Project 5th of November

DeletedUser

Guest
Hallo heren, lieve dames en andere schepsels,

Hier bij kondig ik aan dat het project: 'Remember, rememberthe fifth of November' van The V. begonnen is. Dit stukje is gebaseerd uit de film V for Vendetta.
Klik hier voor het stukje

Onze stam is ook ontstaan door deze film! Dan wil ik van jullie wel weten wat jullie van deze actie vinden? Vinden jullie dat stammen vaker zulke acties moeten maken etc. etc..

Met Vriendelijke groet,

Zwoexz - The V.

Stats worden morgen nog wel toegevoegd :)
 

DeletedUser52179

Guest
Ik kende eerst dat versje uit mijn hoofd, maar nu niet meer.
 

DeletedUser

Guest
Haha, is ook een leuke film! Ik zie dat we op dit moment al 13 dorpen hebben overgenomen! :)
 

DeletedUser26667

Guest
Succes.

Knap werk van Turgon , die heeft er gelijk een heel deel ingenomen.
 
Reactiescore
4
Vind de manier waarop wel een beetje Laag.
Had dit ook niet verwacht van aantal The.V leden.
Daarbij is backtabben gewoon zielig te noemen;)
Als je enkel op deze manier dorpen kan afnemen , Zet het niveau voor diegene wel heel erg laag ;)
 

DeletedUser

Guest
Verklaar je nader?
Ik voelde het woord backstab al aankomen :edelman:
 

DeletedUser56726

Guest
tja, als je een BG hebt met iemand.. en dan aanvallen in zijn rug terwijl hij al hevig onder vuur ligt..
dat is volgens mij nog steeds backstabben..

beetje laag bij de grond vindt je niet? mag je wel fier op zijn...
 

DeletedUser

Guest
Vind de manier waarop wel een beetje Laag.
Had dit ook niet verwacht van aantal The.V leden.
Daarbij is backtabben gewoon zielig te noemen;)
Als je enkel op deze manier dorpen kan afnemen , Zet het niveau voor diegene wel heel erg laag ;)

Ik verwachte al zoon opmerking.... Ik heb niet gestabt, of andere dat wel gedaan hebben daar valt over te twisten. Sommige van mijn leden zeggen dat ze nooit met een nap hebben ingestemd of dat er geen officieel persoonlijk verdrag is aangegaan met Evi. De meeste overnames zijn tot nu toe van mij en er was geen para of sick speler die dat tegen kon houden ondanks dat al mijn clears er tussen de 24 en 48 uur over deden en ik geen verdrag heb met Evi.
 
Reactiescore
4
Verklaar je nader?
Ik voelde het woord backstab al aankomen :edelman:

Er waren onderling een aantal afspraken .
En juist die deden ook mee.
Vind het niveau van hunzelf dus naar beneden gehaald door zo`n backstab.
Twee spelers die daarbij horen had ik persoonlijk zoiets niet verwacht , mja zal wel het geval zijn dat er druk gelegd word en ze dan geen keus hebben.
Niveau is dus Lager dan Laag..
Als je een BG/NAP met elkaar hebt, vind ik dat je het van te voren kan melden dat je het stopt, en niet opeens aanvallen en gaan backstabben .
@turgon:

Had je indd kunnen verwachten , nietmeer dan logisch naar mijn mening.

Jij weet best over welke spelers ik het heb ;).
Dus nou niet hier komen en zeggen ja ik weet niets enz.
Dan kan je beter wegblijven hier.
Want je weet best wat ik bedoel.
En als je enkel misbruik kan maken van de situatie ga dan weg;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser56726

Guest
Ik verwachte al zoon opmerking.... Ik heb niet gestabt, of andere dat wel gedaan hebben daar valt over te twisten. Sommige van mijn leden zeggen dat ze nooit met een nap hebben ingestemd of dat er geen officieel persoonlijk verdrag is aangegaan met Evi. De meeste overnames zijn tot nu toe van mij en er was geen para of sick speler die dat tegen kon houden ondanks dat al mijn clears er tussen de 24 en 48 uur over deden en ik geen verdrag heb met Evi.

aangezien je die opmerking al verwachte geef je toe dat die overeenkomst er reeds was...
-1
 

DeletedUser

Guest
Er waren onderling een aantal afspraken .
En juist die deden ook mee.
Vind het niveau van hunzelf dus naar beneden gehaald door zo`n backstab.
Twee spelers die daarbij horen had ik persoonlijk zoiets niet verwacht , mja zal wel het geval zijn dat er druk gelegd word en ze dan geen keus hebben.
Niveau is dus Lager dan Laag..

