Quiem en BLACKS vs het Noorden

  • Topicstarter Deleted User - 2075062
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 2075062

Guest
Even serieus mensen.. Lees eerdere posts.. Ga geen rare opmerkingen plaatsen als je antwoorden gewoon in eerdere posts terug te vinden zijn. Ik wordt er inmiddels een beetje moe van.

Ja en ik word een beetje moe van jou houding hier. Jullie staan toch in die rij van stammen die deelnemen aan de oorlog? Dus jullie zijn gewoon een deelnemer van deze oorlog. Zeker als jullie treintjes blijven sturen etc. etc. ...

Dus je hoeft nergens te zeggen dat wij beter moeten lezen. Misschien moet jij de realiteit is bekijken en gewoon inzien dat jullie deelnemen aan de oorlog. En dat er 8 stammen zijn die deelnemen en niet 1. En we dus gewoon de actuele en goede stats laten zien.
 
Reactiescore
255
Even serieus mensen.. Lees eerdere posts.. Ga geen rare opmerkingen plaatsen als je antwoorden gewoon in eerdere posts terug te vinden zijn. Ik wordt er inmiddels een beetje moe van.

Wellicht je stamgenoten eens leren timen, vooraleer je hier continue een grote mond opzet.

Eerst deze, van de speler 'Onoref'

Andere bevelen (9) Aankomst Aankomst in
EDEL = SNIPED vandaag om 07:03:36:716 uur 4:02:41
EDEL = SNIPED vandaag om 07:03:37:205 uur 4:02:42
#1 SNIPE - Xanthippus Beest! vandaag om 07:03:37:350 uur 4:02:42
#2 SNIPE - Xanthippus Beest! vandaag om 07:03:37:526 uur 4:02:42
#3 SNIPE - Xanthippus Beest! vandaag om 07:03:37:692 uur 4:02:42
#4 SNIPE - Xanthippus Beest! vandaag om 07:03:37:838 uur 4:02:42
EDEL = SNIPED vandaag om 07:03:37:856 uur 4:02:42
#5 SNIPE - Xanthippus Beest! vandaag om 07:03:38:345 uur 4:02:43
EDEL = SNIPED vandaag om 07:03:38:421 uur 4:02:43
» Ondersteuning aanvragen

Dan de volgende van de speler 'Oxinovo aka backstabber':

Andere bevelen (7) Aankomst Aankomst in
DODGED OK vandaag om 07:03:21:565 uur 4:00:55
DODGED OK vandaag om 07:54:32:051 uur 4:52:06
**Edel** = SNIPED vandaag om 08:01:37:817 uur 4:59:11
Snipe #1 vandaag om 08:01:37:846 uur 4:59:11
**Edel** = SNIPED vandaag om 08:01:37:867 uur 4:59:11
**Edel** = SNIPED vandaag om 08:01:37:917 uur 4:59:11
**Edel** = SNIPED vandaag om 08:01:37:967 uur
 

DeletedUser4771

Guest
Ook een tacktiek. Benoem alleen de negatieve dingen.. Ik hoor je niets zeggen over de 3 dorpen die vandaag wel gepakt zijn. ALs onze kwaliteit zo dramatisch laag is volgens jou, waarom zijn die dan ook niet tegen te houden;)..

Ik ben voor nu klaar met het gesprek. Het wordt te veel modder gooien en daar houd ik niet zo van.. Komen we ergens niet uit dan lossen we het wel op in het spel..

Succes verder
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me af waarom Rehab in dit rijtje staat. We zijn niet in oorlog met Quiem. We hebben wat aanvalletjes gedaan omdat sommige spelers dachten sneller te kunnen internen dan goed voor ze is.. Is tegenwoordig dorpen afpakken van 1 of 2 spelers een oorlog?

Ik ben voor nu klaar met het gesprek. Het wordt te veel modder gooien en daar houd ik niet zo van.. Komen we ergens niet uit dan lossen we het wel op in het spel..

Succes verder

Lol, je komt wel erg zwak over zeg. Eerst melden dat Rehab niet aan de oorlogje meedoet. Als er hier dan bepaalde dingen worden gezegd/gepost dan vind je dat er teveel modder wordt gegooid en loop je maar weg?

Beetje meer peper in je reet kan ook geen kwaad :D
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet waarom je zo moeilijk zit te doen Drogyn maar jullie zitten vrij wel verwikkeld in een oorlog tussen ons. Jullie zijn zelf deze oorlog binnen gestapt dus al jou antwoorden zijn hooguit krom aan na vandaag zijn de bevestigingen als maar meer dat dit gaat lijken op een echte oorlog. :eek:

En dan nog ff me zegje over de oorlog in ze algemeen.
Jezus! deze wereld is een maand uit... En nu is er een oorlog op gang waar de meeste spelers al hun off op mij droppen... Gasten ik kan heus wel snipen en blocken... Maar deze oorlog belemmerd ieder zijn groeie! En is dood zonden andere stammen lachen ons uit omdat hun wel te minste ongestoord door groeien terwijl wij onze kop aan het inhakken zijn... Ik vind het hooguit zonde en vind dat oorlog later van toepassingen zijn. Nu is er een fase van groeien en geen tijd voor massa oorlogen!
Maarja het is nu 1 maal zo. En rehab komt hier slecht uit omdat hun veel off kwijt zijn enz. En geloof mij hun tegenslag komt uit onverwachte hoek daar ben ik zeker van.

Melvin
 
Reactiescore
255
Ook een tacktiek. Benoem alleen de negatieve dingen.. Ik hoor je niets zeggen over de 3 dorpen die vandaag wel gepakt zijn. ALs onze kwaliteit zo dramatisch laag is volgens jou, waarom zijn die dan ook niet tegen te houden;)..

Ik ben voor nu klaar met het gesprek. Het wordt te veel modder gooien en daar houd ik niet zo van.. Komen we ergens niet uit dan lossen we het wel op in het spel..

Succes verder

Ja, blijkbaar waren de treintjes gesplit helaas. Maar de dorpjes zijn al terug gepakt hoor :). Heb ik gezegd dat jullie kwaliteit dramatisch laag is? Gezien jij zegt van wel wil ik daar eens een quote van zien.

Haha, altijd makkelijk weglopen van de discussie.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet waarom je zo moeilijk zit te doen Drogyn maar jullie zitten vrij wel verwikkeld in een oorlog tussen ons. Jullie zijn zelf deze oorlog binnen gestapt dus al jou antwoorden zijn hooguit krom aan na vandaag zijn de bevestigingen als maar meer dat dit gaat lijken op een echte oorlog. :eek:

En dan nog ff me zegje over de oorlog in ze algemeen.
Jezus! deze wereld is een maand uit... En nu is er een oorlog op gang waar de meeste spelers al hun off op mij droppen... Gasten ik kan heus wel snipen en blocken... Maar deze oorlog belemmerd ieder zijn groeie! En is dood zonden andere stammen lachen ons uit omdat hun wel te minste ongestoord door groeien terwijl wij onze kop aan het inhakken zijn... Ik vind het hooguit zonde en vind dat oorlog later van toepassingen zijn. Nu is er een fase van groeien en geen tijd voor massa oorlogen!
Maarja het is nu 1 maal zo. En rehab komt hier slecht uit omdat hun veel off kwijt zijn enz. En geloof mij hun tegenslag komt uit onverwachte hoek daar ben ik zeker van.

Melvin

dat heeft niets te maken in welke fase je zit..

waarom het het spel anders ''stammenoorlog'', in de 2e wereld oorlog gaan ze toch ook niet wachten op jou tot je groter bent gegroeid en dan pas aanvallen? slaat nergens op.

dit is juist het doel van het spel en als dat nu vroeg in het spel is of later maakt helemaal niets uit.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ook een tacktiek. Benoem alleen de negatieve dingen.. Ik hoor je niets zeggen over de 3 dorpen die vandaag wel gepakt zijn. ALs onze kwaliteit zo dramatisch laag is volgens jou, waarom zijn die dan ook niet tegen te houden;)..

Ik ben voor nu klaar met het gesprek. Het wordt te veel modder gooien en daar houd ik niet zo van.. Komen we ergens niet uit dan lossen we het wel op in het spel..

Succes verder

Welke 3 dorpen? Ik zie nog maar 1 overname nog hoor. De andere 2 zijn al teruggehaald. En dit was nog een overname die om 5:50 ofzo is verstuurd. Nu moet ik zeggen dat dat bij het spelletje hoort maar ik vind het wel erg zwak dat jullie dan trots gaan doen over die overname?

