Quiem en BLACKS vs het Noorden

  • Topicstarter Deleted User - 2075062
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser24129

Guest
Ik zou er nog bijna mee gaan pronken dat ik een dorp heb gepakt van Quiem, en dat terwijl ik in de meest zwakke stam zat en qua puntenaantal ver onder doe voor iedereen.

Niveau viel me toch wel tegen van diegene, zowel in skills als in verbale communicatie, redelijk kinderachtig helaas.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik zou er nog bijna mee gaan pronken dat ik een dorp heb gepakt van Quiem, en dat terwijl ik in de meest zwakke stam zat en qua puntenaantal ver onder doe voor iedereen.

Niveau viel me toch wel tegen van diegene, zowel in skills als in verbale communicatie, redelijk kinderachtig helaas.

En met wie mogen we dan wel het genoegen hebben? Of ga je zoiets hier lekker anoniem zeggen? :rolleyes: :eek:
 

DeletedUser24129

Guest
Och natuurlijk, excuses dat mijn spelersnaam niet in mijn handtekening staat ;)

Ik ben maar een kleine onbelangrijke speler die zijn mond niet kon houden, omdat hij teleurgesteld was :(. Al weet ik dat andere in Quiem wel van een stuk hoger niveau zijn :).

George RR Martin is de naam,
 

Deleted User - 2075062

Guest
Och natuurlijk, excuses dat mijn spelersnaam niet in mijn handtekening staat ;)

Ik ben maar een kleine onbelangrijke speler die zijn mond niet kon houden, omdat hij teleurgesteld was :(. Al weet ik dat andere in Quiem wel van een stuk hoger niveau zijn :).

George RR Martin is de naam,

ach ach ... je kan een dorpje pakken dat net 5 uur van een speler van ons is. Vind ik een beetje onnodig om daarmee te pronken?

Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
Tulling (417|364) K34 4,617 -iNfluXz.MexaW [Quiem] George RR Martin [.P-] 2012-06-03 - 17:55:53
Tulling (417|364) K34 4,647 BartDF [Order.] -iNfluXz.MexaW [Quiem] 2012-06-03 - 12:55:44
 

DeletedUser

Guest
puntengemiddelde sure: 25k Leden: 36
puntengemiddelde rehab: 48k Leden: 15
puntengemiddelde #Rule : 17k Leden: 36
puntengemiddelde -B-boo : 16k Leden: 20
puntengemiddelde BA : 34k Leden: 10
puntengemiddelde .P- : 13k Leden: 19

Ik zou sure niet als een subtopper beschouwen (eerder als een semi-massastam) gezien het hoge aantal noobs er nog in die stam aanwezig zijn.



Para en UF zou ik niet eens meer meetellen in deze oorlog.


Veel succes aan beide kanten.

Ik herinner me de tijd nog van MOB, op elke wereld waren ze er opnieuw en hadden ze meer dan 1000 leden :)
Fantastisch was dat, makkelijker edelvoer was er niet (op internen na ofc).
En tegenwoordig wordt 36 al als semi-massa beschouwd...
Ik kan je wel begrijpen hoor, het is namelijk doordat de werelden niet meer vol geraken :eek:

OT:
Go Quiem?
 

DeletedUser24129

Guest
ach ach ... je kan een dorpje pakken dat net 5 uur van een speler van ons is. Vind ik een beetje onnodig om daarmee te pronken?

Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
Tulling (417|364) K34 4,617 -iNfluXz.MexaW [Quiem] George RR Martin [.P-] 2012-06-03 - 17:55:53
Tulling (417|364) K34 4,647 BartDF [Order.] -iNfluXz.MexaW [Quiem] 2012-06-03 - 12:55:44

Uiteraard lijkt dat het een stuk makkelijker te maken! Maar qua niveau vielen vooral de tegenaanvallen tegen, en zoals ik zei de kinderachtige verbale communicatie ;).

En inderdaad, een overname is een overname :p
 

DeletedUser4771

Guest
Ik vraag me af waarom Rehab in dit rijtje staat. We zijn niet in oorlog met Quiem. We hebben wat aanvalletjes gedaan omdat sommige spelers dachten sneller te kunnen internen dan goed voor ze is.. Is tegenwoordig dorpen afpakken van 1 of 2 spelers een oorlog?

Daarnaast zijn je statistieken scheef. Van de 9 stammen staan er denk 7 tussen die de kwaliteiten simpelweg niet in huis hebben. Ben je er trots op om mixdorpen te edelen en treintjes met een gat van 2 seconde te kunnen blokken.. Proficiat Castiel..
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me af waarom Rehab in dit rijtje staat. We zijn niet in oorlog met Quiem. We hebben wat aanvalletjes gedaan omdat sommige spelers dachten sneller te kunnen internen dan goed voor ze is.. Is tegenwoordig dorpen afpakken van 1 of 2 spelers een oorlog?

Daarnaast zijn je statistieken scheef. Van de 9 stammen staan er denk 7 tussen die de kwaliteiten simpelweg niet in huis hebben. Ben je er trots op om mixdorpen te edelen en treintjes met een gat van 2 seconde te kunnen blokken.. Proficiat Castiel..

kijk eindelijk eens feiten op tafel :rolleyes:
 
Reactiescore
255
kijk eindelijk eens feiten op tafel :rolleyes:

Waar zijn de feiten? Ik zie ze niet.

