Rate de speler

DeletedUser

Guest
Omdat ik ook wil topicgeilen. Beoordeel de persoon boven je op de volgende punten:

Punten:
Reputatie:
Ligging/omgeving:
Stam:
ODA:
 

Deleted User - 44652

Guest
Topic is een beetje vroeg, dus gaat op slot. Kan op een later stadium weer open :).
 

DeletedUser

Guest
Hierooooo :)
Niemand weet niemand weet dat ik repelsteeltje. heet.
 

DeletedUser69623

Guest
Repelsteeltje.

Punten: 8/10 Rang 15 prima!
Reputatie: 6/10 Ken je niet maar ik neem aan een nieuw AF account?
Ligging/omgeving: 6/10 Te ver van de stam af, maar dit kan later in jou voordeel veranderen
Stam: 8/10 Volgens velen de beste stam die er op dit moment is, of dit ook daadwerkelijk is zal blijken
ODA: 7/10 Voor hoelang de wereld open is een prima aantal.

Gemiddeld een 7, is prima denk ik!;)
 

DeletedUser

Guest
Je moet een nieuw account eronder zetten voor de volgende (het jouwe dus, of een ander als je geen 33 speelt), dan kan iemand anders ook raten :)
 

DeletedUser69623

Guest
Je moet een nieuw account eronder zetten voor de volgende (het jouwe dus, of een ander als je geen 33 speelt), dan kan iemand anders ook raten :)

Weet ik :p Maar is (ook voor het eerst :)) gewoon mijn AF naam :Enlightning Sounds
 

DeletedUser

Guest
Punten: Dikke 10k punten, ook 5 dagen later gestart zag ik en een mooi 2de dorpje erbij gisterenochtend! Ziet er wel oke uit! :) 7/10
Reputatie: Ik ken je (nog) niet, dus ook niets negatiefs, 8/10
Ligging/omgeving: Geen al te zware omgeving en heel wat ootentiële edeldoelwitten! 8.5/10
Stam: Vind het niet echt speciaal, stats van sommige leden zijn wel heel zwak. Paar heel goeie spelers bij & met een goede samenwerking moet datvtoch iets kunnen worden : 6/10
ODA:Je hebt moeten clearen maar niet veel, uitstekende compromis dus! 9/10

E: Marwolaeth
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66129

Guest
Marwolaeth

Punten 7/10: Goeie punten, had denk ik hoger gekunt :eek:
Reputatie 8/10: Gewoon niet slecht volgens mij, ken het dan wellis waar niet echt maarja ;)
Ligging: 7,5: Compact clustertje tot zover, jammer genoeg wel dicht bij stamgenoten :eek:
Stam 7,5: Prima stam naar mijn mening, niks mis mee
ODA 8/10: je hebt je clear al wel gebruikt, laten we het daarop houden ;)

Moniskir ^^
 

DeletedUser46443

Guest
Moniskir

Punten 7/10 3 Dagen later begonnen en een mooi dorpje gepakt, maar had sneller gekund.
Reputatie 7,5/10 ik ken je niet
Ligging 8/10 Genoeg groeipotentie, de lastige noobstammen liggen niet te ver/dichtbij om een probleem te vormen. Met een trein heb je genoeg leuke dorpjes. En geen concurrenten die ver op je voorliggen dichtbij. Overigens is je positie met je stam wel slecht. 1 van de weinige stamleden die dichtbij ligt zal worden gepakt door enrage van Usus naar alle waarschijnlijkheid.
Stam 7/10 Niet genoeg voorsprong op de omgeving om deze ligging als stam te hebben naar mijn gevoel. Niet weinig punten, maar ook geen uitschieter. Kan zijn dat ik het fout heb wegens late start.
ODA 8/10 30000 voor 1 dorpje is best wat. hopelijk waren de marges groot genoeg voor geen kapotte clear.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Moniskir

Punten= 6 of 7/10 staat wel goed qua omgeving maar je hebt pas je 2de dorp overgenomen.
Reputatie 7/10 ik ken je niet maar je bent niet een van de irritante forumposters en IG weet ik niet veel over je vandaar de 7.
Ligging: 7/10 Mooie ligging veel ruimte maar veel mensen hebben een achterstand dus moet je wel een beetje verspreid liggen.
Stam 7/10 Ziet er uit als een mooie stam en lijken op spelers met potentie.
ODA 7/10 Je gebruikt je clears wel en doet het zelf, vind ik genoeg om een 7 te geven.
 

