Rate de speler!

DeletedUser62766

Guest
Jawel, nog een ratetopic! De forumactiviteit daalt weer behoorlijk en aangezien iedereen het leuk vindt zonder verdere aanleiding mensen af te kraken of te kontenlikken een nieuw ratetopic.

Het concept is simpel en kwam ook regelmatig voor op eerdere werelden: Je beoordeelt de speler boven je op een aantal punten:

Code:
[b]Punten:[/b]
[b]ODA:[/b]
[b]Ligging:[/b]
[b]Stam:[/b]
[b]Reputatie:[/b]

Dit doe je door een cijfer van 1 tot 10 te geven met een korte motivatie. Onderaan zet je een gemiddelde van de scores neer.

Aangezien ik de eerste speler ben mag de eerstvolgende die reageert het account Instant Crush beoordelen!
 

DeletedUser66195

Guest
Instant Crush


Punten: 8/10
ODA: 10/10 qua hoeveelheid
Ligging: 8/10 mooie liggging, beetje rim, tov stam nog mooie groeimogelijkheden
Stam: 8/10 lijkt me goede stam met enkel leden die veel potentieel hebben
Reputatie: 7/10 niet veel over te zeggen op dit moment, mss ook te vroeg om hierop te oordelen
 

DeletedUser74055

Guest
Omdat jij niemand zegt die beoordeelt moet worden..

Dunno Actually ;)
 

DeletedUser62766

Guest
Je beoordeelt degene boven je, sorry als dat niet duidelijk was. Marshall je moet dus eerst Cypress beoordelen en dan kan je zelf beoordeeld worden.
 

DeletedUser

Guest
Dunno Actually

Punten : 9/10 (top 10)
ODA 8/10 (gaat de goede kant op)
ligging: 10/10 (nog lekker veel ruimte voor je toekomstige groei)
Stam: 10/10 (Solo:cool: of staan R of Ci aan te schuiven?)
Reputatie: 8/10 (geen idee waarom)
 

DeletedUser74361

Guest
Jawel, nog een ratetopic! De forumactiviteit daalt weer behoorlijk en aangezien iedereen het leuk vindt zonder verdere aanleiding mensen af te kraken of te kontenlikken een nieuw ratetopic.

I see what you did there:rolleyes::p

TheBlackSwan:
Punten: 6/10, beetje aan de lage kant voor die ligging.
ODA: 9/10, mooie ODA voor het puntenaantal!
ligging: 10/10, perfecte groei mogelijkheden.
Stam: 9/10, Run! lijkt mij een hele toffe stam.
Reputatie: N/A, Ik ken je niet zo goed, sorry :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61447

Guest
Ijsbery
Punten: 8/10, mooi aantal punten een van de grotere in de buurt.
ODA: 6/10, beetje aan de lage kant.
Ligging: 9/10, je kan goed uitbreiden en ligt aan de rand van het cluster van je stam.
Stam: 8/10, leuke stam. Mogelijke dreiging is Run!, maar ik weet natuurlijk niet hoe de verhoudingen zijn ;)
Reputatie: N/A, ken je niet (sorry :confused:)

Gemiddelde: 7.8
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Ijsbery
Punten: 8/10, mooi aantal punten een van de grotere in de buurt.
ODA: 6/10, beetje aan de lage kant.
Ligging: 9/10, je kan goed uitbreiden en ligt aan de rand van het cluster van je stam.
Stam: 8/10, leuke stam. Mogelijke dreiging is Run!, maar ik weet natuurlijk niet hoe de verhoudingen zijn ;)
Reputatie: N/A, ken je niet (sorry :confused:)

Gemiddelde: 7.8

punten: 6/10 redelijk voor zijn ligging en net iets achter op de grootsten in zijn buurt.
ODA: 8/10 niet teveel niet te weinig, in de start zou ik toch liever een lage oda hebben maar een beetje oda duit op een gezonde clear
ligging: 5/10 te veel stamleden rondom, dit gaat hoe dan ook een probleem vormen in de toekomst. Mijn voorspelling is dat hier nog fusie's ed. gaan plaatsvinden
stam: 6/10 op het oog een redelijke stam maar net zoals hierboven is de ligging zeker niet optimaal.


t.e.m.p.u.s fugit Doe je ding ;)
 

DeletedUser

Guest
t.e.m.p.u.s fugit:

Punten: 6/10, loopt wat achter maar nog genoeg mogelijkheden om het bij te werken.
ODA: 7/10, past bij het aantal punten maar ook weer niet bijzonder hoog.
Ligging:8/10, heeft nog leuke dorpjes om zich heen om te gaan pakken wel wat kleinere stammen om zich heen met redelijke spelers maar is een leuke uitdaging ;).
Stam:8/10, lijkt mij een prima stam.
Reputatie: N/A, Ken je niet.
 

