- Reactiescore
- 2.481
Zie ook: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/pushen-tribal-wars-nl.207316/
Feedback is altijd welkom.
Duckje
Feedback is altijd welkom.
Duckje
Welke coords zet je leeg?Kan ik mooi eindelijk weer mb worden.
Zijn er nog wel meer die met 2 maten meten, of veel door de vingers zienUiteindelijk maakt het weinig uit wat de regels zijn, zolang Amancho er toezicht op moet hebben kan het alle kanten op gaan
Ongeletterdheid kan veel schaamte met zich mee brengen. Ik ben blij dat jij gewoon uitkomt voor je gebreken! Ik heb geen zier begrepen van deze zin, maar er zit veel in me dunkt.Overigens klinkt niet gewenst niet als dit mag absoluut niet
Wat lul je nou zie je handtekening meneer jarenlang 'inactief'Ongeletterdheid kan veel schaamte met zich mee brengen. Ik ben blij dat jij gewoon uitkomt voor je gebreken! Ik heb geen zier begrepen van deze zin, maar er zit veel in me dunkt.
@Duckje na jaren inactief te zijn geweest ben ik dat nog steeds. Wel lees ik zonet de beginpost voor het eerst. Mag ik concluderen dat een moraalloze wereld eigenlijk niet meer zal voorkomen?
Wat is er met je username gebeurd Bas?Wat lul je nou zie je handtekening meneer jarenlang 'inactief'