Rate de speler!

DeletedUser

Guest
Oke nu een speler van Raid raten oftewel Maffi

Wie voelt zich geroepen?
 

DeletedUser58014

Guest
Aangezien de rest hier maar wat aan het zeveren is en ik ervan overtuigd ben dat Rockst@r wil gerate worden, zal ik het doen.

Punten: 1,1 K, niet slecht voor een speler die bijna twee maanden later is begonnen. 8,5/10.

ODA: Rang 71, 2,6 Mil, matig naar mijn mening. Zeker aangezien er niet veel internwerk bij het account is komen kijken denk ik. 7/10

ODD: Rang 673, 225.000 slechts. Nog niet veel tegenstand gehad dus, maar dit heb je natuurlijk zelf niet in de hand. 7/10

Ligging: Ligt aan het uiteinde van de Errorcluster en heeft dus een redelijk groot front, maar red zich hier blijkbaar prima mee. Misschien is hij goed in vriendjes maken in zijn omgeving... :) 8/10

Stam: Error is in één woord gewoon top! Niet voor niets de nummer 1 stam en dat zal naar mijn mening voor altijd zo blijven. 10/10

Reputatie: gezellige persoon, niet heel veel over te vertellen, staat wel altijd klaar voor de stam! 9/10

Totaal : 49.5 / 60 = 8.25/10, ziet er goed uit voor dit account !

Rate; .Aloevera
 

DeletedUser75237

Guest
Dankje! :) Aan die ODA gaat nog gewerkt worden :p Ik heb nu eenmaal veel kleine spelers met lage moraal, waarvoor ik hulp krijg van m'n moraalbreker, daardoor is die betrekkelijk laag.

En ik heb inderdaad 0,0 interns ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ach, te hoge ODA is ook niet leuk, belemmert je alleen maar in je groei.
 

DeletedUser65748

Guest
Ik zal dit topic nog eens opengooien :D
Rate voor .Aloevera:

Punten: 2.2 mio, rang 20. Een mooi aantal (veel beter kan niet :rolleyes: ) en zeker in combinatie met de ODA is dit niet mis lijkt mij. 9/10.

ODA: 13 mio, rang 3. Ofwel internt hij enkel en doneert zijn clears aan de stam ofwel heeft hij moeten werken voor zijn dorpjes. Ik vermoed het laatste, de ODD van Tasteofepic is een voorbeeld hiervan :p. Eveneens een 9/10.

ODD: 1.7 mio, rang 132. Tja, wat doe je daar aan? Beetje lastig om hier punten voor te geven. 7/10.

Ligging: Een mooi front, enkel is het cluster vrij uitgestrekt. 8/10.

Stam: Error, bij iedereen welbekend. 9/10

Reputatie: ik ken je niet, dus ik ga hier geen punten voor geven :)

Totaal: 42/50 = 8.4/10, een mooi getal lijkt me.

Dit is mijn eerste keer dat ik een speler rate, dus alle commentaar is welkom.
Je mag mij ook altijd raten: Leijss01 ;)
 

DeletedUser

Guest
Rate voor Leijs01

Punten: 6,5/10 erg magertjes, maar het komt merendeels dat je merendeels onder vuur hebt gelegen, maar toch staande hebt gehouden.

ODA 8,0/10 Je hebt een niet al te groot ODA, maar aangezien in je rang doe je het daar wel erg goed :)

Ligging: 7,0/10 je vormt wel front met rasta3009 maar je ligt ook wel mooi dicht bij TheProject dus is ook zeker wel mooi

Stam: 8,5/10 leuke stam en zeker met uitstekende leden.

Reputatie: 9,5/10 je bent leuke kerel om mee in de stam te hebben je bent er altijd wel te vinden om te spammen :p

Totaal 39.5/50 = 7,9/10 mooi cijfer zo lijkt het mij ;)


Rate Eucalyptus Sunrise
 

DeletedUser

Guest
Rate voor Eucalyptus Sunrise

Punten: 8/10. 2.3mil punten, rang 14. erg netjes.

ODA 7,0/10 Rang 22 ODA, 7mil.

Ligging: 8/10 Lekkere safe, ruimte voor groei. Prima!

