Rate de speler boven je

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser47681

Guest
DeP44shaas:

Punten:8, 2e plek is wel goed alleen veel geinternd.
Oda: 4, rang 2 moet veel hogere oda hebben :p
Reputatie: ?, ik ken je niet echt.
Ligging: 8, aardige uitbreidingsmogelijkheden maar geen front met area :eek:
Stam: 9,5, staat al heel lang op 1, alleen heb ik over sommige spelers mijn twijfels.
 

DeletedUser

Guest
The Interner:

Punten:8.6 ( Rank 6 dus gewoon netjes )
Oda: 9.1 ( Rang 4 dus je cleartjes worden nuttig gebruikt )
Reputatie: 4 ( IG nog nooit van of over je gehoord . Op AF mag ik je niet gezien je simpele en oppervlakkige reactie's zonder echte inhoud. )
Ligging: 6.7 ( Geen optimale ligging. Samengeknepen tussen stamleden. )
Stam: 7.5 ( Bovengemiddelde stam. Na uitbreken oorlog wel in aanzien gedaald. )

Gemiddelde: 7.18
 

DeletedUser

Guest
Fyuryus.

Punten: 9.5 (25 dagen later begonnen, Fyuryus. + Keep a Secret vond ik persoonlijk de 2 beste accounts van W27.)
ODA: 10 (25 dagen later begonnen en dan ODA rang 1, te ziek :eek:)
Reputatie: 9 (Goede spelers, heb Justin zowel op Castiel. als Fyuryus. gezien en is zeker een goede speler, Yoeri ook goede speler.)
Ligging: 8.5 (Ligt mooi naast het cluster van Quiem, mooi farm gebied, goede groei mogelijkheden.)
Stam: 9 (Toppertjes, met Nemo toch wel de betere stammen op dit moment.)

Gemiddelde: 9.2
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Licor raten terwijl die account al maanden "weg" is? :D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Technical Imperfection:

Punten: Rang 15. Ook nog gezien dat de account 30 april gestart is, en de wereld zelf 3 april, is dit zéér netjes. 9.
ODA: Aardig. Kan hoger. 7,5.
Reputatie: Je bent een actief kereltje, en persoonlijk vind ik je heel fijn om mee te werken. Dikke 9.
Ligging: Cluster is aardig, ligt alleen vrij ver van stam af. 7.
Stam: Quiem. Op dit moment wat mij betreft de topstam. 9.

Dat brengt het gemiddelde op een 8,3!
 

DeletedUser

Guest
Technical Imperfection:

Punten: Rang 15. Ook nog gezien dat de account 30 april gestart is, en de wereld zelf 3 april, is dit zéér netjes. 9.
ODA: Aardig. Kan hoger. 7,5.
Reputatie: Je bent een actief kereltje, en persoonlijk vind ik je heel fijn om mee te werken. Dikke 9.
Ligging: Cluster is aardig, ligt alleen vrij ver van stam af. 7.
Stam: Quiem. Op dit moment wat mij betreft de topstam. 9.

Dat brengt het gemiddelde op een 8,3!

Ik heb een vraagje over je rating:p

Als Quiem de topstam is van dit moment, waarom krijgt hij dan geen 10 daarvoor?

Viel me gewoon op, is niet aanvallend ofzo:p
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Ik heb een vraagje over je rating:p

Als Quiem de topstam is van dit moment, waarom krijgt hij dan geen 10 daarvoor?

Viel me gewoon op, is niet aanvallend ofzo:p

Omdat zelfs in mijn ogen een stam perfect is, DE perfecte stam toch niet bestaat. Quiem zal vast en zeker wat verbeterpunten hebben, die mij (nog) niet opgevallen zijn.
 

DeletedUser

Guest
Technical Imperfection:

Punten: Rang 15. Ook nog gezien dat de account 30 april gestart is, en de wereld zelf 3 april, is dit zéér netjes. 9.
ODA: Aardig. Kan hoger. 7,5.
Reputatie: Je bent een actief kereltje, en persoonlijk vind ik je heel fijn om mee te werken. Dikke 9.
Ligging: Cluster is aardig, ligt alleen vrij ver van stam af. 7.
Stam: Quiem. Op dit moment wat mij betreft de topstam. 9.

Dat brengt het gemiddelde op een 8,3!

Punten : 8 rank 18, Nice maar met minder tegenslag waren jullie wel wat hoger :p
ODA : 8 net geen top 20 maar stonden jullie lange wel heel lang, even rustig aan doen is dus niet erg ofzo ;)
Reputatie : 9,5 jij, Jeremy en junior zijn fijne spelers om mee te werken, vind je ook geen misplaatste opmerkingen plaatsen en bijna altijd met inhoud en goed onderbouwd waar mensen dan maar voor 5% op reageren omdat ze er niks op terug hebben.
Ligging : 7 nu vooral richting rim maar we hebben er iets leuks op gevonden dus binnenkort vast hoger
Stam : eigen stam dus zal er niet te veel over zeggen, ben het wel met je eens dat geen een stam perfect is.