Elke simpele ziel kan om 5:50 nog een trein sturen die 9 van de 10 keer doorloopt en je dus het dorp pakt. De aanvallen die op skills waren gestuurd door jullie zijn allemaal gesniped. Daarnaast heb ik vanochtend hoogstpersoonlijk die 2 dorpen terug gehaald en dat ging nou ook niet bepaald heel lastig.

Ik vind het ronduit belachelijk dat jij hier beweerd dat jullie niet deelnemen aan de oorlog terwijl jullie dat overduidelijk wel doen. Dus stop deze act en wees eens eerlijk. Daarnaast wil ik hier even aan toevoegen dat jij laatst commentaar had op onze manier van recruiten. Nu moet ik zeggen dat Rehab hetzelfde doet? Dus heerlijk hypocriet. Je recruit btw ook een backstabber en schijnt er nog trots op te zijn ook.
 

Deleted User - 2075062

Guest
dat heeft niets te maken in welke fase je zit..

waarom het het spel anders ''stammenoorlog'', in de 2e wereld oorlog gaan ze toch ook niet wachten op jou tot je groter bent gegroeid en dan pas aanvallen? slaat nergens op.

dit is juist het doel van het spel en als dat nu vroeg in het spel is of later maakt helemaal niets uit.

Hier ben ik het overigens volledig mee eens. Deze oorlog hoeft ook niet per se de groei van Quiem te hinderen. Integendeel zelfs. Was het niet dat er inderdaad 8 stammen tegenover ons staan en deze dus omstebeurt een leuke aanval op stelten kunnen zetten. Dit is flink balen maar hoort erbij.

Oorlogen in het begin maken het spelletje wel interessanter, hoewel ik persoonlijk vind dat 8 tegen 2 niet hoort bij de start van een wereld.
 

DeletedUser

Guest
Oorlogen in het begin maken het spelletje wel interessanter, hoewel ik persoonlijk vind dat 8 tegen 2 niet hoort bij de start van een wereld.

Heb ik ook al gehad, ik alleen tegen 3 stammen.(W25) Was best wel leuke tijd. Vooral mooi om te hoe ze telkens in het zak werden gezet :D
 
Reactiescore
255
Hier ben ik het overigens volledig mee eens. Deze oorlog hoeft ook niet per se de groei van Quiem te hinderen. Integendeel zelfs. Was het niet dat er inderdaad 8 stammen tegenover ons staan en deze dus omstebeurt een leuke aanval op stelten kunnen zetten. Dit is flink balen maar hoort erbij.

Oorlogen in het begin maken het spelletje wel interessanter, hoewel ik persoonlijk vind dat 8 tegen 2 niet hoort bij de start van een wereld.

Onze groei heeft het absoluut gehinderd hoor.
 
Reactiescore
255
is te zien, vooral bij xanth. :p

Ja, dat zeg ik toch ook. 'Onze' groei. Ik en m'n mede-spelers hun groei dus. Ach, we zijn er zo goed als bovenop dus komt vanzelf wel weer hoor, we zijn stuk voor stuk spelers die vooral ook de latere fase leuk vinden, dus je zal ons hier nog wel even zien hoor :).
 
Reactiescore
255
Heerlijk, Sure wordt al wanhopig en gaat hun leden maar kicken voor de stats ^^ (Fewieqenis).
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.800
Teven is een van hun grootste spelers, "G-town jewait" gestopt. Gaat goed daar. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Vitalise is lekker aan het rocken, of moet ik zeggen rappen :p.
 

DeletedUser

Guest
Update stats:


Voor altijd:
Zijde 1:
Stammen: Quiem, BLACKS
Zijde 2:
Stammen: .P-, Rehab, Sure, Para., -B-boo, #Rule., BA, ~UF~

Timeframe: Voor altijd


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 58
Kant 2: 17
Verschil: 41

chart

Laatste 48 uur:

Zijde 1:
Stammen: Quiem, BLACKS
Zijde 2:
Stammen: .P-, Rehab, Sure, Para., -B-boo, #Rule., BA, ~UF~

Timeframe: Laatste 48 uur


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4
Kant 2: 0
Verschil: 4

chart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan