Rate de speler boven je

DeletedUser

Guest
Ja dat heb je wel eens he, bijna elk account heeft daar wel eens last van..

Hier speel ik al vanaf begin vooral alleen, daar zit wel wat tijd in^^:p

Dat kan ik idd geloven:eek:

Achja, wie weet speel ik binnen 5 dagen op een ander account....:D:D:D
 

DeletedUser33734

Guest
.Born to kill

Punten: 5,5 gezien begindatum
ODA: 8 Wel nice gezien je punten aantal. :)
Ligging: 7 Eigen ligging, niet verwikkeld in stammen als Quiem/Nemo/Area. :)
Reputatie: ???
Stam: 6.5 ziet er wel redelijk uit.
 

DeletedUser

Guest
final meltdown

Punten: 7 - mooi puntenaantal maar had meer kunnen zijn.
ODA: 9 - voor je punten, 5x zoveel oda netjes!
Ligging: 7,5 - lekker cluster, beetje in de stam en 2 clusters is altijd wat lastiger.
Reputatie: 8 - veel op af geen domme dingen ;)
Stam: - 8 area, subtopper tot zover goede stam.

39.5 - 7.9

Rate!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 2075062

Guest
Goddles Clown :

Punten: 7,5 Gezien start sta je er zeker niet slecht voor.
ODA: 7 Niet slecht, ook niet heel goed.
Ligging: 9 Genoeg uitbreiding mogelijk en vrij goed bij je stam.
Reputatie: 9 Hier hoef ik denk ik niet veel over te zeggen.
Stam: 6 Ik ken er een aantal van die groep ( van horen ) en weet dat het sterke spelers zijn. Alleen blijft het een klein samenzijn natuurlijk :p

Rate me maar weer ^^
 

DeletedUser

Guest
Castiel.

Punten: 9 :hoog aantal punten en wat me vooral aanstaat is dat je punten per dorp redelijk zijn (standaarddorp 9995 als ik niet fout zit) waardoor je bewijst dat je geen puntengeiler bent om zo te klimmen in de ranglijst en bevolking voor laat gaan = Dikke duim.

ODA: 9.5 : Top 5 als aanvaller is zeer mooi en je hebt geen tot weinig verschil met de 3 van de ranglijst waardoor je tot de actiefste aanvallers van deze wereld mag rekenen. Zelfde rang in ODD waardoor je bewijst dat je ook meerzijdig bent. Heb hoge verwachtingen van je hierdoor.

Ligging: 7, Best veilige ligging. Als je de kleine spelers aan je westkant wegwerkt kun je je cluster zelf 100% safe maken aan die kant. Mooie uitbreiding in het oosten en een toekomstig mini-front in het zuid-westen met een Area lid. Buiten dit lid zie ik niet meteen een bedreiging voor je buiten het feit dat:

1) Je cluster veel gaten vertoont (wat makkelijk weg te werken valt maar wel een bedreiging vormt.
2) Wanneer je wat spelers rond je aan je oostkant hebt zitten die initiatief vertonen en zich durven op je te richten, dan kan je het wel moeilijk krijgen aangezien dat front moeilijk te stacken is. Maar denk dat je je er wel doorslaat.

Reputatie : 8 Leider van Quiem, hoef ik daar iets aan toe te voegen ;)

Stam 7: Mijn mening van Quiem is dat je 2 delen hebt namelijk quiem noord en Quiem zuid. De kwaliteit van de spelers is goed, maar ik schat nemo en Area hoger in om de simpele reden dat Quiem veel zwakker staat tegenover de andere stammen door zijn grote oppervlakte aan front en aangezien er stilletjes aan een 'iedereen tegen Quiem' mentaliteit is aan het komen die ze niet gaan winnen wanneer ze er eenmaal zou komen.

Dit is mijn bescheiden mening. Jullie mogen het account master4live112 altijd weer terug beoordelen als wederdienst in deze vicieuze cirkel ;)

Met Vriendelijke Groet

Stefan
 

Deleted User - 2075062

Guest
Bedankt voor deze zeer uitgebreide rating :) Stel ik zeer op prijs.

De toon is gezet en iemand heeft even duidelijk laten zien op welke manier er gerate dient te worden ^^

Ik zal later op de avond ook jou is goed onder de loep nemen ;) Maar het zou leuker zijn als een ander deze taak dan op zich neemt.

Ik wil wel nog even ingaan op Quiem vs de wereld, die mentaliteit is er al en de wereld moet maar bewijzen dat Quiem dit niet zal winnen ;)
 

DeletedUser

Guest
Castiel.

Punten: 9 :hoog aantal punten en wat me vooral aanstaat is dat je punten per dorp redelijk zijn (standaarddorp 9995 als ik niet fout zit) waardoor je bewijst dat je geen puntengeiler bent om zo te klimmen in de ranglijst en bevolking voor laat gaan = Dikke duim.

ODA: 9.5 : Top 5 als aanvaller is zeer mooi en je hebt geen tot weinig verschil met de 3 van de ranglijst waardoor je tot de actiefste aanvallers van deze wereld mag rekenen. Zelfde rang in ODD waardoor je bewijst dat je ook meerzijdig bent. Heb hoge verwachtingen van je hierdoor.

Ligging: 7, Best veilige ligging. Als je de kleine spelers aan je westkant wegwerkt kun je je cluster zelf 100% safe maken aan die kant. Mooie uitbreiding in het oosten en een toekomstig mini-front in het zuid-westen met een Area lid. Buiten dit lid zie ik niet meteen een bedreiging voor je buiten het feit dat:

1) Je cluster veel gaten vertoont (wat makkelijk weg te werken valt maar wel een bedreiging vormt.
2) Wanneer je wat spelers rond je aan je oostkant hebt zitten die initiatief vertonen en zich durven op je te richten, dan kan je het wel moeilijk krijgen aangezien dat front moeilijk te stacken is. Maar denk dat je je er wel doorslaat.

Reputatie : 8 Leider van Quiem, hoef ik daar iets aan toe te voegen ;)

Stam 7: Mijn mening van Quiem is dat je 2 delen hebt namelijk quiem noord en Quiem zuid. De kwaliteit van de spelers is goed, maar ik schat nemo en Area hoger in om de simpele reden dat Quiem veel zwakker staat tegenover de andere stammen door zijn grote oppervlakte aan front en aangezien er stilletjes aan een 'iedereen tegen Quiem' mentaliteit is aan het komen die ze niet gaan winnen wanneer ze er eenmaal zou komen.

Dit is mijn bescheiden mening. Jullie mogen het account master4live112 altijd weer terug beoordelen als wederdienst in deze vicieuze cirkel ;)

Met Vriendelijke Groet

Stefan

Wat een mooie naam heb jij ^^
 

DeletedUser

Guest
Klinkt toch sexy ;)

Anyhow, mijn account mag altijd nog gerated worden (master4live112) en daarna wil ik altijd wel weer praten over mijn mooie naam ;)
 

DeletedUser57186

Guest
Castiel.

Punten: Belachelijk gewoon. Heeft 100% interns dus moest vele hoger zijn. Het verbaast me dat jij u dorpen niet hebt uitgebouwd tot 12...Maar goed, puur naar je punten aantal te kijken geef ik je een 6.5/10

OD: Ook best belachelijk. Gaat die hele tijd interne enzo. Spaart die super veel troepen op en begint dan ineens te knallen voor wat OD en gaat ermee stoer doen. Bij mij zou je eerst een hele hoge ODD (1) hebben. En daarna zal je altijd zakken en zakken aangezien je van de wereld zou gespeeld zijn. Ga dan maar stoer doen met je lelijke OD. Maar goed, in vergelijking met je punten aantal geef ik je een 7/10 ( dan mag je nog van geluk spreken dat ik je beoordeel op je OD en niet ODA en dat dus paar noobjes jou hebben aangevallen voor wat ODD)

Reputatie: Uim tja, zegt al genoeg...maar oke je bent een allemansvriend en je weent altijd over "vroeger vroeger" je zal dus vast en zeker veel toffe vriendjes hebben die jou steunen en zeker die belachelijke spelers hier. Ook al zijn ze zo slecht de vriendschap enzo is ook mooi 8/10!

Ligging: valt nog wel mooi in verhouding met je stam en RIM. Maar goed weer is je ligging goed door je intern gedoe waardoor alles zo simpel is. Maar op zich toch nog best lelijk 7/10.

Stam: Tja gewoon een kut stam. Maar oke... zo'n bende noobs bij elkaar die alleen maar kunnen interne zal wel voor een mooie sfeer zorgen he. Soort van zwerm vliegen die solo niks voorstellen maar samen wel elkaar begrijpen en elkaar kunnen helpen. Ze bestaan ook al "vrij" lang 7.5/10

Conclusie: normaal zou je overal los gebuisd moeten zijn. Maar door je schijnheilig gedoe, vriendjes-tachtiek, en al je andere zever slaag je er toch nog in om paar mooie 7's enzo te halen.
Gemiddelde: 7.2! -1 lelijk profiel omdat hij het zelf niet snapt = 6.2!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste Down,

Bedankt om Castiel nog eens te raten. Maar in principe had je master4live112 moeten raten aangezien ik castiel hieronder nog maar pas gerate heb.

Castiel.

Punten: 9 :hoog aantal punten en wat me vooral aanstaat is dat je punten per dorp redelijk zijn (standaarddorp 9995 als ik niet fout zit) waardoor je bewijst dat je geen puntengeiler bent om zo te klimmen in de ranglijst en bevolking voor laat gaan = Dikke duim.

ODA: 9.5 : Top 5 als aanvaller is zeer mooi en je hebt geen tot weinig verschil met de 3 van de ranglijst waardoor je tot de actiefste aanvallers van deze wereld mag rekenen. Zelfde rang in ODD waardoor je bewijst dat je ook meerzijdig bent. Heb hoge verwachtingen van je hierdoor.

Ligging: 7, Best veilige ligging. Als je de kleine spelers aan je westkant wegwerkt kun je je cluster zelf 100% safe maken aan die kant. Mooie uitbreiding in het oosten en een toekomstig mini-front in het zuid-westen met een Area lid. Buiten dit lid zie ik niet meteen een bedreiging voor je buiten het feit dat:

1) Je cluster veel gaten vertoont (wat makkelijk weg te werken valt maar wel een bedreiging vormt.
2) Wanneer je wat spelers rond je aan je oostkant hebt zitten die initiatief vertonen en zich durven op je te richten, dan kan je het wel moeilijk krijgen aangezien dat front moeilijk te stacken is. Maar denk dat je je er wel doorslaat.

Reputatie : 8 Leider van Quiem, hoef ik daar iets aan toe te voegen

Stam 7: Mijn mening van Quiem is dat je 2 delen hebt namelijk quiem noord en Quiem zuid. De kwaliteit van de spelers is goed, maar ik schat nemo en Area hoger in om de simpele reden dat Quiem veel zwakker staat tegenover de andere stammen door zijn grote oppervlakte aan front en aangezien er stilletjes aan een 'iedereen tegen Quiem' mentaliteit is aan het komen die ze niet gaan winnen wanneer ze er eenmaal zou komen.

Dit is mijn bescheiden mening. Jullie mogen het account master4live112 altijd weer terug beoordelen als wederdienst in deze vicieuze cirkel

Met Vriendelijke Groet

Stefan

Zou bij deze de rate hervat worden vanaf master? Want anders loopt het hier helemaal soep binnenkort.
 

DeletedUser57186

Guest
Beste Down,

Bedankt om Castiel nog eens te raten. Maar in principe had je master4live112 moeten raten aangezien ik castiel hieronder nog maar pas gerate heb.

Castiel.

Punten: 9 :hoog aantal punten en wat me vooral aanstaat is dat je punten per dorp redelijk zijn (standaarddorp 9995 als ik niet fout zit) waardoor je bewijst dat je geen puntengeiler bent om zo te klimmen in de ranglijst en bevolking voor laat gaan = Dikke duim.

ODA: 9.5 : Top 5 als aanvaller is zeer mooi en je hebt geen tot weinig verschil met de 3 van de ranglijst waardoor je tot de actiefste aanvallers van deze wereld mag rekenen. Zelfde rang in ODD waardoor je bewijst dat je ook meerzijdig bent. Heb hoge verwachtingen van je hierdoor.

Ligging: 7, Best veilige ligging. Als je de kleine spelers aan je westkant wegwerkt kun je je cluster zelf 100% safe maken aan die kant. Mooie uitbreiding in het oosten en een toekomstig mini-front in het zuid-westen met een Area lid. Buiten dit lid zie ik niet meteen een bedreiging voor je buiten het feit dat:

1) Je cluster veel gaten vertoont (wat makkelijk weg te werken valt maar wel een bedreiging vormt.
2) Wanneer je wat spelers rond je aan je oostkant hebt zitten die initiatief vertonen en zich durven op je te richten, dan kan je het wel moeilijk krijgen aangezien dat front moeilijk te stacken is. Maar denk dat je je er wel doorslaat.

Reputatie : 8 Leider van Quiem, hoef ik daar iets aan toe te voegen

Stam 7: Mijn mening van Quiem is dat je 2 delen hebt namelijk quiem noord en Quiem zuid. De kwaliteit van de spelers is goed, maar ik schat nemo en Area hoger in om de simpele reden dat Quiem veel zwakker staat tegenover de andere stammen door zijn grote oppervlakte aan front en aangezien er stilletjes aan een 'iedereen tegen Quiem' mentaliteit is aan het komen die ze niet gaan winnen wanneer ze er eenmaal zou komen.

Dit is mijn bescheiden mening. Jullie mogen het account master4live112 altijd weer terug beoordelen als wederdienst in deze vicieuze cirkel

Met Vriendelijke Groet

Stefan

Zou bij deze de rate hervat worden vanaf master? Want anders loopt het hier helemaal soep binnenkort.


Oke sorry, ik zal mijn best doen:

master4live112

Punten: niet te hoog niet te laag. De laatste dagen wat BB's aan het edelen maar dat kan zeker geen kwaad. Een mooi verdiende 7.5/10.

OD: Ongeveer het zelfde als je punten. Niet te hoog en ook niet te laag. Ook een mooi gecombineerd met je punten en ligging 7.5/10

Reputatie: ik ken je niet maar op het eerste zicht ziet het er wel goed uit. Je lijkt me wel zo iemand niet nooit veel te zeggen heeft maar als die iets te zeggen heeft wil je het wel goed doen en met wederzijds respect terug behandelt worden. Ook zie ik je in staat om af en toe de lolbroek uit te hangen. ;) Je post die je maakt hebben wel iets te veel last van kortzichtigheid. 9/10

Ligging: Vrij gevaarlijke ligging maar je ligging zal ook bepaald worden door je stam hoe sterk hun zijn. Ik zie dat je ook een vakantiehuisje hebt in het C65. :D Maar goed ik ken jullie situatie niet maar ik zie dat Quiem wel gevaarlijk zit. Wel balen je beetje uitsteekt in het stam cluster in de plaats van een mooie lijn te hebben met hun maar dat kan ook een voordeel zijn. Nu kan je aanvallen in het noorden, oosten en westen maar het negatieve is wel dat je dan u moet richten op 3 windrichtingen in de plaats van 1 ofzo. 7.5/10

Stam: platte stam en best dikke blaaskaken. :D Zo aan het roepen op Gods oF the Arena maar nu zit die wel lekker in de stam. Ook al hebben ze al veel grote woorden gehad met Quiem maar zo veel vooruitgang boeken ze precies niet 5.5/10.

Conclusie: je account, ligging, stam enzo... moet jij vooral zelf bepalen hoe het is aangezien je beetje een gevaarlijke ligging hebt maar voor het zelfde geld heb je alles 100% onder controle en is er dus niks aan de hand. Gewoon rustig verder blijven doen zoals je bezig bent en dan zal je wel zeker een goed stabiel account kunnen creëren.

Gemiddelde: 7.4/10


Aangezien ik niet speel doe maar wargangsta.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 2075062

Guest
Ook al is je rating van mij met een enorme blinde vlek gemaakt toch leuk dat je tijd stak in het raten van mij ^^

En ik snap mijn eigen profiel niet terwijl ik die tekst zelf heb gemaakt? Dat is een btje krom vind je niet?

