Rate de speler!

Reactiescore
7.918
I mafiusi di la Vicaria

14121_large


Punten: een 8/10 je staat stabiel in de top 20, al merk ik wel dat je ietwat afzakt. Al moet ik toegeven dat ik je profielplaatje wel vet vind. Je hebt ook lekker voor je dorpen moeten vechten maar daar komen we zo op.

OD
8659e19659a89b91852ba8f3f67f1bda.png

Zo te zien een erg aanvallende speler, I like it.
d6d5138298b9ef32ca35507592a2d1a1.png

Weinig tegenstand gehad, naar je tw stats kijkend is dit er steeds beetje bij beetje opgekomen wat er op doet lijken dat je geen substantieel grote massa's hebt mogen ontvangen.

Vanwege je hoge ODA rang geef ik je hier een 8/10 op.

Ligging:
f8defe055cdd62cf1c148a4733e37b52.png


Veel font maar ook redelijk safe. Kijkend naar de toekomst denk ik dat je het nog knap lastig gaat krijgen, gezien de grote van je front geef ik je hier een 7 op. 7/10

Stam:
911774ae408b80f5bff9dbcc5adb1e97.png

Ik ken raid! niet heel erg goed vanwege het feit dat ik hier nog niet super lang rondloop, wat ik zie is een stam met ups en downs maar ook met redelijke verliezen tegen verschillende stammen de laatste tijd. Gezien de oorlogsverklaring weet ik niet hoe ze zich gaan standhouden. Ik geef daarom Raid een 7. 7/10

Reputatie: Ik ken je niet verder, deze laat ik daarom ook open. -/10

Conclusie: Een mooie 7.5, lijkt me een prima cijfer.

Rate: Invictus Maneo
 

DeletedUser

Guest
Invictus Maneo

Punten : 1,548,598 Rang 65. Valt wel tegen natuurlijk, kan altijd beter ! 6/10

_______________________________________________________________________________________

ODA/ODD : ODA : 9,24 Mil. Rang 39 Daar sta je natuurlijk wel weer heel mooi tussen! Betekent actief bent qua aanval!

ODD : 12,49 Mil. Rang 29 Veel tegenstand gehad! Ik gok van TBS. en zo te zien heb je daarvan veel tegen gehouden! Mooie ODD rang!

Beide hoge ranking! 10/10

_______________________________________________________________________________________

Ligging: Zou er graag een kaartje bij willen pakken, maar eigenlijk niet zo veel zin in en moet ook zo weer weg :p

Onderaan het front van Error, dus weg van het gezeur met Raid! , Calm , N-S etc.
Wel problemen met TBS , maar er moet wel een beetje uitdaging in zitten natuurlijk :)
Mooie ligging voor een iets kleinere speler vergeleken de top!

8/10
_______________________________________________________________________________________

Stam : Error. een mooie stam, waarbij iedereen wel weet wat hij aan het doen is.
Nog niet echt tegenstand gehad van Raid! etc,
1 Name Not Found. 296,60 Mil.
2 Pillage the Village 194,56 Mil.
3 Accept Defeat, Hit Delete 95,11 Mil.

Qua verslagen tegenstanders staan ze natuurlijk ver boven de rest, en dat doen ze heel goed!

1 Pillage the Village 234,98 Mil.
2 Navy Seals 134,17 Mil.
3 Name Not Found. 129,85 Mil.

Als verdediger staan ze iets minder, maar dat komt ook omdat ze (volgens mij) niet SUPER veel tegenstand hebben gehad.
(Correct me if im wrong), zit er nog niet zo lang bij :p

Error als stam geef ik een 7/10.

_______________________________________________________________________________________

Reputatie : Ken je verder niet, ga ik dus niks over zeggen..

Gemiddelde:31 /40

_______________________________________________________________________________________

Next: Biskus
 

DeletedUser

Guest
Dodo was een goed account met goeie spelers echter helaas going down

5fc0546264629f4bc105609f0bbc1db6.png
 
Reactiescore
154
Dodo was een goed account met goeie spelers echter helaas going down

5fc0546264629f4bc105609f0bbc1db6.png

Goede spelers :eek:

Ringo, je weet zelf hopelijk ook dat de eigenaar juist niets gedaan heeft?
De vv kwam uiteindelijk in de stam toen er misschien 10k def op stond in totaal. Ervoor heeft de eigenaar ook niets gedaan, niks vv gevraagd, niets.
En dat terwijl er vele malen werd gevraagd om te mogen vv'en...
 

DeletedUser

Guest
Goede spelers :eek:

Ringo, je weet zelf hopelijk ook dat de eigenaar juist niets gedaan heeft?
De vv kwam uiteindelijk in de stam toen er misschien 10k def op stond in totaal. Ervoor heeft de eigenaar ook niets gedaan, niks vv gevraagd, niets.
En dat terwijl er vele malen werd gevraagd om te mogen vv'en...

Ik heb niet gezegd dat ze het tijdens deze massa aanval goed hebben aangepakt, integendeel

Maar in verleden waren het goede spelers toen ze in RUN zaten, waren 1 van de actievere spelers daar
 
Reactiescore
154
Ik heb niet gezegd dat ze het tijdens deze massa aanval goed hebben aangepakt, integendeel

Maar in verleden waren het goede spelers toen ze in RUN zaten, waren 1 van de actievere spelers daar

Dat zou kunnen, kan ik me niet over uitspreken :)
 
Reactiescore
30
Vond het al vreemd dat ze zó lang stamloos waren na Run. Er zat al gewoon geen motivatie meer op dat account.
 

DeletedUser

Guest
Bij het solliciteren voor Calm leek het wat positiever dan het uiteindelijk bleek te zijn :p
 
Bovenaan