Laat ik me er dan eens aan wagen.
Mijn eerste rating ever.
Manboobs
Punten: 9
Punten rang: 11 met ca 5.8 mio
Groei rang: 2, per dag ruim 28k
Spreekt me voor zich lijkt me zo.
Zeer goed bezig, 9 is het zeker waard.
10en geef ik nooit, dat zou betekenen dat beter niet mogelijk is.
Dat is het in dit geval wel want je staat groei rang 2 en punten rang 11.
Reputatie: 8
Ja wat zal ik daarvan zeggen, heb simpel weg geen flauw idee.
Baseer het volgende puur op de post inzake de rating van Deciums.
Iemand die weet waar hij het over heeft en ook de moeite neemt om te zorgen dat hij weet waar hij het over heeft.
Tevens heb ik je niet zo vaak hier op het Af zien meedoen aan nutteloze discussies over weet ik het wat allemaal, kan ik wel waarderen.
Ligging: 7
Even snel een kaartje gefixt op TW stats, Choice is de grote (enige serieuze?) vijand.
Lig je een behoorlijk eind vandaan.
Tevens van 3 kanten safe, links, boven en rechts. Links en boven liggen stamleden, rechts is einde rim (na wat opruim werkzaamheden daar).
Van onderen een mooi front met Unit, nu ken ik de verhouding tussen Unit en Creed!/Manboobs niet.
Als het een BG is dan is jouw situatie daar fucked up.
Als het een NAP is dan heb je er ook weinig meer te doen, als is die natuurlijk wat makkelijker op te zeggen dan een BG (voor fair players in elk geval).
Als het vijand/oorlog zou zijn dan zou er bij Unit redelijk wat dorpen richting Creed! moeten gaan, gebeurt niet.
Wel richting Dogma, maar ben niet helemaal zeker hoe dat daarmee zit; lijkt me redelijk Creed! gerelateerd gezien de naam.
Ben er in mijn beoordeling maar even vanuit gegaan dat de diplomatie 'neutraal' is.
Dus dan zijn er kansen op een leuk conflict met Unit, geeft het acc in elk geval kans op mooie oorlogstatistieken.
Daarom ben ik voor de 7 gegaan.
Stam: 8.5
Creed! loopt gesmeerd, in ieder geval voor de buiten wereld. Gaan ook lekker los op hun grote vijand Choice.
Deze oorlogsstatistieken spreken duidelijk in het voordeel van Creed!
Gezien de hoeveelheid dorpen die er per 'keer' worden overgenomen van Choice lijken massa's goed te werken.
Al schijnt de situatie binnen Choice nu ook niet optimaal te lopen, waardoor de tegenstand tot op heden wat de wensen overliet/laat. Dus dan is het ook wel 'makkelijk' scoren.
Verder heb ik hier op het forum een aantal Creed! spelers meegemaakt, over het algemeen ben ik daar wel positief over. Nette jongens, ieder met hun eigen stijl maar veel al in staat tot een gedegen argumentatie van hun standpunten. Mag ik wel.
Een minpuntje, voornamelijk de laatste paar rate's van Creed! leden over hun eigen stam.
Je stam een 10 geven is in mijn ogen absolute bull shit. Dat zou betekenen dat het niet beter kan, een 10 kan je in mijn ogen niet halen en ik vind dat iedereen dat met een beetje logisch redeneren moet kunnen bedenken.
Ja een examen of iets kan je wel met een 10 afsluiten, maar dat houd niet per definitie in dat je de volledige stof van het betreffende onderwerp kent en weet toe te passen. Alleen op de gestelde vragen wist je het antwoord, althans dat is feitelijk vast te stellen. Dan heb je ook nog eens zoiets als de theorie in praktijk brengen.. ook nogal lastig.
Maar goed terug naar Creed!. Loopt goed, redelijke mensen maar de hiervoor beschreven 'arrogantie' kost jullie de 9. 8.5 volstaat.
OD: 7.5
Gemiddelde van onderstaande twee.
A: 8
Rang 22 met dik 28 mio verslagen tegenstanders. Ziet er goed uit, ook zeker gezien de ligging (vrij safe te noemen).
Wel wat achter op de punten rang, maar zoals ik al zei: ligging heeft hierin zeker zijn invloed. Al kun je natuurlijk altijd tbv stammassa's je clears wel op Choice dumpen. Tevens viel me op dat je onlangs nogal wat barbs hebt geedeld (8k+ dat wel) en rond die tijd had je ook 8 mio ODA gescoort. Barbs Bashen kan iedereen. Zou ook kunnen komen van Inky uit TR, maar dat kan ik niet helemaal beoordelen.
Daarom een 8 voor ODA.
D: 7
Rang 177 met 2,3 mio. Duit er natuurlijk heel duidelijk op dat er weinig gedefft hoeft te worden. Heb een beetje door js stats zitten gluren maar kon daar niet direct een moment vinden waar er sprake was van een grote stijging. Dus valt er weinig over te zeggen. Het cijfer wat ik er voor geef is dus niet van een hele grote waarde.
Te behalen punten: 50
Totaal behaalde punten: 40
(40 / 50) * 10 = 8.