Pushen in 2023

Reactiescore
1
Goed om te lezen dat jullie actief bezig zijn met boostregels.

De zin:
  • Het verdedigen van dorp A tegen speler X en het laten doorlopen van speler Y op dorp B is dus niet gewenst.
Wellicht een toevoeging: speler A loopt op speler B en speler C neemt dat dorp (getimed) over van Speler A. Dan bashed speler A de troepen van speler B weg(of speler B kan niet goed snipen oid) en omdat speler B informatie doorgeeft aan speler C kan deze dit dorp gratis overnemen. Dit gebeurde op W90 regelmatig waardoor fronten raar kwamen te liggen.

Overigens klinkt niet gewenst niet als dit mag absoluut niet en houdt deze zin dus een subjectief component
 
Reactiescore
571
'Een ticket indienen voor een 'verdenking van boosten' is dus niet meer nodig.'

GG je kan nu dus helemaal niks meer doen. Scheelt jullie weer werk.. never mind er werd toch niks mee gedaan :rolleyes:
 
Reactiescore
100
Je kunt beter de regels afschaffen dan deze halfbakken regels die alleen maar de eerlijk spelende spelers duperen. Ik wil best praten om te komen tot iets beters dan dit. Alleen als je zo achteraf - af en toe - gaat beoordelen dan kan iemand profiteren van het boosten t.o.v. de spelers die dat eerlijk niet doen. Als jullie het al gaan handhaven, want daar geloof ik niet in. Je kunt ze dan beter vrijspel geven.
 
Reactiescore
146
Dus met andere woorden: iedereen die mij nu scout, stuur ik een PM: ik zet mijn dorp(en) leeg voor je, je mag het/ze gratis hebben, waardoor de aanvaller een ban krijgt.
 
Reactiescore
19
Fijn dat jullie beseffen dat er een probleem is rond deze regelgeving en er nog steeds actief mee bezig zijn dit zo goed mogelijk in concrete regels te gieten.
Als er echter geen enkel gevolg gegeven wordt aan supportaanvragen van spelers die duidelijk boosten (bv. 5x fuseren met accounts die ongeveer evengroot zijn zonder ODA-stijging) kan je net zo goed stoppen met uberhaupt de regels aan te passen.
Ik begrijp dat het lastig is met zo'n beperkt team om alles op te volgen hoor Seppe, is gewoon een jammere ontwikkeling maar kan jij niks aan doen ;)
 
Reactiescore
550
Overigens klinkt niet gewenst niet als dit mag absoluut niet
Ongeletterdheid kan veel schaamte met zich mee brengen. Ik ben blij dat jij gewoon uitkomt voor je gebreken! Ik heb geen zier begrepen van deze zin, maar er zit veel in me dunkt.

@Duckje na jaren inactief te zijn geweest ben ik dat nog steeds. Wel lees ik zonet de beginpost voor het eerst. Mag ik concluderen dat een moraalloze wereld eigenlijk niet meer zal voorkomen?
 
Reactiescore
441
Ongeletterdheid kan veel schaamte met zich mee brengen. Ik ben blij dat jij gewoon uitkomt voor je gebreken! Ik heb geen zier begrepen van deze zin, maar er zit veel in me dunkt.

@Duckje na jaren inactief te zijn geweest ben ik dat nog steeds. Wel lees ik zonet de beginpost voor het eerst. Mag ik concluderen dat een moraalloze wereld eigenlijk niet meer zal voorkomen?
Wat lul je nou zie je handtekening meneer jarenlang 'inactief'
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Geen bulletpoint over het al dan niet mogen boosten van OD eindewereldawards?
 
Reactiescore
1.365
Vraag mij eerder af hoe de mods dit kunnen monitoren. Aangezien ze al aardig gefaald hebben met het vorige ''beleid''. (of ze doen nu dit ter gevolgen van hun eerdere beleid dat gefaald is :p )
 
Reactiescore
100
@Kr33log in hoeverre wordt dit nog gehandhaafd? Hierover bestaat namelijk veel onduidelijkheid, omdat de schijn bestaat dat hier de laatste werelden niet meer actief naar gekeken wordt. Misschien is het verstandig om hierover duidelijkheid te bieden. Ook vanuit de kans dat er "veel" oudgedienden terugkeren door W97.
 
Bovenaan