DeletedUser
Guest
Ludo ga naar classic en ga daar bitchen
of kom bij mij hier spelen 

We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ludo ga naar classic en ga daar bitchenof kom bij mij hier spelen
![]()
Nee liggen paar noobs tussen die cute zijn![]()
Jobje toch.
Zitten 3 leden van NOOB in Area,daarvan vind ik bij NIMT Jokea en fads vind ik het toch aardig doen.
Jobje toch.
Zitten 3 leden van NOOB in Area,daarvan vind ik bij NIMT Jokea en fads vind ik het toch aardig doen.
Account: DeVreemdeSnuiters
Punten: 9.2 ( Plek 3 bereikt met relatief weinig interns dus gewoon erg netjes. ) Tx
ODA: 7.8 ( Plek 15 en vind ik persoonlijk iets wat aan de magere kant. ) Vinden wij ook, maar we kunnen er niks aan doen dat ze niet stacken
Ligging: 8 ( Sterke cluster maar wel enige onzekerheid voor de toekomst dat je uiteindelijk vast komt te liggen. ) Wij liggen zo vast als een huis ^^
Reputatie: 8 ( Prettige speler. ) Tx
Stam: 8 ( Stabiele en goed samenwerkende stam. Wel ruimte voor verbetering op sommige vlakken. ) Agree
Gemiddelde: 8.2
@fyuryus: mooi beschrijving van snuiters maar zen ligging, zeg je dat hij vast komt te liggen maar ik zie toch nog een quasi volledig open c47, lunaman en castiel liggen daar idd, maar castiel heeft ook andere groeimogelijkheden en met lunaman moeten er richtingen kunnen afgesproken worden dus dan zie ik geen probleem....
dit is mijn kijk daarop
Echter kijk je dan niet zo heel ver vooruit. Natuurlijk zijn deze zaken al lang opgelost maar Koaieus heeft een punt in wat hij zegt hoorOver maand of 5 a 6 ligt ie normaal gesproken tegen mij aan.
Maar is al opgelost uiteraard.
Punten: 8.5 (Rang 10, Zeer netjes, zeker omdat je een aardige tijd stamloos hebt gespeeld, weinig interns)
ODA: 10 (Rang 1, erg matigGast, ik snap gewoon niet hoe je aan de bijna 17mio komt, waanzinnig)
Ligging: 9 (Goed verdedigbaar, en genoeg opties vs met name UA1/~R~)
Reputatie: 9,5 (Discussie van toelating was zo beslecht, erg goede reputatie van andere werelden en ook nu laat je weer zien de kneepjes van het vak te kennen.)
Stam: 8 (Beetje jammer van je stamkeuze haha, lekker actieve stam)
Gemiddelde: 9.0