Nu ga je helemaal te ver Bertje, we hebben deze datum 6 weken geleden geprikt en de 2 spelers waar het om gaat heb ik de simpele vraag gesteld of ze het leuk zouden vinden om mee te doen en daarop is ja gezegd zonder aandringen. Ik voer geen enkele vorm van druk uit op mijn leden, de stam is democratisch ingesteld en iedereen heeft elke aanval weer de keuze om wel of niet mee te doen zonder verplichtingen of wat dan ook.
 

DeletedUser

Guest
aangezien je die opmerking al verwachte geef je toe dat die overeenkomst er reeds was...
-1


Ik kan alleen maar toegeven dat ik wist dat Evi dacht dat er een nap was en toegeven dat ik gisteren pas gevraagd heb aan de spelers in kwestie hoe het precies zat.

Maar goed de crazy spammers daar kan ik niet tegen op posten dus ik ga wel gewoon verder met dorpjes pakken. In mijn eentje had ik nog dorpen gepakt dat kan ik je wel vertellen.

Ik vind het wel mooi om te zien hoe elke stam die een nederlaag leidt altijd weer een excuus weet te vinden om de nederlaag acceptabel te maken.
 
Reactiescore
4
Ben ik zo slecht:eek::D

Heb t voornamelijk over het deel dat zo speelt.
Waar jij dus buiten hoord :)

@turgon:
Ik ga te ver? Denk dat jullie de enigste zijn die tever gaan nu.
Dan hadden ze toch 2 weken van tevoren bg/nap opgezegd? dan had het al anders geweest, maar jij wist dat ze een persoonlijk verbond hadden met evi, en ondanks jou vraag en hun ja antwoord ga je er niet over door van je hebt een eprsoonlijk verbond of iets et evi zeg dat dan 2 weken van te voren op .
Dat zal je ook niet zeggen ;).
Geloof er werkelijk geen zak van want jij wist dat ze iets hadden met evi ;).
En ondanks hun instemmen ga je er niet opdoor.
Beetje laag.

Turgon:
Jij verdedigt je nogsteeds op dit onderwerp dus wat l*l je noudan?
Je geeft aan het gisteren pas gevraagd te hebben , beetje laat he ;).
Daarbij nogmaals Laag bij de grond, had wel meer van jou verwacht ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser55041

Guest
Gruwelijk slecht :D:D:D

Als iedereen zo over me denkt kan ik maar beter de handdoek in de ring gooien denk ik :D:D
Of ook vol in de:bijl:;)

@ crazy
Fijn dat je mij niet vergelijkt met een backstabber. Neemt niet weg dat ik nog wel slecht kan zijn :rolleyes::D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser56726

Guest
Ik kan alleen maar toegeven dat ik wist dat Evi dacht dat er een nap was en toegeven dat ik gisteren pas gevraagd heb aan de spelers in kwestie hoe het precies zat.

Maar goed de crazy spammers daar kan ik niet tegen op posten dus ik ga wel gewoon verder met dorpjes pakken. In mijn eentje had ik nog dorpen gepakt dat kan ik je wel vertellen.

Ik vind het wel mooi om te zien hoe elke stam die een nederlaag leidt altijd weer een excuus weet te vinden om de nederlaag acceptabel te maken.

Geef het gewoon toe, je kan er niet onderuit man :(

Ik wil het je wel eens zien doen in je eentje, zoals je beweert :p
Eerst wachten tot een speler al 14 dagen onder vuur ligt, wetende dat hij jou vertrouwde en zijn rug naar jou onbeschermd liet....
Ja, je mag best wel fier zijn dat je zoveel dorpjes van hem kan inpikken...

Doet het eens als evi NIET onder vuur ligt, zien hoe ver je dan komt met je gebazel :)
 
Bovenaan