Rate de speler

Reactiescore
496
Chronus

Punten: 9.5
Een mooie rang 2, lijkt me duidelijk!

Reputatie: 8
Spelers maken opm mij een positieve indruk.

Ligging: 8
Lekkere ligging aan het front! Met een mooie grote safe zone.

Stam: 10
Eigen stam ik weet het, maar nummer 1 plek en op de fronten het goed doen, is het cijfer naar mijn mening ook waard.

OD: 8,5
Rang 4 totaal, rang 4 ODA en rang 7 ODD, op alle vlakken een degelijke score!

44/50= 8.8
 

DeletedUser579

Guest
Decimus

Punten:

Laten we beginnen met je rang en met je totaal aantal punten:

WNHEB5I.png

Op zich een goed aantal punten voor een mooie Top 100 plaats. Het punten aantal valt mij wel een beetje tegen, komt dit vooral door ODD? We zullen het straks zien. Het valt mij op dat je niet echt een aanvallende speler bent n.a.v. deze stats, maar dit kan ook een vertekend beeld zijn.


Je groei een circa 13.380 punten per dag. Dit is mij eigenlijk net wat te laag. Ik zie dit het liefst op een 20.000 per dag. Dus een 2 dorpen. Komt dit vooral door het edelen van dorpen met lage punten?


Ik heb een selectie uitgevoerd op dorpen onder de 7000 punten. Er komt uit dat je een circa 110 dorpen hebt overgenomen onder de 7000 punten. Dit is eigenlijk voor mij in ieder geval, een wat slechtere insteek. Dit komt uit op bijna een 42%!!!!!!


Gelukkig valt de overname van BB dorpen mee. Overname BB is altijd zonde van edels. Mits het dorp 8000 punten + is. 8.7% van je totaal aantal dorpen is overname BB.


Reputatie:

Over je reputatie kan ik weinig zeggen. Zo op het eerste gezicht lijk je mee een aardige vent.


In principe geen Stams veranderingen wat ik een toppunt vindt.


Ligging:


Je ligt in de Rim wat mooi is, nadeel is, je stam sluit je bijna in. Er zijn nog wel een paar mooie offensief kanten. Vooral met IR. Je Cluster is redelijk, maar niet heel bijzonder.


Stam:


Jullie winnen deze oorlog dik. Mooi statistiek. Veel succes met deze afstraffing.


OD:


Beetje matig. Verder weinig over te zeggen.

Totaal cijfer 6.7
 
Reactiescore
1.089
Ik word altijd zo vrolijk van die mooie rates van manboobs :D Neemt er echt mooi de tijd voor, dat is ook wel te zien
 

DeletedUser579

Guest
Op zich een goed aantal punten voor een mooie Top 100 plaats. Het punten aantal valt mij desondanks wel een beetje tegen, komt dit vooral door ODD?

Beetje rare zin van mij....

Zou nog wel een rating willen op Manboobs. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
96
Laat ik me er dan eens aan wagen.
Mijn eerste rating ever.


Manboobs

Punten: 9
Punten rang: 11 met ca 5.8 mio
Groei rang: 2, per dag ruim 28k

Spreekt me voor zich lijkt me zo.
Zeer goed bezig, 9 is het zeker waard.

10en geef ik nooit, dat zou betekenen dat beter niet mogelijk is.
Dat is het in dit geval wel want je staat groei rang 2 en punten rang 11.

Reputatie: 8
Ja wat zal ik daarvan zeggen, heb simpel weg geen flauw idee.
Baseer het volgende puur op de post inzake de rating van Deciums.

Iemand die weet waar hij het over heeft en ook de moeite neemt om te zorgen dat hij weet waar hij het over heeft.

Tevens heb ik je niet zo vaak hier op het Af zien meedoen aan nutteloze discussies over weet ik het wat allemaal, kan ik wel waarderen.

Ligging: 7
Even snel een kaartje gefixt op TW stats, Choice is de grote (enige serieuze?) vijand.
Lig je een behoorlijk eind vandaan.
Tevens van 3 kanten safe, links, boven en rechts. Links en boven liggen stamleden, rechts is einde rim (na wat opruim werkzaamheden daar).
Van onderen een mooi front met Unit, nu ken ik de verhouding tussen Unit en Creed!/Manboobs niet.
Als het een BG is dan is jouw situatie daar fucked up.
Als het een NAP is dan heb je er ook weinig meer te doen, als is die natuurlijk wat makkelijker op te zeggen dan een BG (voor fair players in elk geval).
Als het vijand/oorlog zou zijn dan zou er bij Unit redelijk wat dorpen richting Creed! moeten gaan, gebeurt niet.
Wel richting Dogma, maar ben niet helemaal zeker hoe dat daarmee zit; lijkt me redelijk Creed! gerelateerd gezien de naam.

Ben er in mijn beoordeling maar even vanuit gegaan dat de diplomatie 'neutraal' is.
Dus dan zijn er kansen op een leuk conflict met Unit, geeft het acc in elk geval kans op mooie oorlogstatistieken.
Daarom ben ik voor de 7 gegaan.

Stam: 8.5
Creed! loopt gesmeerd, in ieder geval voor de buiten wereld. Gaan ook lekker los op hun grote vijand Choice.
Deze oorlogsstatistieken spreken duidelijk in het voordeel van Creed!
Gezien de hoeveelheid dorpen die er per 'keer' worden overgenomen van Choice lijken massa's goed te werken.
Al schijnt de situatie binnen Choice nu ook niet optimaal te lopen, waardoor de tegenstand tot op heden wat de wensen overliet/laat. Dus dan is het ook wel 'makkelijk' scoren.

Verder heb ik hier op het forum een aantal Creed! spelers meegemaakt, over het algemeen ben ik daar wel positief over. Nette jongens, ieder met hun eigen stijl maar veel al in staat tot een gedegen argumentatie van hun standpunten. Mag ik wel.

Een minpuntje, voornamelijk de laatste paar rate's van Creed! leden over hun eigen stam.
Je stam een 10 geven is in mijn ogen absolute bull shit. Dat zou betekenen dat het niet beter kan, een 10 kan je in mijn ogen niet halen en ik vind dat iedereen dat met een beetje logisch redeneren moet kunnen bedenken.
Ja een examen of iets kan je wel met een 10 afsluiten, maar dat houd niet per definitie in dat je de volledige stof van het betreffende onderwerp kent en weet toe te passen. Alleen op de gestelde vragen wist je het antwoord, althans dat is feitelijk vast te stellen. Dan heb je ook nog eens zoiets als de theorie in praktijk brengen.. ook nogal lastig.

Maar goed terug naar Creed!. Loopt goed, redelijke mensen maar de hiervoor beschreven 'arrogantie' kost jullie de 9. 8.5 volstaat.

OD: 7.5
Gemiddelde van onderstaande twee.

A: 8
Rang 22 met dik 28 mio verslagen tegenstanders. Ziet er goed uit, ook zeker gezien de ligging (vrij safe te noemen).
Wel wat achter op de punten rang, maar zoals ik al zei: ligging heeft hierin zeker zijn invloed. Al kun je natuurlijk altijd tbv stammassa's je clears wel op Choice dumpen. Tevens viel me op dat je onlangs nogal wat barbs hebt geedeld (8k+ dat wel) en rond die tijd had je ook 8 mio ODA gescoort. Barbs Bashen kan iedereen. Zou ook kunnen komen van Inky uit TR, maar dat kan ik niet helemaal beoordelen.
Daarom een 8 voor ODA.

D: 7
Rang 177 met 2,3 mio. Duit er natuurlijk heel duidelijk op dat er weinig gedefft hoeft te worden. Heb een beetje door js stats zitten gluren maar kon daar niet direct een moment vinden waar er sprake was van een grote stijging. Dus valt er weinig over te zeggen. Het cijfer wat ik er voor geef is dus niet van een hele grote waarde.

Te behalen punten: 50
Totaal behaalde punten: 40
(40 / 50) * 10 = 8.
 

