Project 5th of November

DeletedUser55041

Guest
Klopt, ik heb een kort tijdje vv gedraaid van Evi, maar dat ging niet helemaal goed.. Toen ik inlogde kwamen er direct binnen enkele seconden aanvallen, dus ik moest direct gaan dodgen. Daarna kwamen er binnen 30 minuten edels aan, het is gewoon heel erg moeilijk om een account dat je nog nooit gezien hebt, te gaan deffen tegen zulke korte looptijden. Die nacht zijn er 7 dorpen verloren en dat is deels mijn schuld. Dat durf ik best toe te geven, en Plaag heeft gelijk dat de vv (ik) het slecht heeft gedaan die nacht.

Het siert je dat je zo eerlijk bent. Ik denk dat niemand het beter kon doen!
 

DeletedUser60980

Guest
Dat veronderstel je.
Wat ik wel geloof is dat je je best hebt gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Niet erg geliefd of de buurt is bang en wil ze liever kwijt

Ja, dat is ook nog een optie. Maar volgensmij is niemand uit Troy(en voor zover ik weet maori ook niet) bang voor jullie dus dan kan die optie gelijk weer afgestreept worden.
 

DeletedUser

Guest
Ja, dat is ook nog een optie. Maar volgensmij is niemand uit Troy(en voor zover ik weet maori ook niet) bang voor jullie dus dan kan die optie gelijk weer afgestreept worden.
Er zijn aanvallen vanuit 6 Maori.-spelers op mij begonnen. Buiten die van plaag, alle spelers gecounterd en die zijn ook allemaal gelijk gestopt met aanvallen. Hoezo niet bang?
 

DeletedUser

Guest
Er zijn aanvallen vanuit 6 Maori.-spelers op mij begonnen. Buiten die van plaag, alle spelers gecounterd en die zijn ook allemaal gelijk gestopt met aanvallen. Hoezo niet bang?

uhmm... misschien waren dat al hun clears??:eek:
 

DeletedUser

Guest
uhmm... misschien waren dat al hun clears??:eek:

Zeer leuk om weer te lezen dat maori het niet zelf kan. Pas als het account al aardig onder handen is genomen aanvallen, top maoti! Zo kennen we jullie weer! Jullie hebben weer een hoog niveau!
 

DeletedUser

Guest
Iedereen speelt tegenwoordig toch 1:0,1 :rolleyes:



Volgensmij viel Maori toch eerst aan, of begrijp ik je niet goed?

Je hebt het nu bewezen! Je bent officieel stom! 5th of november is toch een actie van the v op evi til? In tegenstelling tot de aanvallen maori is the v's aanval wel gelukt(reden houden we buitenwegen) pas als the v het lukt door te breken valt maori toch aan, kneus.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt het nu bewezen! Je bent officieel stom! 5th of november is toch een actie van the v op evi til? In tegenstelling tot de aanvallen maori is the v's aanval wel gelukt(reden houden we buitenwegen) pas als the v het lukt door te breken valt maori toch aan, kneus.

Uhmm, evi werd voorzover ik weet voor 5 november al aangevallen door Maori... En je noemt me wel heel vaak stom he, niet zo leuk zou het fijn vinden als je daarmee stopt.
 

DeletedUser

Guest
haha wat een forum.

dus THE V. gaat over 1 jaar pas weer aanvallen?:confused:
 

DeletedUser59003

Guest
Hallo heren, lieve dames en andere schepsels,

Hier bij kondig ik aan dat het project: 'Remember, rememberthe fifth of November' van The V. begonnen is. Dit stukje is gebaseerd uit de film V for Vendetta.
Klik hier voor het stukje

Onze stam is ook ontstaan door deze film! Dan wil ik van jullie wel weten wat jullie van deze actie vinden? Vinden jullie dat stammen vaker zulke acties moeten maken etc. etc..

Met Vriendelijke groet,

Zwoexz - The V.

Stats worden morgen nog wel toegevoegd :)

Hmm, interesting name.
 

DeletedUser

Guest
Uhmm, evi werd voorzover ik weet voor 5 november al aangevallen door Maori... En je noemt me wel heel vaak stom he, niet zo leuk zou het fijn vinden als je daarmee stopt.

Whewhewhewhewhe, ga huilen. Maori was al een week of misschien zelfs langer stil. Pas toen evi til punten verloor durfden ze aan te vallen
 

DeletedUser

Guest
als als als.. Kan je het nog niet accepteren ? Altijd dat gezeik van jou, The v heeft het gewoon goed gedaan.
Kan je ook comments geven die iets toevoegen aan een topic? En reageer gewoon in de topics waar je iets te zoeken hebt. Je bent gewoonweg het meest achterlijke en gehate figuur op dit forum. Als je IRL ook zo bent vind ik het erg voor jou dat je geen vriendjes kan maken op je kleuterschool
 
Bovenaan