Rate de speler

Reactiescore
1.037
Good, wie moet ik raten om gerate te worden:D Liefst een Choicer of toch iig niemand van Creed:D
 
Reactiescore
1.037
Haha oke:D
(klik twstats)
Punten: 8/10 Half jaartje bezig, 3,6 mil en net buiten pagina 1 van de ranglijst:) Je plek op de groeiranglijst is de helft van je rang, zegt genoeg lijkt me
Reputatie: 7,5/10 Volgens mij zijn jullie beiden (2 toch?) aangename posters en als Martijn jou toch iig oke vind kan je nooit een slechte zijn:D Zover ik gezien heb van W34, ach, niet bijster veel nog
Ligging: 6/10Als het klopt wat ik denk lig je nogal safe, je kan maar 1 kant op en daar edel je ook van zo te zien. (clicky)
Stam: -/10 Nog 0 dorpen verloren:p Kan er niks over zeggen denk ik
ODA: 6/10 Lager dan je rang, kan beter maar kan ook zijn dat je slim cleared, weet eerlijk gezegd niet wat bij jullie het geval is dus maar een neutrale 6

27,5/40 Prima voldoende:)

Nu ik^^
 

DeletedUser

Guest
Etiopische witte boys:

Punten: 4.795.612
Rang: 14

Naja dat zit prima. prima rang mooi punten aantal, niks over te zeggen, ik geef een

8.5

Reputatie: Ik weet nu waar je speelt. Op AF val je me niet erg op in negatieve en uitblinkende positieve zin. Acc is wat onbekend op de wereld vind ik zelf. Cijfer is een

7.5

Ligging: Lekker frontje al ongeveer met choice, redelijk compact cluster. Ikzelf zou het een prima cluster vinden om mee te battelen. Cijfer een

9

Stam: Creed goed maar wel wat arrogantje tikjes. Ik geef nu een 9 omdat het verder de beste stam op moment van w34 is.

9

Je offensieve en defensieve score: Rang 25 met ruim 36 miljoen verslagen. Matig voor je rang al is het meeste ervan wel ODA wat weer een pluspunt is. Ik geef daarom geen onvoldoende maar een 6.

8.5 + 7.5 + 9 + 9 + 6 = 40/5 = 8. Mooi cijfer dunkt me.

Rate, zie handtekening
 

DeletedUser62454

Guest
Etiopische witte boys: :D


Gemiddeld en 7 de tekst is onzichtbaar rate: AiA
 

DeletedUser579

Guest
An Idiot Abroad

Punten: 7/10

Een een stabiele groei zonder uitschieters. Heb ze een stuk sneller gezien, maar dit kan komen door je tegenstand.
Hierbij nog wat leuke statistieken:

olk5l.png

Overname barbarendorpen, valt mee dit betreft ongeveer ruwweg geschat een circa 21% van je dorpen.

qx2d5f.png


Dan als laatste je groei per dag aan te tonen een circa 1.8 dorpen per dag. Wat redelijk stabiel is, alleen zie ik dit liever tussen de 2.2 en 2.5. S6 hiermee :)



Reputatie: 8/10

Ik ken je niet persoonlijk, dus kan me er niet zo goed over uitlaten. Wat ik wel kan zien is dat je zeer loyaal bent aan je stam, wat voor mij een zeer groot pluspunt is!!! TOP!



Ligging: 7/10

Ik hou er totaal niet van om 2 fronten te hebben, dit maakt het hele verhaal wat gecompliceerder. Persoonlijk is dit niet mijn stijl. Zelf ben ik een wereld 2 speler met TBR en het maakte niet uit wie de punten had als het front maar op 1 speler stond.

Voordeel van de onderste ligging is dat er genoeg edel mogelijkheden zijn en zou mij hier dan ook op focussen.


Stam: 8/10

Totaal dorpen +9010-1718, precies 19% van jullie dorpen verloren inclusief interne overnames dit kan dus een vertekend beeld geven.

Jullie zijn nu in oorlog met Creed! Ik denk dan ook dat dit de belangrijkste statistiek is. Hier leiden jullie veel verliezen. Maar Choice bestaat nog dus dat biedt veel hoop.


ODA: 8/10

ODA is heel goed, het rare hieraan is wel dat je puntengroei niet gelijk meeloopt aan je ODA. Dit kan te maken hebben met goede tegenspelers. Vandaar geen 10/10 of 9/10. Misschien goed om eens zelf een sterk gecoördineerde aanval te doen zonder stamspelers.


Leuk om je Account te beoordelen. Hoop dat je wat feedback geeft op de kritiek.

