Rate de speler

Reactiescore
1.089
Skilled niet nee, wel lastig , actief en veel tegenstand in combinatie met grote stacks. Zaeres heeft met zn buren aardig wat def daar weggeveegd voordat hij uberhaupt een dorp verder kwam. op gegeven moment gaven de tegenstanders het op en hadden ze weer even vrij spel etc. Dat dwing je af, het waren geen barbaren die je edelde. Daarom blijf ik zeggen dat ze met een 7.2 flink tekort worden gedaan.

Mja hij kan moeilijk aflezen aan de stats dat er veel tegenstand was en dat de tegenstanders erg actief waren.
ODD is wel echt heel laag. En activiteit word niet opgenomen.
Ook zou het kunnen dat zijn tegenstanders geen zak om hun troepen geven, dat zou ook hoge ODA kunnen verklaren.

Dus het zal best, maar het valt niet af te lezen. Dus ik kan zijn mening (zeker als niet AF volger) best begrijpen.
 

DeletedUser

Guest
Mja hij kan moeilijk aflezen aan de stats dat er veel tegenstand was en dat de tegenstanders erg actief waren.
ODD is wel echt heel laag. En activiteit word niet opgenomen.
Ook zou het kunnen dat zijn tegenstanders geen zak om hun troepen geven, dat zou ook hoge ODA kunnen verklaren.

Dus het zal best, maar het valt niet af te lezen. Dus ik kan zijn mening (zeker als niet AF volger) best begrijpen.

Ik snap zijn mening ook wel hoor, en zeg er verder niks van omdat je die informatie niet weet. Daarom is het soms jammer dat er soms te hoge of te lage rates hier worden gegeven doordat men alleen op de stats afgaat. Effin, zal mij ook wel eens gebeuren of gebeurd zijn:)
 
Reactiescore
1.089
Ik snap zijn mening ook wel hoor, en zeg er verder niks van omdat je die informatie niet weet. Daarom is het soms jammer dat er soms te hoge of te lage rates hier worden gegeven doordat men alleen op de stats afgaat. Effin, zal mij ook wel eens gebeuren of gebeurd zijn:)

Ja klopt stats zeggen niet altijd alles (kan positief of negatief zijn). En hij als niet-AF'er moet wel volledig uitgaan van de stats. Dus om dan zijn mening (niet jij, maar rukmuss en ei) half af te kraken is dan ook weer zoiets...
 

DeletedUser67973

Guest
Zaeres heeft ook 1 van de weinige een positief saldo tegen de vijanden kunnen niet veel spelers zeggen binnen Choice. .

Hier moest ik om lachen en dat van een choice speler:p
Verder over de rate tja wat kan je van zo'n speler zeggen lekker veilig in de rim blijven en dan een hoge rate geven?
Een 7 is volgens mij meer dan goed op z'n plaats, de rim staat niet bepaald voor een hoge tegenstand als je je aanvallen gewoon dagelijks blijft sturen op dat soort spelers breken ze altijd wel.
 
Reactiescore
86
Idd, ik zou op basis van de stats ook op een soortgelijk cijfer uitkomen. Snap dus niet zo goed (gezien hij het zelf al aangeeft) waarom iedereen dan zo moeilijk gaat doen:p.
 
Reactiescore
60
zaeres:

Punten: 6,5
Rang 6 niks mis mee. Echter 132 bb dorpen geedeld en 59 interns. Dat is meer dan 33 %.

Reputatie 7: Ik volg het forum niet echt dus geen idee. En ingame is het me ook niet echt opvallen. Doet wel wat voor de stam. Dus laten we positief blijven met een 7.

Ligging: 8
Grote safe-zone tov creed :) achterin met een groot front met IR en SCRT. Rim account. Gezien de weinige dorpswisselingen met IR is daar sprake van een NAP/BG en dat scheelt behoorlijk in de hoeveelheid front. Dus een safe account.

Stam: 8
Choice was op enig moment de stam die op nummer 1 stond maar nu staat de beste stam op plaats 1. Maar choice is een goede 2e. :)

OD: 6,5
ODA rang: 4
ODD rang: 101

Weinig def-activiteiten dus idd safe account. ODA is ok maar iedereen kan vegen over de schutting gooien (stammassa's) dus dat zegt ook niet zoveel.


Deze cijfers geven een gemiddelde van: 7 + wat een ruime voldoende is!

Raving george it is:

Punten: 6
Rang 34 is niet al te hoog, account heeft al eens 10e gestaan dus ze hebben duidelijk last van tegenstand. Dat is ook te zien aan de overnames.

Reputatie: 8
Ik ken X-11 nog van een eerdere wereld, daar had hij bij mij een goede reputatie. Het account wat hij daar heeft opgebouwd staat ook nog steeds in de top. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat dat hier hetzelfde is.

Ligging: 8
Mooi front met Choice, en ook nog een redelijk safe gebied. Valt niet veel meer over te vertellen

Stam: 8
Eigen stam beoordelen is altijd leuk :p

OD: 9
ODA: Rang 12, ruim boven de puntenrang.
ODD: Rang 1, voor rang 35 account heel netjes

En opnieuw ben ik benieuwd wie er gerate gaat worden. Kies opnieuw het creed! lid waar jullie denken dat ik speel. Heb het al wel aan wat mensen verteld dus het moet toch goed gaan nu.

Tip: het is niet Veldmaarschalk en ook niet Raving george :)
 

DeletedUser

Guest
Snap niet wat er interessant is aan raad es waar ik speel..
Als je gerate wil worden dan geef je toch gewoon je naam?
 

DeletedUser

Guest
Si, als ik de tijd had had ik Speeser genomen, omdat dat de laatste is die poste en alles op gang kunnen houden dan

misschien volgt de rate nog als niemand me voor is.
 

DeletedUser

Guest
Snap niet wat er interessant is aan raad es waar ik speel..
Als je gerate wil worden dan geef je toch gewoon je naam?

Jah tuurlijk, maar vond de enorme contradictie in z'n reactie gewoon grappig :p My fault!

Si, als ik de tijd had had ik Speeser genomen, omdat dat de laatste is die poste en alles op gang kunnen houden dan

misschien volgt de rate nog als niemand me voor is.

Zal er vanavond ook eens een rate uitgooien.
 

DeletedUser

Guest
:D Bedoelde meer zeg het nu gewoon even ipv elke keer zo geheimzinnig te doen.
 
Reactiescore
60
Omdat je er zo lief om vroeg, veel plezier met de rate :)
 
Reactiescore
254

DeletedUser67973

Guest
Ethiopian White Boys:

Punten: 7,5
Ik zat te denken om richting de 8 te gaan vanwege de huidige progressie die geboekt word maar vind een 7,5 net iets meer op zijn plaats voor de 15e plek.
Zoals ik al net zei, goede progressie inmiddels en hopelijk kunnen ze de lijn goed doorzetten zo.

Reputatie: 7,5
Ik denk dat de meeste spelers wel bekend zijn met Hannibal van het af, Theo is volgens mij voor outsiders redelijk onbekend maar aangezien ze geen van beide een negatieve reputatie hebben denk ik dat een algemene reputatie voor hun rond de 7/8 moet zitten dus vandaar mijn 7,5.
Even voor de duidelijkheid voor mij persoonlijk is dit een 8,5 voor hun.

Ligging: 8
Ze hebben inmiddels een leuk frontje goede buren om mee samen te werken en genoeg gebied dat veilig ligt, dus ze hebben actie zat:).

Stam: 9
Ik geef m'n eigen stam wel een 9 kan hier dieper op ingaan maar volgens mij is een 9 wel realistisch voor Creed.


OD: 6
Hun oda ligt redelijk op pijl alhoewel ik wel het idee heb dat het wel eens wat langer stilstaat, odd is zo goed als niet aanwezig dus daar valt geen beoordeling aan te geven.
Buiten dat moet wel gezegd worden hun oda staat wel gelijk aan hun rang dus dat is wel goed.

38/50=7,6
 

DeletedUser66265

Guest
Word ik zomaar weggedacht omdat ik pas sinds een maandje niet meer heb gelogd? :eek:
 

DeletedUser66265

Guest
Ah, of is het meer omdat de algemene rating van ewb anders teveel stijgt? :d
Want die reputatie schiet dan natuurlijk naar 10 (y)
 

DeletedUser67973

Guest
uhu als ik zo'n cijfer zou geven zouden ze vanuit choice komen dat het vriendjespolitiek is.
 
Bovenaan