DeletedUser4771
Guest
Ik vind het aantal niet hoog als je nagaat dat meer en deel fake is
55 aanvallen op een speler van 11 dorpen? Op dit moment vind ik dat toch wel een vrij hoog aantal hoor.
nee idd heb alles niet doorgelezen.
Maar wat zijn volgens jou dan realistische statistieken?
Dat Sure ons toevoegd voor een oorlog is aan hun. Ik heb duidelijk vermeld dat dit niet het geval is.. Ik ben nog een beetje van de oude garde, ik wist daarom niet dat als je toegevoegd wordt voor een stammenoorlog dit voor iedereen zichtbaar is. Dat is mijn fout. Ik ga daarom ook maar eens kijken hoe ik dat ongedaan kan maken.. Rehab is officieel nooit in oorlog met Quiem geweest. Naar mijn optiek gaat dat ook voorlopig nog niet gebeuren, misschien wel nooit.
Om wat feiten op tafel te gooien..
Noem je dit een oorlog?
Zijde 1:
Stammen: Rehab
Zijde 2:
Stammen: Quiem
Timeframe: Voor altijd
Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 3
Kant 2: 1
Verschil: 2
Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 16,267
Kant 2: 3,966
Verschil: 12,301
Als je ook maar 1 pagina had terug gekeken had je gezien dat ik ze al geplaatst had.. Een kleine tip.. Lees het forum eerst door voor je ook maar denkt enige nuttige inbreng te hebben.nee idd heb alles niet doorgelezen.
Maar wat zijn volgens jou dan realistische statistieken?
Toen wist hij niks meer te verzinnen en ging hij maar snel weg,
Wie ben jij? Niet iedereen besteed 24/7 aandacht aan het AF. Zeker niet als er domme constateringen zoals hierboven gedaan worden
Een constatering kan niet dom zijn, aangezien het iets is wat je waarneemt.
Dan worden er domme dingen waargenomen. Maargoed, dat je nu over een betekenis van een woord begint ipv iets toe te voegen aan het onderwerp geeft volgens mij al voldoende aan
Dan worden er domme dingen waargenomen. Maargoed, dat je nu over een betekenis van een woord begint ipv iets toe te voegen aan het onderwerp geeft volgens mij al voldoende aan
Jij mag dat dat dom vinden, maar ik vind jouw dom omdat jij dat dom vind?
Jij mag dat dat dom vinden, maar ik vind jouw dom omdat jij dat dom vind?
Dude,, come on?
hihi echt DE Fokke
Wie ben jij? Niet iedereen besteed 24/7 aandacht aan het AF. Zeker niet als er domme constateringen zoals hierboven gedaan worden
Snij jezelf even in je vingers met deze opmerking...
Als je ook maar 1 pagina had terug gekeken had je gezien dat ik ze al geplaatst had.. Een kleine tip.. Lees het forum eerst door voor je ook maar denkt enige nuttige inbreng te hebben.
Als je ook maar 1 pagina had terug gekeken had je gezien dat ik ze al geplaatst had.. Een kleine tip.. Lees het forum eerst door voor je ook maar denkt enige nuttige inbreng te hebben.
ff 1 ding, job = pro
Dit is gewoon bullshit wat je er schreef, waarom zouden jullie dan de oorlog joinen als jullie geen oorlog willen/het is ?