waarom ook hij het labeltje stabber ontvangt. Indien je dat niet gelezen laat het dan weten dan geef ik je de link.
Maar goed NK.. Goede rates.

Hier raten we op Punten, ODA, Ligging, Stam, Reputatie.

Puntenaantal was niet denderend, redelijk, waarschijnlijk een 7 of een 8.
ODA kan ik me niet herinneren. Maar stond zeker niet bovenaan anders had ik het onthouden. Laten we zeggen een 7.
Ligging was een beetje mager. Front met een enkele vijand en alleen DragonForge als buurman kon enigszins presteren. Dit is afhankelijk per persoon, bij mij een 6, hooguit een 7.
Stam, BaBe is echt maximaal een 6 waard geweest, ja ook zonder die stabs, ik zou er eerder een 5 voor geven.
Reputatie, een 4, vanwege het verbreken van de afspraak, de valse verwijten van beide spelers richting Finity toen de bg verbroken werd, enzovoorts.

Zulke goede cijfers zijn dat echt niet. Gewoon gemiddeld eigenlijk.

Ik een stabber? Of ik vergeet iets belangrijks, of je zat complete onzin te verkopen die ik niet heb onthouden. Waarschijnlijk dat laatste. Het enige wat ik kan bedenken waarom je dat zou zeggen is die afspraak, maar daar hebben we inmiddels al genoeg over gepraat.

Overigens, ODA stonden we bijna altijd tussen rang 2 a 3 en rang 10... zal wel iets mis zijn met je geheugen.

Oke nice dus wij hebben Finity niet "gefucked" :D

+1 (rofl)
 

DeletedUser63354

Guest
Oke nice dus wij hebben Finity niet "gefucked" :D

Dacht er ook al aan ja, maar dat antwoord was hem niet waardig.

Dit antwoord slaat echt nergens op, alsjeblieft zeg. Ga eens even nadenken voor je dit soort dingen gaat posten. Of ben ik nu werkelijk de enige die vindt dat dit soort zaken gewoon niet kan op een Algemeen forum. Waar verschillende soorten leeftijdscategorieën op aanwezig zijn. Heb al veel onvolwassen antwoorden gezien, maar dit slaat echt alles. Er zijn duizenden andere manieren om je mening uit te drukken en je moet toch zo nodig de meest kinderachtige manier gebruiken.

Maar goed ga er verder niet op in want heb zo het gevoel dat er hier weer een hele reactie op gaat komen die toch niks deftigs gaat bevatten.

En ja, hij is de grootste kneus die er hier rondloopt. Heeft al vaker zulke opmerkingen gemaakt. Hij gaat ermee door omdat hij denkt dat ie me er mee raakt oid :D maar zoals ik zei, zelfs zn eigen stamleden zeggen dat het een losgeslagen projectiel is :)

Gewoon niet serieus nemen en net zo vaak reporten totdat er 'Verbannen' boven zijn naam staat.
 
Bovenaan