Over die interns, ik had idd 100 % kunnen hebben maar heb gekozen voor een andere weg. Dat ik veel heb geinternd hoor je mij nooit ontkennen ;)
 

DeletedUser

Guest
Beste Down,

Bedankt om Castiel nog eens te raten. Maar in principe had je master4live112 moeten raten aangezien ik castiel hieronder nog maar pas gerate heb.

Castiel.

Punten: 9 :hoog aantal punten en wat me vooral aanstaat is dat je punten per dorp redelijk zijn (standaarddorp 9995 als ik niet fout zit) waardoor je bewijst dat je geen puntengeiler bent om zo te klimmen in de ranglijst en bevolking voor laat gaan = Dikke duim.

ODA: 9.5 : Top 5 als aanvaller is zeer mooi en je hebt geen tot weinig verschil met de 3 van de ranglijst waardoor je tot de actiefste aanvallers van deze wereld mag rekenen. Zelfde rang in ODD waardoor je bewijst dat je ook meerzijdig bent. Heb hoge verwachtingen van je hierdoor.

Ligging: 7, Best veilige ligging. Als je de kleine spelers aan je westkant wegwerkt kun je je cluster zelf 100% safe maken aan die kant. Mooie uitbreiding in het oosten en een toekomstig mini-front in het zuid-westen met een Area lid. Buiten dit lid zie ik niet meteen een bedreiging voor je buiten het feit dat:

1) Je cluster veel gaten vertoont (wat makkelijk weg te werken valt maar wel een bedreiging vormt.
2) Wanneer je wat spelers rond je aan je oostkant hebt zitten die initiatief vertonen en zich durven op je te richten, dan kan je het wel moeilijk krijgen aangezien dat front moeilijk te stacken is. Maar denk dat je je er wel doorslaat.

Reputatie : 8 Leider van Quiem, hoef ik daar iets aan toe te voegen

Stam 7: Mijn mening van Quiem is dat je 2 delen hebt namelijk quiem noord en Quiem zuid. De kwaliteit van de spelers is goed, maar ik schat nemo en Area hoger in om de simpele reden dat Quiem veel zwakker staat tegenover de andere stammen door zijn grote oppervlakte aan front en aangezien er stilletjes aan een 'iedereen tegen Quiem' mentaliteit is aan het komen die ze niet gaan winnen wanneer ze er eenmaal zou komen.

Dit is mijn bescheiden mening. Jullie mogen het account master4live112 altijd weer terug beoordelen als wederdienst in deze vicieuze cirkel

Met Vriendelijke Groet

Stefan

Zou bij deze de rate hervat worden vanaf master? Want anders loopt het hier helemaal soep binnenkort.

Allé, speciaal voor jou heb ik dan toch maar weer gerate.
Nog even zeggen over dat 'iedereen tegen Quiem' gedoe: Quiem heeft die situatie bewust gemaakt, en ze zijn er van zeker dat ze dat kunnen en zullen winnen. Tja, je moet natuurlijk de juiste mentaliteit hebben als je zoiets begint e! :)

Punten 8/10: aardig puntenaantal, ik tel tot mijn grote verbazing ook amper interns, chapeau! Al moet je wel veel BB's edelen merk ik, maar soms heb je nu eenmaal niet echt een keuze.
ODA 8,5/10: het staat boven je gewone rang dus dat zegt toch wel dat je regelmatig aanvalt. Ik ben benieuwd wat je ODA gaat doen als Nemo eenmaal gaat beginnen op Quiem :)
Reputatie 6,5/10: ik ken je niet, ik hoor zelden over je spreken. Ik hoor niks goed, niks slecht.
Ligging 8/10: Goede cluster. Sommige zullen je hiervoor zwaar downraten omdat je zo massaal veel front hebt maar dat is voor mij net een pluspunt. Je kan overal aanvallen en je hebt toch nog die nodige steun in je rug. Sowieso dat je front ook al wel gestacked zal zijn dus dat valt goed mee. Bovendien kan in een tijd van oorlog je front op zeer korte tijd drastisch veranderen. Het ziet er dus een leuk account uit om nu op te zitten ;)
Stam 7/10: normaal had ik Nemo meer punten gegeven maar door het recente vertrek van Geswiebelte Faupelze, waarvan ik de reden niet weet, vermoed ik dat er mss wat stabiliteit mee vertrokken is. Voor de rest is Nemo een stam die veel safezone heeft wat betreft de oorlog, eigenlijk mss te veel. Maar het is wel een stevige stam :)
Gemiddelde 7,6/10

Het is veel beknopter dan jouw rapport maarja...

