Rate de speler

DeletedUser

Guest
Rate dan eerst RR ;)

Punten 10/10 hzo zou je hoger willen staan Xd
Reputatie 9/10 hoor alleen maar goede dingen
Ligging 7/10 hoop safe waardoor je goed aanvallend kan spelen maar eens massa's moeten blocken op eigen acc lijkt.me ook wel leuk.
Oda 9/10 kan makkelijk op nummer 1 al vind ik wel dat die redelijk makkelijke targets tot nu toe heeft gehad.

Kom gemiddeld op een ???
Jaa ik heb een 10 geveven
 

DeletedUser72274

Guest
Punten 10/10 hzo zou je hoger willen staan Xd
Reputatie 9/10 hoor alleen maar goede dingen
Ligging 7/10 hoop safe waardoor je goed aanvallend kan spelen maar eens massa's moeten blocken op eigen acc lijkt.me ook wel leuk.
Oda 9/10 kan makkelijk op nummer 1 al vind ik wel dat die redelijk makkelijke targets tot nu toe heeft gehad.

Kom gemiddeld op een ???
Jaa ik heb een 10 geveven

Bedankt.
We hadden een hele hoop front, maar dat is allemaal weg gewerkt :(
En Floris wilt inderdaad graag eens deffen op ons acc, misschien volgende drive massa op RR? :eek:
Of anders moet jij even permanent op skyell gaan spelen, inplaats van de hele tijd er vv'en :rolleyes:.

Dan zal ik nu wel Untamable Beast raten ;).

Reputatie 1/10 NOOB
Ligging 10/10 Lekker front :eek:
Oda 1/10 NOOB
 

DeletedUser

Guest
Bedankt.
We hadden een hele hoop front, maar dat is allemaal weg gewerkt :(
En Floris wilt inderdaad graag eens deffen op ons acc, misschien volgende drive massa op RR? :eek:
Of anders moet jij even permanent op skyell gaan spelen, inplaats van de hele tijd er vv'en :rolleyes:.

Dan zal ik nu wel Untamable Beast raten ;).

Reputatie 1/10 NOOB
Ligging 10/10 Lekker front :eek:
Oda 1/10 NOOB

Rate mij:(
Heb wel wat beters te doen dan 24/7 deffen hoor xD

Vooral als jullie clusterfucken.
En massa op jou zie niet precies het nut daarvan :O
 

DeletedUser72274

Guest
Rate mij:(
Heb wel wat beters te doen dan 24/7 deffen hoor xD

Vooral als jullie clusterfucken.
En massa op jou zie niet precies het nut daarvan :O

Wacht, dus we mogen nu ok niet meer achter je front edelen? :( Want dat zijn nu ook wel clusterfucks te noemen eigenlijk...
 

DeletedUser

Guest
Zit ik me uit te sloven op een rating, komt er vervolgens zulk materiaal op het web:

Punten 10/10 hzo zou je hoger willen staan Xd
Reputatie 9/10 hoor alleen maar goede dingen
Ligging 7/10 hoop safe waardoor je goed aanvallend kan spelen maar eens massa's moeten blocken op eigen acc lijkt.me ook wel leuk.
Oda 9/10 kan makkelijk op nummer 1 al vind ik wel dat die redelijk makkelijke targets tot nu toe heeft gehad.

Kom gemiddeld op een ???
Jaa ik heb een 10 geveven

FML.
 
Reactiescore
7.944
Fastgonerr

Punten: 8/10 Je puntenaantal is gewoonweg goed te noemen, je draait lekker mee met het gemiddelde van de wereld en rang 38 is een mooie rang, het kan altijd nog hoger natuurlijk daarom nu een 8.

Reputatie: 9/10 je staat bekend als één van enige binnen Free die redelijk wat vijandelijke overnames heeft op DRIVE, Denkend aan Ezra de King en heer Jitsu. Een 9 van mij.

Ligging:

13afc594bc9a6ed7e585a7aae012b118.png

Lekker wat front maar ook nog voldoende safe, 7/10

Stam: -Free-, zit veel potentie in deze stam, en ze laten al meer zien dan eerst, echter is de volle potentie en wat ze zouden moeten/kunnen doen nog niet bereikt. Een 7/10

ODA:
fb8aaf3dfde7b2e4480bd4e479a073ee.png


Dikke Prima om mijn part, durft aan te vallen maar kan ook incasseren als het moet. Een 8.

Totaal: 8+9+7+7+8=7.8

Global Knowledge Graag :)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan