In dat geval trek ik mijn laatste woorden in
Om te beginnen is zoals leaving behind ook zei het onzin dat ik bij de start ben begonnen. Ik ben toen inderdaad gestart maar ben (helaas) twee keer opnieuw begonnen. dus die startdatum klopt al niet. Spelers van 100k gepakt ja, maar toen hadden wij dat ook??? Dus dat lijkt me niet heel raar.
Verder zit ik inderdaad niet in cruise, babe of finity. helaas maarja, dan kom je bij de kleinere stammen uit. deze stam is misschien niet de sterkste en ze krijgen harde klappen ja. maar wij als acc hebben doen ons best om er nog wat van te maken. Wij houden voorlopig nog lekker stand en ben er niet van overtuigd dat jullie ons snel weg zullen hebben.
Topic spreekt voor zich neem ik aan, rate de speler die de laatste speler gerate heeft.
Punten:
ODA:
Ligging:
Stam:
Reputatie:
Rate: vF69
Ik zal meespelen
Reputatie: Zo goed ken ik je niet dus we zullen daar een neutrale 7 aan geven.
Over oude koeien gesproken:
Ik vind deze rate echt drama, vF moet imo minimaal een 9 voor reputatie krijgen
Wat Pepijn betreft wel ja. Ruben bijvoorbeeld is clean en had een NAP aangeboden als ik het me goed herinner.
dat komt omdat jullie finity net zo hard gefucked hebben als ik je ma
Ruben was helemaal niet clean, ik heb laatst al eens uitgelegd waarom ook hij het labeltje stabber ontvangt. Indien je dat niet gelezen laat het dan weten dan geef ik je de link.
Maar goed NK.. Goede rates.
Hier raten we op Punten, ODA, Ligging, Stam, Reputatie.
Puntenaantal was niet denderend, redelijk, waarschijnlijk een 7 of een 8.
ODA kan ik me niet herinneren. Maar stond zeker niet bovenaan anders had ik het onthouden. Laten we zeggen een 7.
Ligging was een beetje mager. Front met een enkele vijand en alleen DragonForge als buurman kon enigszins presteren. Dit is afhankelijk per persoon, bij mij een 6, hooguit een 7.
Stam, BaBe is echt maximaal een 6 waard geweest, ja ook zonder die stabs, ik zou er eerder een 5 voor geven.
Reputatie, een 4, vanwege het verbreken van de afspraak, de valse verwijten van beide spelers richting Finity toen de bg verbroken werd, enzovoorts.
Zulke goede cijfers zijn dat echt niet. Gewoon gemiddeld eigenlijk.
Oke nice dus wij hebben Finity niet "gefucked"
Oke nice dus wij hebben Finity niet "gefucked"
Dit antwoord slaat echt nergens op, alsjeblieft zeg. Ga eens even nadenken voor je dit soort dingen gaat posten. Of ben ik nu werkelijk de enige die vindt dat dit soort zaken gewoon niet kan op een Algemeen forum. Waar verschillende soorten leeftijdscategorieën op aanwezig zijn. Heb al veel onvolwassen antwoorden gezien, maar dit slaat echt alles. Er zijn duizenden andere manieren om je mening uit te drukken en je moet toch zo nodig de meest kinderachtige manier gebruiken.
Maar goed ga er verder niet op in want heb zo het gevoel dat er hier weer een hele reactie op gaat komen die toch niks deftigs gaat bevatten.