Ik vraag me af waarom Rehab in dit rijtje staat. We zijn niet in oorlog met Quiem. We hebben wat aanvalletjes gedaan omdat sommige spelers dachten sneller te kunnen internen dan goed voor ze is.. Is tegenwoordig dorpen afpakken van 1 of 2 spelers een oorlog?

Daarnaast zijn je statistieken scheef. Van de 9 stammen staan er denk 7 tussen die de kwaliteiten simpelweg niet in huis hebben. Ben je er trots op om mixdorpen te edelen en treintjes met een gat van 2 seconde te kunnen blokken.. Proficiat Castiel..

01.06.
22:09 De stam Rehab is toegetreden tot de oorlog.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik vraag me af waarom Rehab in dit rijtje staat. We zijn niet in oorlog met Quiem. We hebben wat aanvalletjes gedaan omdat sommige spelers dachten sneller te kunnen internen dan goed voor ze is.. Is tegenwoordig dorpen afpakken van 1 of 2 spelers een oorlog?

Daarnaast zijn je statistieken scheef. Van de 9 stammen staan er denk 7 tussen die de kwaliteiten simpelweg niet in huis hebben. Ben je er trots op om mixdorpen te edelen en treintjes met een gat van 2 seconde te kunnen blokken.. Proficiat Castiel..

nou nou zeg ... wie heeft het hier over trots? Ik zeg nergens dat wij trots zijn op de stats die wij behalen aangezien het een logisch gevolg is van kwaliteit vs kwantiteit. Wij zijn aan de stand verplicht om vóór te staan in deze oorlog en deze oorlog ook te winnen.

Rehab staat erbij in deze oorlog om de volgende reden :
01.06.
22:09 De stam Rehab is toegetreden tot de oorlog.


Dit lijkt me voldoende bewijs om jullie hierbij te zetten nietwaar? Als jullie zelf vinden er niet bij te horen is dat voor mij prima en maak ik mijn excuses dat ik jullie erbij heb gezet. Echter zijn jullie zelf de oorlog gejoind en ben ik dus in de veronderstelling dat jullie meedoen aan deze oorlog. Neem me dat is kwalijk als jullie de oorlog zelf zijn gejoind?

@ Vitalise :p ik was deze tekst al aan het typen vóór jij had gereageerd :p je bent te snel (a)
 

DeletedUser4771

Guest
Dat Sure ons toevoegd voor een oorlog is aan hun. Ik heb duidelijk vermeld dat dit niet het geval is.. Ik ben nog een beetje van de oude garde, ik wist daarom niet dat als je toegevoegd wordt voor een stammenoorlog dit voor iedereen zichtbaar is. Dat is mijn fout. Ik ga daarom ook maar eens kijken hoe ik dat ongedaan kan maken.. Rehab is officieel nooit in oorlog met Quiem geweest. Naar mijn optiek gaat dat ook voorlopig nog niet gebeuren, misschien wel nooit.

Om wat feiten op tafel te gooien..

Noem je dit een oorlog?
Zijde 1:
Stammen: Rehab
Zijde 2:
Stammen: Quiem

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 1
Verschil: 2

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 16,267
Kant 2: 3,966
Verschil: 12,301

chart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 2075062

Guest
Dat Sure ons toevoegd voor een oorlog is aan hun. Ik heb duidelijk vermeld dat dit niet het geval is.. Ik ben nog een beetje van de oude garde, ik wist daarom niet dat als je toegevoegd wordt voor een stammenoorlog dit voor iedereen zichtbaar is. Dat is mijn fout. Ik ga daarom ook maar eens kijken hoe ik dat ongedaan kan maken.. Rehab is officieel nooit in oorlog met Quiem geweest. Naar mijn optiek gaat dat ook voorlopig nog niet gebeuren, misschien wel nooit.

Om wat feit op tafel te gooien..

Noem je dit een oorlog?
Zijde 1:
Stammen: Rehab
Zijde 2:
Stammen: Quiem

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 1
Verschil: 2

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 16,267
Kant 2: 3,966
Verschil: 12,301

chart

Nou ik vind het toch wel spannend eigenlijk :p Maar 2 dorpen verschil!

Even voor de record, hun hebben dus een massa gedaan op ons ... :cool:
 

DeletedUser4771

Guest
Zijn 4 getimede treintjes tegenwoordig een massa:p.. Nou nou, onze meningen verschillen daar enorm over.. En waarom ons... De treintjes waren op de betreffende speler die ik hierboven benoemde.. Internen is voor sommige leuk, maar doe het te snel en je wordt een doelwit.. Mooie dorpen die niet verdedigt kunnen worden laten liggen? Okal was dit een speler van een andere stam geweest had er precies hetzelfde gebeurd...
 

Deleted User - 2075062

Guest
Zijn 4 getimede treintjes tegenwoordig een massa:p.. Nou nou, onze meningen verschillen daar enorm over.. En waarom ons... De treintjes waren op de betreffende speler die ik hierboven benoemde.. Internen is voor sommige leuk, maar doe het te snel en je wordt een doelwit.. Mooie dorpen die niet verdedigt kunnen worden laten liggen? Okal was dit een speler van een andere stam geweest had er precies hetzelfde gebeurd...

55 aanvallen op een speler van 11 dorpen? Op dit moment vind ik dat toch wel een vrij hoog aantal hoor.
 

DeletedUser5148

Guest
En zelfs al hier komen ze met modder gooien...
Dear de wereld is een maand oud. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan