Rate de speler

DeletedUser

Guest
Omdat TLB zich niet aan de afspraken houdt zal ik jou even raten Unselected!

Punten: 8/10
Stevig op de eerste pagina. Groot geworden door een berg interns en dat is dan ook de reden dat ik je een 8 geef in plaats van een 8,5. :)

Reputatie: 7/10
IG ken ik je totaal niet, maar ik heb een bepaald beeld van jou gekregen op het AF. Dit beeld houdt voor mij in dat je een eerlijke kerel bent die niet alleen kritiek levert op de tegenstander, maar ook op de medestander. Dat betekent voor mij dat je straight bent en daar houd ik wel van. Toch vind ik dat je soms wat 'zeikerig' over kan komen en niet altijd objectief kijkt naar een situatie. Een 7 lijkt me hier dus wel op zijn plaats.

Ligging: 7/10
Front met Not en daarnaast een grote safe. Je hebt aardig wat dorpen gepakt al van Not dus mijn complimenten daarvoor. Een 7 voor de ligging trouwens, omdat het een relatief veilige plaats is maar toch nog met een leuk front.

Stam: 9/10
DRIVE en [.R!.] zijn voor mij de enige 2 stammen die een 9 verdienen. Reden lijkt me duidelijk.

ODA: 9/10
ODA Ranking: #5 - Algehele Ranking: #13 | Knap werk! 9!

TOTAAL: (8+7+7+9+9)/5= 8 :D

Next: LaVuenda (graag door een tegenstander).
 
Reactiescore
239
LaVuenda

Punten: 8/10

Top 20, momenteel groei door bbdorpen dus niet echt spannend denk ik zo

Reputatie: 7,5/10

Laatste tijd weinig gezien of gehoord, maar dat is ook niets negatief ;)

Ligging: 2,5/10

Zwaar voor gebuisd, denk niet dat je de meest uitdagend liggen hebt in DRIVE. Geen front (denk ik) volledig safe.


Stam: 9/10

Tja na R! een sterke stam ;)

ODA: 8/10

Net als je rang top 20, niet mis

(8+7,5+2,5+9+8):5= 7/10


Raging Rabbits (graag door tegenstander)
 
Bovenaan