Rate de speler

DeletedUser73185

Guest
Zal niks moois uitkomen, m'n stats zijn geen feest helaas :p
 

DeletedUser

Guest
AP9Yvoh.png


"IR" :eek:
 

DeletedUser

Guest
KleintjeCaro

Punten: 6.5

Bijna 2 miljoen punten, mooie top100 notering. De groei zit er ook nog mooi in. Helaas wel veel interns wat jammer is.
Verder een mooie plaats in de groeiranglijst met ong 10k per dag. Daarom een 6.5 vanwege de vele interns maar wel mooie hoeveelheid punten en plek in de ranglijst.

Reputatie: 10

Aardige speler, weet wat ie doet

Ligging: 6

vwplww.png

2qsxnb4.png


Geen hele mooie ligging ingesloten aan de ene kant door je stam en aan de andere kant omringd door Lordjen. Dit kan in de toekomst nog een probleem worden vanwege het kleine front met andere spelers. Verder mooi cluster wel erg ingesloten.

Stam: 8

Het is mijn eigen stam maar wel een goede stam, mooie 4e plaats.

OD: 6

ODD: rang 249, met 1.09 miljoen verslagen tegenstanders erg laag voor je puntenhoeveelheid, je zal wel nog niet super veel tegenstand hebben gehad.
ODA:rang 109, met 4.77 miljoen verslagen tegenstanders dit is opzich wat laag voor je puntenhoeveelheid, maar dit is te verklaren doordat veel van je overnames intern zijn waar dus niet heel veel aanvalstroepen voor nodig zijn.
OD:rang 160, met 5.86 miljoen verslagen tegenstanders, naja wat valt er te zeggen, niet super hoog.


Cijfer: een welverdiende 7.3
 

DeletedUser579

Guest
Mooie rating. Zeker nog potentie om verder door te groeien. Ben vooral benieuwd naar de ontwikkelingen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga het ook eens proberen :p

Ashmedai

Punten: 7
1,6m, zeker niet slecht voor in de rim



Reputatie: 7
Ik ken je niet echt, maar je lijkt me wel tof :)


Ligging: 6,5
In de rim dus, wat opzich niks uitmaakt, je ligt wel omsingeld door je stam en in de buurt ligt Pino, geen idee of dat een bg is of niet, wat dat is je enige groeimogelijkheid zover ik zie. Als het geen bg is hebje een mooi klein stukje front, dan zou ik het wel een dikke 7 vinden.





Stam: 7,5
Guards, nummer 4 op de ranglijst, zeker niet slecht!

Oops, was OD vergeten
OD: 8
OD Bijna 16m verslagen tegenstanders wat je op plaats 81 brengt, in de ranglijst sta je 120 dus dit is wel netjes.
5.2m oda
10,7m odd, flink wat dus met je puntenaantal/ verslagen ziet dit er netjes uit :)

Cijfer: gemiddeld een 7.2 ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73185

Guest
Zoals je ziet aan de ODD is Pino geen BG. Ligging gaat dus omhoog naar een zogenoemde 'dikke 7' ;)
 
Bovenaan