Graag een rating van:

Manboobs
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Manboobs:

Punten: bijna 5 mio met rang 16, niets slechts over te zeggen dus, en een sterke groei, (weet niet of [TR] intern is of?). 9/10

reputatie: Persoonlijk ken ik het account niet zo, ik hoor er niets verkeerd over zeggen dus dat zal wel goed zitten dan. 9/10

Ligging: Sterk cluster, alleen spijtig dat het in de rim ligt bij stammen zoals unit en niet bij stammen zoals Choice dus. Maar daar kan jij niets aan doen dus 9/10

Stam: Dominantste stam van W34 op dit moment iig, een paar arrogante kwalletjes, al zijn er ook wel een paar fijne kerels bij, zoals jijzelf op het eerste zicht. 8/10

ODA: Kan natuurlijk altijd hoger, maar is ook te begrijpen waarom deze niet zo hoog staat met desbetreffende ligging. 8/10

Gemiddelde: 8,5/10


Vlemis
 

DeletedUser579

Guest
[TR] is geen intern, gelukkig niet zeg. En ik speel momenteel niet echt. Dus alle credit gaat naar Thomas, Wille en co op het moment op Manboobs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dankje manboobs voor de rate. Waardering voor de moeite die je er in stopt.
Wel een vraagje nog. Vanwaar de opmerking bij ODA? ik vat het niet helemaal van dat zonder stamspelers een aanval opzetten etc.
 

DeletedUser

Guest
Vlemis:

Punten: Rang 23 met 3,9 mio dus dat is netjes gedaan en je hebt een redelijk stabiele groei al zetten jullie de laatste tijd iets meer gas bij dus daarvoor een: 7,5

Reputatie: Aardige kerels waarmee je altijd wel kan praten! Een 8!

Ligging: Kaartje
Prima ligging met een lekkere safezone en een goed front met Creed! dicht bij de core. Cijfer is een 8,5!

Stam: Choice, heeft zijn up en downs maar niet voor niets de nummer 2 in de wereld. Cijfer: 8,5

ODA: Rang 11 in vergelijking met je rang 23 is heel netjes! Cijfer: 8,5

-----------
41/50 punten= een 8,2

Zaeres raten graag!
 
Reactiescore
60
Zaeres:

Punten: Rang 5, 5.6 mil. Daar is niks van te zeggen: 8.5
Reputatie: Das lastig als je nog maar kort op een wereld speelt, dus laat ik maar aardig doen: 7
Ligging: Als je op de TWstats kaart kijkt lijkt het een vrij groot front (Klik) maar ik vraag me af in hoeverre iedereen er omheen vijand is: 7
Stam: Nummer 2 stam, en dat zullen ze niet voor niets zijn: 8
ODA: Rang 4, ondanks je hoge positie toch boven je rang, dus das netjes: 8

Totale score: 38.5/5=7.7

Rate: het creed lid waar jullie denken dat ik speel, ben benieuwd wie er wordt gerate :p
 

DeletedUser72457

Guest
Wie het is, is een raadsel al denk ik dat het Veldmaarschalk is.

Punten:
5,273,497, maar niet een altijd stabiele groei als ik het goed zie op TW stats. Dan een mindere periode en dan weer een uitschieter omhoog. Zeer weinig BBs ge-edelt, RedGeneral is op het moment de persoon die er aan moet geloven. Geen overnamen binnen de stam, slechts wat veroveringen op jullie zelf maar dat kan de beste overkomen. Al met al vind ik het keurig en geef ik julliie een: 8.5

Reputatie:
Volgens mij een account dat zich goed thuis voelt binnen Creed! toen ze het eenmaal gevonden hadden op 22k punten. Heeft eventjes aan de top gestaan van W34 wat altijd een prestatie is. Als ik op het forum lees zie ik dat jullie flinke aanraders zijn om mee te spelen en geef ik jullie dus een: 8.0 (hoger ga ik niet, ik ken jullie niet en er zijn misschien dingen die ik niet weet)

Ligging:
Mooi cluster met een groot Bier front en ik denk dat jullie dit prima aan kunnen. Cluster is bijna geheel Veldmaarschalk, hier en daar maar een ander dorpje er omheen. Hier geef ik jullie ook een dikke 8.0 voor!

Stam:
Creed!, ja niet veel over te zeggen. Ook al zijn ze de vijand van onze BG ben ik niet beschaamd toe te geven dat het de beste stam is van W34. Zitten goede spelers op de accounts en de resultaten zijn mooi. De stam is pre-made en dat kun je maar al te goed merken. De samenwerking ziet er perfect uit! Een dikke 8.5 van mij!

ODA:
Ook dit groeit, net als de punten, niet stabiel. Heeft een tijd stil gelegen, ging toen omhoog en ligt nu weer even stil. Ben benieuwd wat jullie kunnen gaan doen tegen Bier. Het zijn geen gekke spelers in Bier, dus ODA zal niet al te snel omhoog gaan. Ik geef jullie een 7.5!

Totale score: 8.5+8.0+8.0+8.5+7.5 = 40.5
40.5/5= 8.1

Houd het vast mannen!

Groetjes,
Floris

Rate: Zie handtekening
 
Reactiescore
60
mooie rate, maar het verkeerde account. Volgende keer beter :D
 
Bovenaan