Quiem en BLACKS vs het Noorden

  • Topicstarter Deleted User - 2075062
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser4771

Guest
Ik vind het aantal niet hoog als je nagaat dat meer en deel fake is;)
 

DeletedUser60292

Guest
Moeten dat dan 55 clears zijn?

Quiem en blacks zijn met 33 leden en de zijde 2 zijn met 158 leden.
noobs of niet, ik denk dat het toch nog redelijk goed gaat.
 

DeletedUser4771

Guest
Kijk voor de grap even naar de realistische statistieken ipv die scheve troep die hier geplaatsts is. Volgens mij volg je ook het topic niet helemaal, je had dan namelijk niet deze post neergezet...
 

DeletedUser60292

Guest
nee idd heb alles niet doorgelezen.

Maar wat zijn volgens jou dan realistische statistieken?
 

DeletedUser4771

Guest
Dat Sure ons toevoegd voor een oorlog is aan hun. Ik heb duidelijk vermeld dat dit niet het geval is.. Ik ben nog een beetje van de oude garde, ik wist daarom niet dat als je toegevoegd wordt voor een stammenoorlog dit voor iedereen zichtbaar is. Dat is mijn fout. Ik ga daarom ook maar eens kijken hoe ik dat ongedaan kan maken.. Rehab is officieel nooit in oorlog met Quiem geweest. Naar mijn optiek gaat dat ook voorlopig nog niet gebeuren, misschien wel nooit.

Om wat feiten op tafel te gooien..

Noem je dit een oorlog?
Zijde 1:
Stammen: Rehab
Zijde 2:
Stammen: Quiem

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 1
Verschil: 2

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 16,267
Kant 2: 3,966
Verschil: 12,301

chart

Snij jezelf even in je vingers met deze opmerking...:rolleyes:

nee idd heb alles niet doorgelezen.

Maar wat zijn volgens jou dan realistische statistieken?
Als je ook maar 1 pagina had terug gekeken had je gezien dat ik ze al geplaatst had.. Een kleine tip.. Lees het forum eerst door voor je ook maar denkt enige nuttige inbreng te hebben.

Toen wist hij niks meer te verzinnen en ging hij maar snel weg, :D

Wie ben jij? Niet iedereen besteed 24/7 aandacht aan het AF. Zeker niet als er domme constateringen zoals hierboven gedaan worden;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wie ben jij? Niet iedereen besteed 24/7 aandacht aan het AF. Zeker niet als er domme constateringen zoals hierboven gedaan worden;)

Een constatering kan niet dom zijn, aangezien het iets is wat je waarneemt.
 

DeletedUser4771

Guest
Een constatering kan niet dom zijn, aangezien het iets is wat je waarneemt.

Dan worden er domme dingen waargenomen:rolleyes:. Maargoed, dat je nu over een betekenis van een woord begint ipv iets toe te voegen aan het onderwerp geeft volgens mij al voldoende aan:D
 

DeletedUser

Guest
Dan worden er domme dingen waargenomen:rolleyes:. Maargoed, dat je nu over een betekenis van een woord begint ipv iets toe te voegen aan het onderwerp geeft volgens mij al voldoende aan:D

Ik neem waar wat jij post, dus je zegt hier nu dat wat je net gepost hebt dom is, en vervolgens verwijt je mij dat ik niks toevoeg aan het onderwerp.
 

DeletedUser

Guest
Dan worden er domme dingen waargenomen:rolleyes:. Maargoed, dat je nu over een betekenis van een woord begint ipv iets toe te voegen aan het onderwerp geeft volgens mij al voldoende aan:D

Jij mag dat dat dom vinden, maar ik vind jouw dom omdat jij dat dom vind?
 

DeletedUser

Guest
Wie ben jij? Niet iedereen besteed 24/7 aandacht aan het AF. Zeker niet als er domme constateringen zoals hierboven gedaan worden;)

Een contstatering is niet dom. Constatering = vastgesteld, het is zo, een feitelijk bewijs leveren waarom je argument klopt.

Het is dus geen mening....

Als jij zulke achterlijke opmerkingen maakt, dan zegt dit meer over het niveau van jou dan over het zijne.
 

DeletedUser

Guest
Snij jezelf even in je vingers met deze opmerking...:rolleyes:


Als je ook maar 1 pagina had terug gekeken had je gezien dat ik ze al geplaatst had.. Een kleine tip.. Lees het forum eerst door voor je ook maar denkt enige nuttige inbreng te hebben.



Wie ben jij? Niet iedereen besteed 24/7 aandacht aan het AF. Zeker niet als er domme constateringen zoals hierboven gedaan worden;)

Dit is gewoon bullshit wat je er schreef, waarom zouden jullie dan de oorlog joinen als jullie geen oorlog willen/het is ?
 

DeletedUser60292

Guest
Als je ook maar 1 pagina had terug gekeken had je gezien dat ik ze al geplaatst had.. Een kleine tip.. Lees het forum eerst door voor je ook maar denkt enige nuttige inbreng te hebben.

een kleine tip, we hebben oorlog met 8 stammen en dan ga jij 1 van de 2 stammen uit halen die een voorsprong hebben op ons terwijl dat er maar een verschil van 2 dorpen is?

waarom neem je de statistieken van para. er niet eens bij dan?
 

DeletedUser4771

Guest
Dit is gewoon bullshit wat je er schreef, waarom zouden jullie dan de oorlog joinen als jullie geen oorlog willen/het is ?

Even serieus mensen.. Lees eerdere posts.. Ga geen rare opmerkingen plaatsen als je antwoorden gewoon in eerdere posts terug te vinden zijn. Ik wordt er inmiddels een beetje moe van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan