Rate de speler!

DeletedUser

Guest
CrazyMonkeys
19416_large

Punten: 8/10
Je hebt momenteel 2.296.649 punten en staat op rang 17. Wel heb je redelijk wat bb's verovert en hier en daar een heel klein interntje (als je dat zo zegt :p). Maar een totaalplaatje om trots op te zijn.

OD: 9/10
Volgens TW stats (zie spoiler) heb je een mooie OD, ODA en ODD ranking. Bent licht bestookt geweest maar hebt dat goed afgeslagen. Ook heb je veel eenheden verslagen van de vijand en in combinatie met dat je redelijk wat bb's hebt veroverd denk ik dat je dan in je oude stam niet vies was om andere te helpen? Aangezien ik nou geen voorstander ben van extreem hoog ODA krijg je een 9.
Code:
OD Rang:	47.(9,035,991 score)
OD Aanvalsrang:	51.(4,951,291 score)
OD Verdedigingsrang:	45.(4,084,700 score)

Ligging: 6/10
Helaas geen stam al denk ik wel dat je in je rug het safe van calm gebruikt? Verder weinig bb's en een uitgebreid cluster, niet optimaal dus.

Stam: -/10
Geen stam hea :p

Reputatie: -/10
Ken je niet maar lijkt me een prima speler en een goed persoon. Zal verder ook niet beoordelen met een cijfer.

Rate: Take The Stairs
 

DeletedUser74637

Guest
CrazyMonkeys
19416_large

Punten: 8/10
Je hebt momenteel 2.296.649 punten en staat op rang 17. Wel heb je redelijk wat bb's verovert en hier en daar een heel klein interntje (als je dat zo zegt :p). Maar een totaalplaatje om trots op te zijn.

OD: 9/10
Volgens TW stats (zie spoiler) heb je een mooie OD, ODA en ODD ranking. Bent licht bestookt geweest maar hebt dat goed afgeslagen. Ook heb je veel eenheden verslagen van de vijand en in combinatie met dat je redelijk wat bb's hebt veroverd denk ik dat je dan in je oude stam niet vies was om andere te helpen? Aangezien ik nou geen voorstander ben van extreem hoog ODA krijg je een 9.
Code:
OD Rang:	47.(9,035,991 score)
OD Aanvalsrang:	51.(4,951,291 score)
OD Verdedigingsrang:	45.(4,084,700 score)

Ligging: 6/10
Helaas geen stam al denk ik wel dat je in je rug het safe van calm gebruikt? Verder weinig bb's en een uitgebreid cluster, niet optimaal dus.

Stam: -/10
Geen stam hea :p

Reputatie: -/10
Ken je niet maar lijkt me een prima speler en een goed persoon. Zal verder ook niet beoordelen met een cijfer.

Rate: Take The Stairs

Thanks! :)

Klopt, vrij veel BB's, maar die moest ik edelen om stand te kunnen houden. Heb verschillende massa's over me heen gekregen enkele spelfases terug. :D
 

DeletedUser

Guest
Take The Stairs

Punten: 7.5/10
Op dit moment 1.605.189 punten. Zeker niet slecht maar kan natuurlijk ook beter. Op het eerste niet al teveel interns, en een ranking van 41. Je hoogste ranking was een paar maanden geleden 24 dus sinds dan wel wat gezakt, maar dat was nog wel op een vroege fase. In ieder geval ziet dit er zeker niet slecht uit!

OD: 7.5/10
Laat ik even beginnen met je ODD, die is écht laag. (651.289- rang 342). Dit is iets wat je zelf niet echt volledig in de hand heb en ik leid hieruit af dat je nog niet veel zware aanvallen te verduren hebt gehad (behalve wat recaps heb je ook niet echt veel dorpen verloren). Ik denk dat je dus niet veel 'tegenstand' hebt waardoor je aanvallend kan spelen. Dit laatste is dan weer te zien in je mooie ODA. Rang 7. Dus eigenlijk als ik alles juist afleid zijn je stats tussen goed en normaal.

Ligging:8.5/10
Je ligt vrij safe omringt door je stamgenoten, vandaar denk ik de lage ODD trouwens. Toch zie ik nog genoeg uitbreidingsmogelijkheden dus eigenlijk is dat vrij optimaal. Mijn gevoel is dat je op ene rustige manier kan blijven groeien.

Stam: 9/10
Error ziet eruit als een zeer stabiele stam waar alles loopt zoals het moet lopen. Mooie algemene stats, en lijkt te bestaan uit trouwe leden. Ziet er zeer gezond uit.

Reputatie: -/10
Aangezien ik je niet ken vind ik het wat dom om hier een uitspraak te doen. Wel lijken je Forumposts je vaak wel vrij correct :)

Rate: Rasta3009
 

DeletedUser

Guest
Rasta3009

Punten: 8/10
1.9Mil(rang31) niet slecht voor je ligging, wel wat weggezakt Qua rang.

OD 9/10

Je ODD(rang2) spreekt boekdelen dat je enkele klappen hebt moeten incasseren.
ODA(rang19) is ook niet slecht, Maar ik hou persoonlijk hou van een hogere ODA :)

Ligging 8.5/10
Redelijk Grote Safe zone met toch nog een redelijk front.

Stam 8/10
Ben persoonlijk niet echt een voorstander van jullie stam.
Maar heb toch al enkele Mooi actie's gezien die werden opgezet door jullie.

Reputatie-/10
Ken je niet echt enkel van horen spreken, en daar ga ik je niet op beoordelen.


Rate: Apple Juice And Vodka
 

DeletedUser

Guest
Rasta3009

Punten: 8/10
1.9Mil(rang31) niet slecht voor je ligging, wel wat weggezakt Qua rang.

OD 9/10

Je ODD(rang2) spreekt boekdelen dat je enkele klappen hebt moeten incasseren.
ODA(rang19) is ook niet slecht, Maar ik hou persoonlijk hou van een hogere ODA :)

Ligging 8.5/10
Redelijk Grote Safe zone met toch nog een redelijk front.

Stam 8/10
Ben persoonlijk niet echt een voorstander van jullie stam.
Maar heb toch al enkele Mooi actie's gezien die werden opgezet door jullie.

Reputatie-/10
Ken je niet echt enkel van horen spreken, en daar ga ik je niet op beoordelen.


Rate: Apple Juice And Vodka

Bedankt! :)
 

DeletedUser73564

Guest
Apple Juice And Vodka

Punten: 8.5/10
2.1Mil(rang27) niet slecht voor je ligging, wel nu iets aan het wegzakken in rang.

OD 9/10

Je ODD(rang26) toont aan dat je je werk erin steekt waarom? zie puntje ligging.
ODA(rang11) is top, komt waarschijnlijk door de aanvallen op Piediy (die je overigens goed hebt geedeld

Ligging 7/10
180° front als ik me niet vergis, ik verkies meer een rustiger account (persoonlijke keuze)

Stam 9/10 (Calm)
We gaan nog veel van deze stam horen denk ik zitten winnersmentaliteiten in en goede organisatoren.

Reputatie-/10
Ken je niet.

33.5/40


Rate: Snafu
 

DeletedUser74373

Guest
Snafu

Punten: 9/10
Rang 10 met 2.7 mil punten, heel goed voor je ligging.

OD: 8/10
ODA is niet superhoog, misschien omdat je je clears goed gebruikt?
ODD is ook weinig, maar daar kan je vrij weinig aan doen.

Ligging: 7.5/10
Ik heb liever een account met redelijk wat front met een top 5 stam.
Alhoewel rimmen me ook wel een keer leuk lijkt.

Stam: 9.5/10
Error, daar valt natuurlijk niet veel slechts over te zeggen, grote kans om de wereld te winnen en een stabiele stam.

Reputatie: -/10
Ik ken je niet dus kan ik niet over oordelen.

Totaal: 34/40 = 8.5/10

Rate: Dioskouren
 

DeletedUser19263

Guest
Dioskouren:

Punten: 8/10
2.285.000 punten

Gezien je ligging minstens een 8, mocht je stand houden tegen de grote stammen geloof ik wel dat dit nog snel zou kunnen stijgen met al die bb's in de buurt.
Dat ik er geen 9 of 10 voor geef komt omdat ik redelijk wat interns zag, maar ben vooral benieuwd hoe het verder verloopt tegen Biskus waar je nu wat dorpen van afsnoept.

OD:8/10
Lager dan je rang maar soms is dit ook een kwestie van slim edelen.
Gezien je interns heb je buiten dat dus toch wel wat moeten doen voor je dorpen.


Ligging:9/10
Mooie ligging, veel bb's en edelruimte genoeg.
Wel 2 grote stammen waar je nu front mee gaat krijgen, afwachten of je dit vol kan houden.

Stam:6/10
Ik geef hier niet zo hoog cijfer voor aangezien het een kleine stam is en ik er weinig van gezien heb.
Een kleine stam hoeft niet altijd minder te zijn maar zie dat er ook al wat leden verloren zijn gegaan.


Reputatie:---
Ik ken je niet echt dus kan er niet over oordelen.

Conclusie: 8/10

Ruim een voldoende voor dit moment.
Mooie ligging, veel edelruimte en veel farm inkomsten.
Wel zou een stam achter de hand wel belangrijk worden nu.

Rate: Sonnie
 

DeletedUser

Guest
Punten: 6/10
1.694.685 punten

mooie overnames niet heel veel interns lijkt het.

OD:6/10
Lage ODA en ODD, lijkt erop dat je niet veel bent aangevallen bent of dat je zelf veel mensen heb aangevallen.


Ligging:3/10
Je cluster ziet er niet uit, overal verspreid dorpen waardoor het moeilijk verdedigen is lijkt me. Geen safe gebied, cluster ligt overal en nergens door N-S heen, wat op een bondgenoot lijkt.


Stam:3/10
Kleine stam zonder safe in de core die niet lang zal bestaan.


Reputatie:---
Ik ken je niet echt dus kan er niet over oordelen.

Conclusie: 4.5/10

Onvoldoende, slechte stam en ligging maar verder niet echt spectaculair.

Rate: 000000Bjorn
 

DeletedUser19263

Guest
Punten: 6/10
1.694.685 punten

mooie overnames niet heel veel interns lijkt het.

OD:6/10
Lage ODA en ODD, lijkt erop dat je niet veel bent aangevallen bent of dat je zelf veel mensen heb aangevallen.


Ligging:3/10
Je cluster ziet er niet uit, overal verspreid dorpen waardoor het moeilijk verdedigen is lijkt me. Geen safe gebied, cluster ligt overal en nergens door N-S heen, wat op een bondgenoot lijkt.


Stam:3/10
Kleine stam zonder safe in de core die niet lang zal bestaan.


Reputatie:---
Ik ken je niet echt dus kan er niet over oordelen.

Conclusie: 4.5/10

Onvoldoende, slechte stam en ligging maar verder niet echt spectaculair.

Rate: 000000Bjorn


Bedankt voor de Rate.

Wel een beetje kort door de bocht.
Ik had verwacht dat ik geen top cijfer zou krijgen maar vooral op stam gebied doe je toch wat te kort.
We zijn zeker geen topstam en wat punten betreft doen we ook echt niet mee.
Enkel vind ik ook dat je moet kijken naar de prestaties ondanks de grootte.
We verliezen nauwelijks ondanks onze ligging.
Verder lagen hier veel kleine spelers waar mijn moraal niet zo goed op was, dit verklaard mijn oda ook deels.
 
Reactiescore
1.733
Reputatie verdien je ook wel minimaal een 8 sonnie :). Wat jij op wereld 3 heb laten zien in het eindstadium.
 

DeletedUser

Guest
ja maar ik ken je niet:( en heb ook niet super veel meegekregen van je stam en je had ook geen super odd ofzo dus had ook niet het idee dat je veel was aangevallen:confused:.

Maar als dat natuurlijk allemaal wel zo was moet ik mn rating anpassen:cool:
 
Reactiescore
1.733
ja maar ik ken je niet:( en heb ook niet super veel meegekregen van je stam en je had ook geen super odd ofzo dus had ook niet het idee dat je veel was aangevallen:confused:.

Maar als dat natuurlijk allemaal wel zo was moet ik mn rating anpassen:cool:

Wereld 3. Telt hier toch niet mee :p.
 

DeletedUser

Guest
000000Bjorn


Punten: 7/10
2,027,724 Punten
Rang 37

Het aantal punten dat je op dit moment hebt is een mooi aantal. Als ik dat zo kan beoordelen lijkt het erop, dat je aardig wat interns hebt voltooid. Dit is natuurlijk altijd een minpuntje voor veel spelers, maar ik heb daar geen problemen mee. Een intern dat is nodig en daar kun je zelf vrij weinig aan doen.



OD:6/10
OD Rang: 40.(14,152,248 score)
OD Aanvalsrang: 49.(7,006,590 score)
OD Verdedigingsrang: 42.(7,145,658 score)

Voor jouw acc had ik toch wel iets meer ODA verwacht. Je hebt best wel een groot front, maar blijkbaar is het daar aardig rustig. Je ODD is mooi laag, dat is altijd prettig.

Ligging:7/10
Je ligging zou in principe beter kunnen :p Je hebt je stam wel in de rug en je front voor je liggen. Je hebt best groot front, maar daar heb jij op dit moment blijkbaar nog geen problemen mee.

Stam:9/10
Tja, het is wel de nummer 1 stam al zeg ik dat met pijn in mijn hart. Alles lijkt daar soepel te lopen en de massa's gaan ook aardig soepel :cool: Voor de rest kan ik Error niet meer beoordelen, want zoveel info heb ik daar niet van...


Reputatie:---
Toen je stamloos was, was het natuurlijk logisch dat je Error zou joinen, maar omdat Error ledenstop had was ik wel benieuwd wat je zou gaan doen. Je hebt toen geluk gehad en kon Error zonder problemen joinen. Voor de rest kan ik je reputatie niet beoordelen, want ik ken jouw niet van andere werelden en heb voor de rest nog niks van jou gehoord. Maar dat gaat vast nog wel komen:D

Conclusie: 7/10

Je bent een speler waar ik persoonlijk nog niks van heb gehoord. Maar met je ligging ga ik vast wel iets van jou horen. Het eindcijfer is een 7, daar is niks mis mee natuurlijk. Ik wens je verder veel succes op w40!

Rate: I mafiusi di la vicaria
 

DeletedUser

Guest
mn buren durven niet:(, eerst was de odd qua ranking stukkie hoger:p
Maar bedankt voor de rating;):cool:
 
Bovenaan