DeletedUser72975

Guest
Punten: 7,5/10, volgens mij wel prima.
ODA: 10/10, briljante ODA.
Ligging: 7,5/10, geen verstand van, zal wel goed zijn :D
Stam: 8/10, Run! ziet er prima uit.
Reputatie: N/A, ken je verder niet. (wel leuke spreuk op je profiel, kan ook in het latijn natuurlijk :p)

The one and only Worsteman.
 

DeletedUser24338

Guest
The one and only Worsteman.

Punten: 4/10 Je steekt er niet bovenuit in je C. Klein tweede dorpje tevens.
ODA: 8/10 Zit meer dan goed. :)
Ligging: 5/10 Je hebt op korte afstand een speler liggen die 4x zo groot is als je, dat zou wel eens slecht kunnen uitpakken.
Stam: 4/10 Ver ga je er niet mee komen vrees ik.
Reputatie: 7/10 -> Je naam rinkelt een belletje, dat het eerder negatief is vind ik niet zo belangrijk. :p

Excuses dat het niet super is. :) Ik vind je wel lief? :p
 

DeletedUser72975

Guest
Punten: 4/10 Je steekt er niet bovenuit in je C. Klein tweede dorpje tevens.
ODA: 8/10 Zit meer dan goed. :)
Ligging: 5/10 Je hebt op korte afstand een speler liggen die 4x zo groot is als je, dat zou wel eens slecht kunnen uitpakken.
Stam: 4/10 Ver ga je er niet mee komen vrees ik.
Reputatie: 7/10 -> Je naam rinkelt een belletje, dat het eerder negatief is vind ik niet zo belangrijk. :p

Excuses dat het niet super is. :) Ik vind je wel lief? :p

Dat van die punten en stam weet ik wel :D

Maar mijn naam in connectie met negatief? :eek:
 

DeletedUser24338

Guest
Dat van die punten en stam weet ik wel :D

Maar mijn naam in connectie met negatief? :eek:

Toen ik startte op wereld 41, zag ik dat mijn buurman Braadworst heet. Ik dacht dat jij dat was en greep al direct naar m'n voorhoofd. :D
 

DeletedUser72975

Guest
Toen ik startte op wereld 41, zag ik dat mijn buurman Braadworst heet. Ik dacht dat jij dat was en greep al direct naar m'n voorhoofd. :D

Nounou, zo slecht ben ik nou ook weer niet.. Ik heb ooit 1 miljoen punten gehaald hoor :bijl:
 

DeletedUser63840

Guest
Punten: 4/10 Je steekt er niet bovenuit in je C. Klein tweede dorpje tevens.
ODA: 8/10 Zit meer dan goed. :)
Ligging: 5/10 Je hebt op korte afstand een speler liggen die 4x zo groot is als je, dat zou wel eens slecht kunnen uitpakken.
Stam: 4/10 Ver ga je er niet mee komen vrees ik.
Reputatie: 7/10 -> Je naam rinkelt een belletje, dat het eerder negatief is vind ik niet zo belangrijk. :p

Excuses dat het niet super is. :) Ik vind je wel lief? :p

The Deadlock

Punten: 7,5. Je groei gaat gewoon goed. Rank 30 is redelijk oke.
ODA: 132 vind ik wat een de lage kant voor zo'n account. Kan zijn dat je dit erg slim speelt. maar ik vind het een 6.
Ligging:8,5 Mooie liggen. je stam in je rug en genoeg 'front' of edelruimte om te groeien, keurig.
Stam: 6. Een hoop geintern, lijkt vanaf de buitenkant niet altijd even goed (kan aan mij liggen).
Reputatie: Spreek jullie amper tot niet, dus ga ik ook niet beoordelen.

TheProject. pls :)
 
Bovenaan