DeletedUser72457

Guest
De lage punten van de overgenomen dorpen is vrij eenvoudig te verklaren: De stammen die ik aangevallen heb, voor ik een break van het spel nam, edelede zo goed als alleen maar BBs (JaSG en FA). Verder te lui om deze uit te bouwen, moest ik ze wel met lage punten overnemen wat me soms toch wel dwars zit en het links laat liggen.

Decimus ligt al lange tijd stil, dit omdat er weinig tot geen motivatie is voor mij om aan te vallen op het moment. Heb het hoofd nodig in het echte leven, laat ik het zo beschrijven.

Mijn dank voor de rate, hij zag er spik en span uit!

Groetjes,
Floris
 
Reactiescore
1.089

DeletedUser

Guest
Manboos

Punten: 9

Rang 10. Heerlijke groei maar komt ook doordat je makkelijke targets hebt in de rim. Je staat ook lekker hoog op de Groeirang ;)

Reputatie: 8

Je maakt op mij een hele goede indruk. Altijd mooie onderbouwde posts.

Ligging: 6

Saai, volgens mij individueel veel sterker dan zijn buren!

Stam: 9

Al lange tijd de beste en meest stabiele stam. Doen het al erg lang goed op W34 en ook een premade ;) Het minpuntje aan Creed vind ik net Rikkie93 dat ze vaak ietswat te arrogant overkomen op het forum.

OD 5.5

Rang 30 totaal. Rang 19 ODA & Rang 173 ODD. Dit vind ik toch te laag voor een top 10 account :)

Manboos

Punten: 9

Rang 10. Heerlijke groei maar komt ook doordat je makkelijke targets hebt in de rim. Je staat ook lekker hoog op de Groeirang ;)

Reputatie: 8

Je maakt op mij een hele goede indruk. Altijd mooie onderbouwde posts.

Ligging: 6

Saai, volgens mij individueel veel sterker dan zijn buren!

Stam: 9

Al lange tijd de beste en meest stabiele stam. Doen het al erg lang goed op W34 en ook een premade ;) Het minpuntje aan Creed vind ik net Rikkie93 dat ze vaak ietswat te arrogant overkomen op het forum.

OD 5.5

Rang 30 totaal. Rang 19 ODA & Rang 173 ODD. Dit vind ik toch te laag voor een top 10 account :)
 

DeletedUser73185

Guest
Waar speelt onze Barmhartige Samaritaan? Ik wil me ook wel eens wagen aan een rate :D
 

DeletedUser67973

Guest
enkele posts geleden moesten we abused sandwitch raten van hem dus volgens mij daar.
 

DeletedUser73185

Guest
Abused Sandwich:

Punten:

Hier geef ik een 7 voor. Mooie 3 miljoen punten, is totaal niks mis mee. De groei is wat mij betreft, in tegenstelling tot je puntenrang, iets te laag. In de ranglijst sta je nummer 57e, in de groeiranglijst sta je 80e met 11k punten. De groei zou ik het liefst wat omhoog zien gaan!

Reputatie:

Hier ga ik geen punt aan geven. Ik ken je/jullie niet.

Ligging:

Hier geef ik een 6,5 voor. Helaas geen front met Creed!, maar een lekker groot front met SCRT. Naar mijn weten bakt Peteros, de frontspeler van SCRT, er niet zo heel veel van. Leuke buurt, maar er zijn leukere buurten!

Stam:

Zoals bekend liep het binnen Choice niet geweldig. Nu er een nieuwe start gemaakt is, hopen we dat het er ook beter gaat lopen. Met een rang 2 in de stammenranglijst en een aantal mooie bondgenoten denk ik dat een 8 notering voor de stam No ID. meer dan terecht is!

OD:

Totaal rang 47, altijd mooi om boven je puntenrang te staan. Aan je ODA te zien wordt er gevochten voor je dorpen. Een mooie ODA rang 31. Een rang 98 op de ODD ranglijst is redelijk. Je hebt de nodige dorpen verloren, maar de meeste van deze gelukkig wel terug kunnen pakken. Ik geef een 7,5 voor de OD!

Eindnotering van 7,3.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan