Rate de forumposter

DeletedUser75767

Guest
Ik speel al een tijdje, wegens privé redenen, geen 45 meer. Hier speel ik lekker rustig in de rim op m'n eigen account, Yizhi. En jij speelt lekker op AK hoorde ik :p

Balen :( Rim is altijd lekker. Jij hoort teveel :^)
 

DeletedUser66265

Guest
Ik denk niet dat iemand mij goed genoeg kent om me te reeten, ik kom om de 10 werelden even een account neerzetten :>

Dat komt niet zozeer omdat je om de 10 werelden eens speelt. Het komt eerder omdat je op de werelden waar je speelt niet actief post. Ik herinner me je nog wel van w 31 maar daar is dan ook alles mee gezegd. Je zat in de stam met Twan, thom,marton en nog wat mensen toch? Het os al weer even geleden dus vergeef mij als ik fout zit. Maar waren jullie niet degene die overliepen naar jim/serve?
 

DeletedUser66265

Guest
Speel je weer nik? En dat zonder dat ik het weet:eek:

Wat the hell. Speel jij bij groentepier:eek:

Ik 'speel' momenteel op w 45 maar daar is het verhaaltje nu wel uit. We geven er de brui aan, zit geen toekomst meer in. Oude stam is opgeheven en er is een nieuwe stam ontstaan. Klaar is kees.

Ik heb werkelijk waar nog geen idee wat ik nu ga doen. Ik heb te weinig tijd voor tw maar het blijft toch wel aan mij trekken haha.
 

DeletedUser60857

Guest
Wat the hell. Speel jij bij groentepier:eek:

Ik 'speel' momenteel op w 45 maar daar is het verhaaltje nu wel uit. We geven er de brui aan, zit geen toekomst meer in. Oude stam is opgeheven en er is een nieuwe stam ontstaan. Klaar is kees.

Ik heb werkelijk waar nog geen idee wat ik nu ga doen. Ik heb te weinig tijd voor tw maar het blijft toch wel aan mij trekken haha.

Gewoon toegeven aan de verslaving ;)
 

DeletedUser66265

Guest
Gewoon toegeven aan de verslaving ;)

Kun je je nog die post op w 26 herinneren over verslaafd aan tw? :p ik weet even niet meer van wie die post afkomstig was. Heb daar wel even goed om gelachen haha.

Toegeven aan mijn verslaving vind mijn studie niet zo leuk vrees ik.
 

DeletedUser60857

Guest
Kun je je nog die post op w 26 herinneren over verslaafd aan tw? :p ik weet even niet meer van wie die post afkomstig was. Heb daar wel even goed om gelachen haha.

Toegeven aan mijn verslaving vind mijn studie niet zo leuk vrees ik.

Was dat niet Pieter-Jan alias .Toontje?
 
Reactiescore
13
Thanks i guess, maar dat ging over Frank. zeggen dat er weinig goeds te vertellen valt over een andere AF gebruiker en vervolgens interpunctie vervangen door een smiley. Hoewel als ik erover na denk zijn zin nog is klopt ook. Als hij iemand gaat raten krijg je een lap tekst zonder een komma of punt, dan komt er zeker niks goeds uit.

Achja, hoop nog is leuk leesvoer te vinden van hem die binnen 1 uur te ontcijferen valt. Vaak snap ik toch niet wat hij zegt :p

was sarcasties tege ruffty:eek:

en over dat ander geef ik je gelijk in:p
 
Reactiescore
241
Mijn dorp is sterk, speelde jij w26?

Groentepier!?
 
Reactiescore
241
Aaaah dacht al dat ze het over je Groente vingers hadden :D
 
Reactiescore
241
Als je zelf eerst iemand reet, ben jij daarna aan de beurt ;)
 

DeletedUser64057

Guest
wie moet ik raten?
liefst een wat oudere forumgebruiker
 

DeletedUser75767

Guest
Oud in de zin van leeftijd of hoelang het AF account al bestaat? :D
 

DeletedUser66265

Guest
Nuja het af is een beetje uitgestorven hier. Dit is een leuk idee mits er een paar posters prominent aanwezig zijn. Dat is helaas niet het geval.

Ik gok ook dat dit weer een saaie wereld gaat worden van bijzonder laag niveau.
 
Bovenaan