DeletedUser65510

Guest
Moniskir

Punten= 6 of 7/10 staat wel goed qua omgeving maar je hebt pas je 2de dorp overgenomen.
Reputatie 7/10 ik ken je niet maar je bent niet een van de irritante forumposters en IG weet ik niet veel over je vandaar de 7.
Ligging: 7/10 Mooie ligging veel ruimte maar veel mensen hebben een achterstand dus moet je wel een beetje verspreid liggen.
Stam 7/10 Ziet er uit als een mooie stam en lijken op spelers met potentie.
ODA 7/10 Je gebruikt je clears wel en doet het zelf, vind ik genoeg om een 7 te geven.

Punten: 9/10 - gezellige, ervaren speler.
Reputatie: 8/10
Ligging/omgeving: 7/10 - veel defnoobs.
Stam: 10/10 - Usus. <33
ODA: 30K - Sterke ODA, cleart alles zelf.

Rushing Sandy
 

DeletedUser

Guest
Rushing Sandy

Punten = 9/10 (nog niet eerste)
Reputatie = 10/10
Ligging/omgeving= 7/10 (mensen moeten harder werken daar)
Stam = 10/10
Oda= 9/10 veel zelf moeten doen

Vlierden
 

DeletedUser

Guest
Vlierden

Punten: 9/10 top 5 is netjes toch ^^
Reputatie: 10/10 onze spamkoning :D
Ligging/omgeving: 8/10 in de core, genoeg mogelijkheden, wel drukke omgeving
Stam: 9/10 je moet toch een beetje bescheiden blijven he XD
ODA: 9/10 toch een van de betere ODA' s van de top 5... laat zeker zien dat hij niet gratis zijn dorpjes heeft gekregen

Ageless Entity
 

DeletedUser

Guest
Ageless Entity

Punten = 9/10 -> Hoger dan de gemiddelde speler dus je zit nog in de race.
Reputatie = 6/10 -> Ik ken je niet, dat betekent dus dat je reputatie niet hoog genoeg is. Echter geef ik uiteraard geen negatieve score omdat de reputatie niet slecht is.
Ligging/omgeving= 9/10 -> Genoeg edelvoer en niet te dicht op de stam. Momenteel al je alles zelf moeten doen maar veel concurrentie is er niet. Je hebt zeker geluk met je ligging.
Stam = 8/10 -> Usus. lijkt mij een goede stam waar ik tot noch toe geen negatief woord over gehoord heb. Ken de organisatie er niet dus kan daar niets over opmerken. Ligging van de stam is wel wat wijd verspreid waardoor er momenteel nog geen echt cluster gevormd kan worden. Sommige spelers uit de stam liggen ver van de rest van de stam af waardoor die niet aan een stamcluster gevormd kunnen worden tenzij er tussenin gerekruteerd wordt.
Oda= 6,5/10 -> Niet zo heel hoog, weinig moeten aanvallen voor je dorpen maar je hebt wel wat moeten verdedigen. OD(D) zou dus een hogere score krijgen.


Roboro
 

DeletedUser

Guest
Roboro

Punten = 8/10 gaat op zich wel lekker zo
Reputatie = 7/10 ken je niet, maar dat komt wss omdat ik niet vaak nieuwe werelden start
Ligging/omgeving= 8/10 mooie ligging, maar gaat mss wel in je nadeel werken, zo midden in je stam
Stam = 7/10 niet bijzondere stam op zich, maar zitten wel paar leuke leden in als ik het zo zie
Oda= 6/10 592 Roboro [DRIVE] 11.824 niet heel bijzonder, wss makkelijke dorpen gehad
mooie 7,2

tronan
 

DeletedUser

Guest
Tronan


Punten = 8/10 Netjes
Reputatie = 8/10 Omdat ik je al een tijdje ken, hou ik het netjes
Ligging/omgeving= 8/10 mooie mogelijkheden
Stam = 5/10 Er zitten betere in de omgeving ;)
Oda= 6/10 Je hebt nog niet veel moeite hoeven doen, maar dat betaalt zich later wss weer uit :)
 

DeletedUser

Guest
Tronan


Punten = 8/10 Netjes
Reputatie = 8/10 Omdat ik je al een tijdje ken, hou ik het netjes
Ligging/omgeving= 8/10 mooie mogelijkheden
Stam = 5/10 Er zitten betere in de omgeving ;)
Oda= 6/10 Je hebt nog niet veel moeite hoeven doen, maar dat betaalt zich later wss weer uit :)

fijn dat we jou account weten :)
 
Bovenaan