Rate de forumposter

Reactiescore
241
Nou vooruit dan maar xD
 
Reactiescore
241
Ruffy

Reputatie

Tja, ik ken je niet. Dat komt puur doordat ik hier kortgeleden ben begonnen en dus nog maar kort het W46 forum volg. Je komt op mij over als een speler die overal zijn woord op heeft. Alleen je gaat niet te diep op dingen in, en dat heb ik zelf ook dus kan je in dat opzicht de virtuele hand schudden. 7

Humor

Dit was vrij lastig, want ik ken je nog niet en kon me zo geen berichten van je voor de geest halen. Na even gezocht te hebben kwam ik er achter dat je geen persoon van de sportprenten bent. Je lacht wel lekker mee, maar maken lijkt niet je ding te zijn. Na mijn idee zijn droge grappen jou ding, iets wat ik heel erg kan waarderen en wat tijdens het teruglezen een glimlach op mijn gezicht toverde ;) 7.5

activiteit

Je bent de afgelopen tijd het meest actief op W46, maar op W45 draag jij ook je steentje bij aan het opfleuren van die saaie wereld. Op beide werelden draag je aan vrijwel alle topics bij. Je komt ook met leuke ideeën en hebt een aantal topic's gestart :D 9

Schrijfstijl

Leuke posts, lees ze met plezier. Maar echt spectaculair zijn ze ook niet, echter zien ze er netjes en verzorgd uit. ;) 7

Propaganda

Tot nu toe nog te weinig van gezien om te kunnen oordelen 6

Slotconclusie 7.3

Leuke speler, toont initiatief op het forum met hier en daar een leuke opmerking.


 

DeletedUser

Guest
Gijs verander de titel weer eens naar
'' Reet de forumposter ''
 

DeletedUser50262

Guest
Ik denk niet dat iemand mij goed genoeg kent om me te reeten, ik kom om de 10 werelden even een account neerzetten :>
 
Reactiescore
241
Nouja ik kende ruffy niet beter dan jou ;)
 

DeletedUser76018

Guest
Bedankt Grutte, leuke post! :)
Droge humor is inderdaad meer mijn stijl & de rest klopt ook wel :D
Enkel doe ik wel aan wat P&P maar niet op wereld 46 aangezien ik hier nog niet speel maar dat is een bijzaak ;)
 
Reactiescore
241
Bedankt Grutte, leuke post! :)
Droge humor is inderdaad meer mijn stijl & de rest klopt ook wel :D
Enkel doe ik wel aan wat P&P maar niet op wereld 46 aangezien ik hier nog niet speel maar dat is een bijzaak ;)


Geen dank
Snel starten dus, mooi in het noordwesten :D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
241

DeletedUser75767

Guest
Farmen kan hij iig wel :eek:

Jij kent W45 Friggininsanity duidelijk niet :p

Thanks i guess, maar dat ging over Frank. zeggen dat er weinig goeds te vertellen valt over een andere AF gebruiker en vervolgens interpunctie vervangen door een smiley. Hoewel als ik erover na denk zijn zin nog is klopt ook. Als hij iemand gaat raten krijg je een lap tekst zonder een komma of punt, dan komt er zeker niks goeds uit.

Achja, hoop nog is leuk leesvoer te vinden van hem die binnen 1 uur te ontcijferen valt. Vaak snap ik toch niet wat hij zegt :p
 

DeletedUser76162

Guest
Geen probleem haha. Speel je nog w45, en waar speel je hier?

Ik speel al een tijdje, wegens privé redenen, geen 45 meer. Hier speel ik lekker rustig in de rim op m'n eigen account, Yizhi. En jij speelt lekker op AK hoorde ik :p
 
Bovenaan