DeletedUser
Guest
Hey iedereen,
we zijn allen wel bekend met het fenomeen 'Rate de speler', waarbij spelers elkaar punten geven op verschillende criteria. Wanneer dit op een onderbouwde manier gebeurt is dit vaak een genot voor het oog en zeer aangenaam om te lezen. Hier op het w46 forum, heb ik gemerkt dat er nog al veel gelachen wordt met elkaar. Daarom had ik dit idee.
Reet de forumposter
Je gaat steeds de vorige reter een quotatie geven op 10 op de verschillende onderdelen. Dit mag gebeuren met humor en plezier, maar respect moet wel aanwezig blijven
De criteria
reputatie heeft de poster als een bepaalde reputatie
humor heeft hij humor
activiteit hoe vaak is hij actief
schrijfstijl wat vind je van zijn schrijfstijl
propaganda is hij een meester in de kunst van de propaganda
LET DE REETINGS BEGIN
xoxo
Shrekkie out
we zijn allen wel bekend met het fenomeen 'Rate de speler', waarbij spelers elkaar punten geven op verschillende criteria. Wanneer dit op een onderbouwde manier gebeurt is dit vaak een genot voor het oog en zeer aangenaam om te lezen. Hier op het w46 forum, heb ik gemerkt dat er nog al veel gelachen wordt met elkaar. Daarom had ik dit idee.
Reet de forumposter
Je gaat steeds de vorige reter een quotatie geven op 10 op de verschillende onderdelen. Dit mag gebeuren met humor en plezier, maar respect moet wel aanwezig blijven
De criteria
reputatie heeft de poster als een bepaalde reputatie
humor heeft hij humor
activiteit hoe vaak is hij actief
schrijfstijl wat vind je van zijn schrijfstijl
propaganda is hij een meester in de kunst van de propaganda
LET DE REETINGS BEGIN
xoxo
Shrekkie out