Rate de speler boven je

DeletedUser

Guest
Ludo ga naar classic en ga daar bitchen :mad: of kom bij mij hier spelen :rolleyes2:
 

DeletedUser

Guest
Bedankt :)
Als ik in herhaling val, excuses, ik vergeet de dingen wel die ik hier zeg zo nu en dan :?
Bwa dat van die 2 clusters kan je positief gebruiken als je het een beetje slim aanpakt ;)

@Robintjah:
Dat van mijn ODA: dat is eigenlijk (qua rank dan toch) eerder gezakt sinds de aanval op 1??1. Ervoor was ik top10 qua ODA.
Zoals je zegt: die 2 clusters kan je positief gebruiken :)
Ik had de keuze om door CAl (= de stam die tussen mijn 2 clusters ligt te gaan) of erover te springen. Dat dit de juiste keuze is gebleken lijkt me duidelijk.
Als ik wat meer tijd heb dan zal ik die top 20 wel spoedig kunnen induiken trouwens ;)
 

DeletedUser

Guest
Nee liggen paar noobs tussen die cute zijn :eek:

@faznate
Ja je kan slim gebruiken daarom zei ik ook dat ik niet weet wat je er van plan mee bent :)
En vergeten is menselijk :p
 

DeletedUser33734

Guest
Jobje toch. :p
Zitten 3 leden van NOOB in Area,daarvan vind ik bij NIMT Jokea en fads vind ik het toch aardig doen.
 

DeletedUser

Guest
Jobje toch. :p
Zitten 3 leden van NOOB in Area,daarvan vind ik bij NIMT Jokea en fads vind ik het toch aardig doen.

Lol xD
Het aardig doen is ook wel het maximale haalbare ;)
Waren er btw 4 maar fads moest zo nodig hem edelen :p
 

DeletedUser33734

Guest
Doelde op jou voor het geval dat je hem niet vatte. :p

TI

Punten: 9 - 2 mil, netjes en is ook flink omhoog geschoten door jou farmskills. xD
ODA: 7, 3x zoveel als je punten, toch netjes.
Ligging: 7, Lekker frontje met Area, wat leuker is dan hoe ik lig m.b.t. de oorlog. xD
Verder goede aansluiting met N-Quiem wat een aardig stabiele ligging creëert.
Reputatie: 8 - lijkt me duidelijk.
Stam: 7, goede stam, echter ging het bij 1??1 wat (goed) fout wat het punt wat verlaagd.

Ga op dit tijdstip niet uitgebreid schrijven, zou toch een lamverhaal worden. xD
 

DeletedUser

Guest
Jobje toch. :p
Zitten 3 leden van NOOB in Area,daarvan vind ik bij NIMT Jokea en fads vind ik het toch aardig doen.

Maar toch hebben ze gisteren geen enkel dorp gepakt, en staan wij tijdens hun offensief inmiddels 1-0 voor. :eek:
 

DeletedUser

Guest
was het maar net als in een voetbal wedstrijd na 90min afgelopen ^^
 

DeletedUser

Guest
Account: DeVreemdeSnuiters

Punten: 9.2 ( Plek 3 bereikt met relatief weinig interns dus gewoon erg netjes. )
ODA: 7.8 ( Plek 15 en vind ik persoonlijk iets wat aan de magere kant. )
Ligging: 8 ( Sterke cluster maar wel enige onzekerheid voor de toekomst dat je uiteindelijk vast komt te liggen. )
Reputatie: 8 ( Prettige speler. )
Stam: 8 ( Stabiele en goed samenwerkende stam. Wel ruimte voor verbetering op sommige vlakken. )

Gemiddelde: 8.2
 

DeletedUser

Guest
Account: DeVreemdeSnuiters

Punten: 9.2 ( Plek 3 bereikt met relatief weinig interns dus gewoon erg netjes. ) Tx
ODA: 7.8 ( Plek 15 en vind ik persoonlijk iets wat aan de magere kant. ) Vinden wij ook, maar we kunnen er niks aan doen dat ze niet stacken :p
Ligging: 8 ( Sterke cluster maar wel enige onzekerheid voor de toekomst dat je uiteindelijk vast komt te liggen. ) Wij liggen zo vast als een huis ^^
Reputatie: 8 ( Prettige speler. ) Tx
Stam: 8 ( Stabiele en goed samenwerkende stam. Wel ruimte voor verbetering op sommige vlakken. ) Agree

Gemiddelde: 8.2

Punten: 8.5 (Rang 10, Zeer netjes, zeker omdat je een aardige tijd stamloos hebt gespeeld, weinig interns)
ODA: 10 (Rang 1, erg matig :p Gast, ik snap gewoon niet hoe je aan de bijna 17mio komt, waanzinnig)
Ligging: 9 (Goed verdedigbaar, en genoeg opties vs met name UA1/~R~)
Reputatie: 9,5 (Discussie van toelating was zo beslecht, erg goede reputatie van andere werelden en ook nu laat je weer zien de kneepjes van het vak te kennen.)
Stam: 8 (Beetje jammer van je stamkeuze haha, lekker actieve stam)

Gemiddelde: 9.0
 

DeletedUser49029

Guest
@fyuryus: mooi beschrijving van snuiters maar zen ligging, zeg je dat hij vast komt te liggen maar ik zie toch nog een quasi volledig open c47, lunaman en castiel liggen daar idd, maar castiel heeft ook andere groeimogelijkheden en met lunaman moeten er richtingen kunnen afgesproken worden dus dan zie ik geen probleem....

dit is mijn kijk daarop
 

Deleted User - 2075062

Guest
@fyuryus: mooi beschrijving van snuiters maar zen ligging, zeg je dat hij vast komt te liggen maar ik zie toch nog een quasi volledig open c47, lunaman en castiel liggen daar idd, maar castiel heeft ook andere groeimogelijkheden en met lunaman moeten er richtingen kunnen afgesproken worden dus dan zie ik geen probleem....

dit is mijn kijk daarop

Echter kijk je dan niet zo heel ver vooruit. Natuurlijk zijn deze zaken al lang opgelost maar Koaieus heeft een punt in wat hij zegt hoor ;) Over maand of 5 a 6 ligt ie normaal gesproken tegen mij aan.

Maar is al opgelost uiteraard.
 

DeletedUser49029

Guest
Echter kijk je dan niet zo heel ver vooruit. Natuurlijk zijn deze zaken al lang opgelost maar Koaieus heeft een punt in wat hij zegt hoor ;) Over maand of 5 a 6 ligt ie normaal gesproken tegen mij aan.

Maar is al opgelost uiteraard.

Ik weet wel dat hij tegen je aan komt te liggen maar als jullie toch zo'n goed georganiseerde stam zijn als jullie beweren zou daar al over gesproken moeten zijn dus dat was hetgeen dat ik op doelde.;)
 

DeletedUser

Guest
Punten: 8.5 (Rang 10, Zeer netjes, zeker omdat je een aardige tijd stamloos hebt gespeeld, weinig interns)
ODA: 10 (Rang 1, erg matig :p Gast, ik snap gewoon niet hoe je aan de bijna 17mio komt, waanzinnig)
Ligging: 9 (Goed verdedigbaar, en genoeg opties vs met name UA1/~R~)
Reputatie: 9,5 (Discussie van toelating was zo beslecht, erg goede reputatie van andere werelden en ook nu laat je weer zien de kneepjes van het vak te kennen.)
Stam: 8 (Beetje jammer van je stamkeuze haha, lekker actieve stam)

Gemiddelde: 9.0

Punten: 9,6 rank 5 weinig interns en gewoon toppers zijn jullie valt dus niks op aan te merken.
ODA: 8,7 rank 11 niks mis mee gewoon lekker misschien paar rankjes hoger maar heb het niet zo op ODA geilers, alsof je dan opeens pro bent -.- gewoon top dus !
Ligging: 7,7 kijk mooi stuk safe en genoeg ruimte nog naar de rim en naar de andere kant van de stam, maar in de rim is er wel veel minder spanning dan in de core dus minder moeilijk.
Reputatie: 9,5 voor mij heel hoog, houd zich op de achtergrond geen lastpak oid en leuke speler. En staat klaar voor de stam, echte topper dus!
Stam: 8,5 nog geen perfecte stam maar die bestaat ook niet ! Sterkste stam van de wereld met goede leuke spelers waar iedereen voor elkaar door het vuur gaat, geen gezeur of onrust zaaiers dus dikke voldoende!
Gemiddelde: 8,8 top dus, gewoon zo doorgaan ligging kan je niet veel aan doen dus daardoor iets omlaag.


Rate: technical imperfection (graag geen kut Rate met korte antwoorden of eentje die nergens op slaat, ken je mij/ons niet doe research)
 
Bovenaan