Rate de forumposter

Reactiescore
241
Gruttepi3r

Bij deze jouw Forumrate:

Reputatie: Ik ken je eigenlijk nauwelijks maar in de tijd dat ik je heb gezien hier op het forum heb je toch zeker wel een goede indruk op mij gemaakt vind het ook nooit erg om post's van jou te lezen in tegenstelling tot sommige anderen hier :rolleyes: 8/10

Humor: Je account naam zelf vind ik al humoristisch en zeker ook die Friese tekst die je in je handtekening hebt staan vind ik al getuigen van een bepaalde mate van humor gezien Friesen natuurlijk gewoon een beetje kansloos zijn en je er dan voor te doen als een:D:p 7/10

Activiteit Prima, zie je hier bijna elke dag wel wat posten en bent dan ook een actieve speler in de w46 subcommunity. 7/10

Schrijfstijl Geen dingen gezien waar ik me aan ergerde ook niet super speciaal maar gewoon prima, ik bedoel ik zou toch niet kunnen zeggen dat die Friese tekst fout geschreven is want ik weet het gewoon simpelweg niet. 6/10

Propaganda Nog geen echte p&p gehad dus dat is nog nader te bepalen ik verwacht echter dat jij je hier prima in thuis kan vinden. 6,5/10

Over het algemeen dus een prima gemiddelde van 6,8

Mooie Rate, hartelijk dank :)
 
Bovenaan