(acc: venom)
 

DeletedUser18756

Guest
Punten 8.5/10: stijgt vlug en edeld daarbij van Area's vijand quiem. Wel dezelfde speler 1??1. Maar lijkt op een geslaagde aanval van Area, of een inactieveling bij Quiem

ODA 9/10: Netjes, bijna 5 keer zoveel als je eigen punten. Komt waarschijnlijk door de aanvallen die richting Quiem gaan.

Reputatie 6/10: Heb nog niet eerder van je gehoord, zie en lees hier de eerste keer je naam/acc.naam. Niet slecht bedoeld. Verder lijk je me een goede speler.

Ligging 7.5/10: 2 clusters, ben ik persoonlijk geen fan van. ook al zit ik er zelf ook mee te kijken. We netjes verwerkt in je eigen stam in ieder geval genoeg dorpen om je eigen front te kunnen ondersteunen. Verder is er altijd nog mogelijkheid je stam te vragen ;-)

Stam 8/10: 3e stam op de ranglijst, werkt naar mijn weten goed met elkaar samen. Heeft een net kluster in het midden van de wereld, zie alleen wel dat er rechts een of een paar verlaten spelers liggen. Dat is wel jammer helaas.

Gemiddelde 7,8/10

Ben nog niet heel erg in de situatie betrokken qua oorlogen dus heb maar een kleine uitleg erbij gegeven.

Acc. Robintjah
 

DeletedUser

Guest
Venom:

Punten: 8, mooie aantal net geen top 20 en een mini interntje (15) in het begin maar dat maakt niet veel uit ;)
ODA 8,75, stevig in de top 20 gewoon lekker bashen, top !
Reputatie 7,75, lekker om mee te praten zo af en toe tijdens een vvtje of gewoon :) niet vervelend of doordringend alleen val je soms in de herhaling bij dingen :p
Ligging 6, 2 clusters is nu zeker geen voordeel. Zuidelijke cluster heel smal en uitgerekt, ben benieuwd wat je ermee gaan doen. Verder in het oorde bij quiem is groot pluspunt want actie is altijd leuk
Stam 6,5, zonder die leden van ex [noob] was het veel hoger. Zit veel meer kwaliteit in het westen bij jullie waar jullie al sinds het begin zijn. Wat ik kon deffen vanochtend op NIMT was niet egt moeilijk. Laten we het erop houden dat ze me nog lang niet hebben overtuigd.
Gemiddelde 7,4, netjes dus :) ga zo door!

Robintjah:

Punten: 4, gezien startdatum mocht veel hoger
ODA 6, dubbele van je punten maar mocht wel wat meer
Reputatie 7, ken je niet zal wel goed zijn :0
Ligging 8, mooi in de rim safe bij stam en lekker veel front met een goede speler :x
Stam 5, vaat gezellig maar de spelers lijken niet veel
Gemiddelde niet hoog maar kon je denk ik wel verwachten :(?

Rate: technical imperfection
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57186

Guest
Ook al is je rating van mij met een enorme blinde vlek gemaakt toch leuk dat je tijd stak in het raten van mij ^^

En ik snap mijn eigen profiel niet terwijl ik die tekst zelf heb gemaakt? Dat is een btje krom vind je niet?

Over die interns, ik had idd 100 % kunnen hebben maar heb gekozen voor een andere weg. Dat ik veel heb geinternd hoor je mij nooit ontkennen ;)

Voor jou mijn aller beste vriend maak ik graag tijd! En dat is IDD beetje krom daarom die jammere -1. :(

Alle man dat je dat toch niet hebt gedaan! Maar veel geluk om je reputatie van interner te laten verwijden door "een andere weg in de slaan" he. ;)
 
Bovenaan