Stam: 7.5/10 Raid is een leuke stam, maar laten niet veel van zich horen vind ik.

Reputatie: 7/10 Ken je niet, maar naar wat ik hoor wel aardig :)

Totaal 27.5/5 = 7.5 Netjes!


Rate Simplified Perfection
 

DeletedUser

Guest
Rate voor Eucalyptus Sunrise

Punten: 8/10. 2.3mil punten, rang 14. erg netjes.

ODA 7,0/10 Rang 22 ODA, 7mil.

Ligging: 8/10 Lekkere safe, ruimte voor groei. Prima!

Stam: 7.5/10 Raid is een leuke stam, maar laten niet veel van zich horen vind ik.

Reputatie: 7/10 Ken je niet, maar naar wat ik hoor wel aardig :)

Totaal 27.5/5 = 7.5 Netjes!


Rate Simplified Perfection


Bedankt voor deze rate :)
 

DeletedUser75237

Guest
Simplified Perfection

Punten: 1,5 miljoen, rang 45. Ik zelf vind dat persoonlijk prima score :) Kan altijd beter natuurlijk, maar recent heb je zo te zien goed gebruik gemaakt van je edelvoorraad :D. 8/10

ODA: Rang 26. Da's hoog voor je puntenaantal, recent ook sterk gestegen door je aanvallen op Rage. Ik zelf vind een hoge ODA altijd mooi, al hangt het er natuurlijk ook wat van af hoeveel je zelf verliest. Een hoge ODA met relatief weinig punten (zeker tot voor kort) duidt meestal wel op makkelijk wegbashen. Dus op zich ook prima. 7.5/10

Ligging: Mooie ligging, zowel in de stamcluster (nog mogelijkheid om naar de core te edelen, maar vooral richting rim). Ik vermoed dat je wel niet zoveel actie hebt daar (maar ik ken de omgeving absoluut niet). 8/10

Stam: Calm lijkt me wel potentie te hebben. Het is nu afwachten wat daar uit zal komen ;). 7/10

Reputatie: Geen idee of ik je ken, ik kan al die AF-accounts helaas niet uit elkaar houden... In ieder geval geef ik hier liever geen punt op.

Rate Rockst@r maar :)
 

DeletedUser70304

Guest
Rockst@r

Punten: 7/10 1,4mil rang 46, mooi evenwicht qua punten/rang, laatste dagen weer goed beginnen edelen zie ik :)

ODA: 7/10 rang 57, lijkt me redelijk goed voor je ligging en punten, 4mil is al mooi.

Ligging: 9/10, prachtige ligging vind ik persoonlijk :p lekker tussen je stam maar toch een front om zo het gat te dichten met bolletje wol (waar al aan gewerkt wordt zie ik ;) )

Stam: 9/10, nr1 stam van de wereld dus niets op aan te merken (ik geef gewoon niet graag 10/10 ;) )

Reputatie: Ken je niet zo goed, enkel vaag van op het AF ;)

totaal: 8/10, mooi geslaagd dus ;)

Even een lachertje tussendoor misschien?
Jonny x eens raten :D
Indien jullie toch serieus willen verder gaan stel ik The Project voor.
 
Reactiescore
154
TheProject

Punten: 2,44 mio, rang 9. Dit is voor mij zeer goed. Een 9/10 lijkt mij zeer verdiend!

ODA: Rang 1, zeer mooi! Ik persoonlijk hou van ODA, heb je tenminste moeten knokken voor dorpjes! Zeer hoge rank en ook goeie ligging om lekker te bashen :) 9,5/10, omdat niets perfect is :p

Ligging: Mooi cluster, met niet al te groot front en relatief grote safe! Ideaal om lekker door te bashen natuurlijk! In de stam zeer leuke ligging, stam neemt groot deel van eventueel front weg (Lejs). 8,5/10!

Stam: Raid! is ook een zeer degelijke en stabiele stam. Bij de leave van Vita en Apple dacht ik dat Raid op instorten stond, maar ik was duidelijk mis, Raid! staat er nog steeds en komt zeer stabiel over naar buitenaf. Onlangs wel dorpen aan NS verloren, daarvan ken ik het fijne niet, maar ge ervan uit dat dat een foute inschatting was ofzo :D 8/10.

Reputatie: Onbevlekte, maar dan ook onbesproken reputatie ;) .../10

Zeer mooi! Een 8,75!

Rate: Orochimaru.
 

DeletedUser75237

Guest
Rockst@r

Punten: 7/10 1,4mil rang 46, mooi evenwicht qua punten/rang, laatste dagen weer goed beginnen edelen zie ik :)

ODA: 7/10 rang 57, lijkt me redelijk goed voor je ligging en punten, 4mil is al mooi.

Ligging: 9/10, prachtige ligging vind ik persoonlijk :p lekker tussen je stam maar toch een front om zo het gat te dichten met bolletje wol (waar al aan gewerkt wordt zie ik ;) )

Stam: 9/10, nr1 stam van de wereld dus niets op aan te merken (ik geef gewoon niet graag 10/10 ;) )

Reputatie: Ken je niet zo goed, enkel vaag van op het AF ;)

totaal: 8/10, mooi geslaagd dus ;)

Even een lachertje tussendoor misschien?
Jonny x eens raten :D
Indien jullie toch serieus willen verder gaan stel ik The Project voor.

Thanks :)
 

DeletedUser

Guest
14377_large
Punten: 3/10
Best weinig punten voor je startdatum en daarnaast ook wat interns. Denk als je echt wou dat je toch wat meer punten kon hebben.
OD 3/10
Ook ondermaats gezien je door je ligging volledig offence kan spelen en daardoor best wat ODA kan halen
Ligging: 4/10
je hebt niet echt een eigen cluster maar desondanks heb je aanvallend gezien veel mogelijkheden op rolo. met juiste hoeveelheden def en sluwheid kan je best wat dorpen pikken.
Stam: 6/10
Ik denk dat N-S als stam worden onderschat ondanks dat ze geen als individu geen uitblinkers hebben zijn ze toch in staat om Raid! moeilijk te maken. Maar helaas zie je ook direct resultaat als er een speler niet meewerkt in de stats.
Reputatie: 7/10
Komt als een eerlijke gast over die ook kritisch kan zijn. Heeft wel af en toe rare post op AF maar dat heeft iedereen wel es :p

1502_large
Punten: 6,5/10
Punten zijn redelijk voor echt startdatum (ik gok eind oktober) maar gezien je ligging in rim & feit dat je al tijdje stil staat denk ik dat je veel hoger kan staan.
OD:7,5/10
Je ODA rang staat iets hoger dan jouw puntenrang. Een speler die niet bang is om veel te bashen dus.
Ligging: 6,5/10
Mooie ruime cluster met genoeg farm mogelijkheden wel een cluster waar weinig meer uitdaging meer heeft aangezien je op dit moment volledig omringd wordt door je stam waardoor je enkel kan gaan rimmen.
Stam: 7/10
Ondanks dat Calm nog een nieuwe stam is zitten er al paar redelijke spelers in. Die zeker goed genoeg zijn om ver te geraken.
Reputatie: /
Ken je niet echt

rate Bolletje Wol
 

DeletedUser74637

Guest
Bolletje Wol

Punten: 9,5/10

Je staat N°2, dus spreekt voor zich. Dit ook zonder interns. (zie ik er niet echt tussen staan, kan ernaast zitten). Welverdiende plaats zou ik dus zeggen.

OD: 7/10

Voor N°2 te zijn en jou aantal punten vind ik dat je een vrij lage ODA hebt. Je zal het misschien slim aanpakken ofzo. Ook een zeer lage OD, maarja, je bent van error... ;) Niemand die hen durft aan te pakken...

Ligging: 9/10

Mooie cluster, veel groeimogelijkheid en nog veel BB dorpjes. Ideaal dus.

Stam: 9/10

Error, al van het onstaan ben ik fan. Top stam, al veel mooie acties gezien. Soms merk ik precies wat spanningen onderling, gebeurd in elke stam wel eens, maar kan er ook naast zitten. Enige opmerking is dat ik absoluut geen fan ben van de populaire kata fakes/clears.

Reputatie:

Kan ik moeilijk iets over kwijt. Ken je niet.

Rate: CrazyMonkeys
 
Bovenaan