Technical imperfection :d
 

DeletedUser

Guest
Punten : 8 rank 18, Nice maar met minder tegenslag waren jullie wel wat hoger :p
ODA : 8 net geen top 20 maar stonden jullie lange wel heel lang, even rustig aan doen is dus niet erg ofzo ;)
Reputatie : 9,5 jij, Jeremy en junior zijn fijne spelers om mee te werken, vind je ook geen misplaatste opmerkingen plaatsen en bijna altijd met inhoud en goed onderbouwd waar mensen dan maar voor 5% op reageren omdat ze er niks op terug hebben.
Ligging : 7 nu vooral richting rim maar we hebben er iets leuks op gevonden dus binnenkort vast hoger
Stam : eigen stam dus zal er niet te veel over zeggen, ben het wel met je eens dat geen een stam perfect is.

Technical imperfection :d

Punten: 8.5Rang 15, opzich zeer mooi, aangezien je nog een maand later bent gestart, alleen komt het deels door het internen van crasher denkik. Maar natuurlijk gingen jullie ook veel puntjes hebben gehad als je edels daar niet naartoe moesten:p
ODA: Aardig, maar voor rang 15 mag het ietsje hoger 8
Reputatie: Job en James zijn farmsletteeuuh:D 10
Ligging: Zeer mooi cluster met veel uitbreidingsmogelijkheden 9
Stam: 10 Quiem. : tja:p
 

DeletedUser

Guest
Punten: 8.5Rang 15, opzich zeer mooi, aangezien je nog een maand later bent gestart, alleen komt het deels door het internen van crasher denkik. Maar natuurlijk gingen jullie ook veel puntjes hebben gehad als je edels daar niet naartoe moesten:p
ODA: Aardig, maar voor rang 15 mag het ietsje hoger 8
Reputatie: Job en James zijn farmsletteeuuh:D 10
Ligging: Zeer mooi cluster met veel uitbreidingsmogelijkheden 9
Stam: 10 Quiem. : tja:p


Born To Kill

Punten: 6.0, Had al wel wat meer kunnen zijn, wie weet komt het nog?
ODA; 7.5 gewoon ong het gemiddelde.
Reputatie: 8 Ken je persoonlijk niet maar je lijkt me wel een toffe gast:p
Ligging: 6.5 Kan beter, maar wel veilig, lekker in het centrum van je stam, uitbouw mogelijkheden zijn dus beperkt.
Stam: 7 Lijkt me een hechte stam die veel voor elkaar doen.

Gemiddelde 7.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Born To Kill

Punten: 6.0, ook vanwege interns.;)
ODA; 7.5 gewoon ong het gemiddelde.
Reputatie: 8 Ken je persoonlijk niet maar je lijkt me wel een toffe gast:p
Ligging: 6.5 Kan beter, maar wel veilig, lekker in het centrum van je stam, uitbouw mogelijkheden zijn dus beperkt.
Stam: 7 Lijkt me een hechte stam die veel voor elkaar doen.

Gemiddelde 7.

Ik wou helemaal niet gerated worden:p
Achja, interns is niet echt het juiste woord, aangezien ik er wel nog nukes op moest gooien...

Waar speel jij?:)

EDIT: weet het al :p
 

DeletedUser

Guest
Born To Kill

Punten: 6.0, ook vanwege interns.;)
ODA; 7.5 gewoon ong het gemiddelde.
Reputatie: 8 Ken je persoonlijk niet maar je lijkt me wel een toffe gast:p
Ligging: 6.5 Kan beter, maar wel veilig, lekker in het centrum van je stam, uitbouw mogelijkheden zijn dus beperkt.
Stam: 7 Lijkt me een hechte stam die veel voor elkaar doen.

Gemiddelde 7.

punten : 8,5, rang 42 is best mooi:), had misschien ietsje meer kunnen zijn, maar het zijn dorpen die in een oorlog zijn overgenomen, en ik vind dat die dubbel tellen:D
ODA: 7.5 Voor je punten mocht het misschien iets meer zijn, maar dat dat maak je ruimschoots goed met het aantal overgenomen dorpen van REHAB, NOOB enz..
Reputatie 8 Ken je persoonlijk niet maar je lijkt me wel een toffe gast:p ^^
Ligging : 8.5 Mooi cluster, je kan nog een beetje naar links en vooral naar rechts, als je stam je daar niet de pas afsnijdt.
Stam : 10 Quiem:Tja:p
 
Bovenaan