Rate de speler

DeletedUser

Guest
Maarmaar... wat is er mis mee dan? Je bent zelf gewoon dom als je een inactieve DB/MB in je cluster laat liggen... dat is vragen om problemen...
 
Reactiescore
239
Hijs gewoon nog steeds mad dat jullie gingen clusterfucken mbh van Sausenkok.

I know ;)

Maarmaar... wat is er mis mee dan? Je bent zelf gewoon dom als je een inactieve DB/MB in je cluster laat liggen... dat is vragen om problemen...

Idd, moest die actief geweest zijn was er niets gebeurd.. Als MH moet je je du/mb toch beschermen, dus we deden helemaal niets verkeerd :p
 

DeletedUser

Guest
Hijs gewoon nog steeds mad dat jullie gingen clusterfucken mbh van Sausenkok.

Volgens mij zeg ik alleen dat ik geen zin heb om naast zulke mensen te liggen niet dat er wat mis mee is

Dus volgenzmij ben jij nog steeds op je teentjes getrapt van de vorige keer :O
 
Reactiescore
7.918
Bump

Fastgonerr

Punten: 8/10 Je puntenaantal is gewoonweg goed te noemen, je draait lekker mee met het gemiddelde van de wereld en rang 38 is een mooie rang, het kan altijd nog hoger natuurlijk daarom nu een 8.

Reputatie: 9/10 je staat bekend als één van enige binnen Free die redelijk wat vijandelijke overnames heeft op DRIVE, Denkend aan Ezra de King en heer Jitsu. Een 9 van mij.

Ligging:

13afc594bc9a6ed7e585a7aae012b118.png

Lekker wat front maar ook nog voldoende safe, 7/10

Stam: -Free-, zit veel potentie in deze stam, en ze laten al meer zien dan eerst, echter is de volle potentie en wat ze zouden moeten/kunnen doen nog niet bereikt. Een 7/10

ODA:
fb8aaf3dfde7b2e4480bd4e479a073ee.png


Dikke Prima om mijn part, durft aan te vallen maar kan ook incasseren als het moet. Een 8.

Totaal: 8+9+7+7+8=7.8

Global Knowledge Graag :)

Mening over fastgonerr is overigens al veranderd naar een onvoldoende, stabberij enzo.
maar toch zou ik graag mijn accje gerate zien worden.
 

DeletedUser

Guest
Bump



Mening over fastgonerr is overigens al veranderd naar een onvoldoende, stabberij enzo.
maar toch zou ik graag mijn accje gerate zien worden.

Steven:

Punten: 8/10 top 40 is nog steeds best goed om mee te draaien in deze wereld. Ondanks de vele interns heb je ook al een prachtige strijd geleverd met veel vijandelijke overnames. Mijn complimenten.

Reputatie: 9.5/10: In PM/skype ben je de vriendelijkste persoon uit & leuk om mee te praten. Dat denken nog vele mensen , echter geef ik je maar een 9.5 omdat je je op het AF totaal anders gedraagd. Wat logisch is maar het doet me soms verschieten je reactie's :)

Ligging/omgeving: 8.5/10 Een zeer deftige liging met een hoopje front waar nog zeer veel uit te halen valt. Ik zou zeggen bashen maar :)

Stam: 8/10 However dat dit niet mijn stam is geef ik de [.R.!] kant toch een 8. Dit omdat ze al vele mooie actie's hebben uitgevoerd die deze wereld zeker zal onthouden. Ik zou zeggen laten we dit uitvechten tot de laatste hap!

ODA: 8.5/10 Voor je puntenaantal hang je rond het gemiddelde volgens mij. Meer kan ik hier niet op zeggen.

Rate: Kanade Tachibana
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
7.918

Valt mee

Steven:

Punten: 8/10 top 40 is nog steeds best goed om mee te draaien in deze wereld. Ondanks de vele interns heb je ook al een prachtige strijd geleverd met veel vijandelijke overnames. Mijn complimenten.

Reputatie: 9.5/10: In PM/skype ben je de vriendelijkste persoon uit & leuk om mee te praten. Dat denken nog vele mensen , echter geef ik je maar een 9.5 omdat je je op het AF totaal anders gedraagd. Wat logisch is maar het doet me soms verschieten je reactie's :)

Ligging/omgeving: 8.5/10 Een zeer deftige liging met een hoopje front waar nog zeer veel uit te halen valt. Ik zou zeggen bashen maar :)

Stam: 8/10 However dat dit niet mijn stam is geef ik de [.R.!] kant toch een 8. Dit omdat ze al vele mooie actie's hebben uitgevoerd die deze wereld zeker zal onthouden. Ik zou zeggen laten we dit uitvechten tot de laatste hap!

ODA: 8.5/10 Voor je puntenaantal hang je rond het gemiddelde volgens mij. Meer kan ik hier niet op zeggen.

Bedankt Kyle!
 

DeletedUser54299

Guest
Doe niets anders, ze laten me niet veel meer doen in t ziekenhuis
 
Bovenaan