Project 5th of November

DeletedUser

Guest
Heb t voornamelijk over het deel dat zo speelt.
Waar jij dus buiten hoord :)

@turgon:
Ik ga te ver? Denk dat jullie de enigste zijn die tever gaan nu.
Dan hadden ze toch 2 weken van tevoren bg/nap opgezegd? dan had het al anders geweest, maar jij wist dat ze een persoonlijk verbond hadden met evi, en ondanks jou vraag en hun ja antwoord ga je er niet over door van je hebt een eprsoonlijk verbond of iets et evi zeg dat dan 2 weken van te voren op .
Dat zal je ook niet zeggen ;).
Geloof er werkelijk geen zak van want jij wist dat ze iets hadden met evi ;).
En ondanks hun instemmen ga je er niet opdoor.
Beetje laag.

Turgon:
Jij verdedigt je nogsteeds op dit onderwerp dus wat l*l je noudan?

Jullie spreken de nap uit als een feit... Dit werd door de 2 spelers in kwestie anders gezien er is volgens hun nooit een officiële afspraak gemaakt. Zie de post hierboven van mij... meer lezen ... minder posten.
 
Reactiescore
4
Wat schedel al zegt.
Probeer het dan eens, want jij maakt misbruik van de situaties ;)
Waarom ? omdat je het anders wss niet aankan ;)
 

DeletedUser59647

Guest
Die datum was al van maanden er voor afgesproken
Dus daar moet je niet om discussieren ;)
 
Reactiescore
4
Jullie spreken de nap uit als een feit... Dit werd door de 2 spelers in kwestie anders gezien er is volgens hun nooit een officiële afspraak gemaakt. Zie de post hierboven van mij... meer lezen ... minder posten.

Gast , je zegt net zelf ik heb er pas gisteren over nagevraagd dus je praat alweer onzin ;)
Denk dat jij beter niet post, want je wilt enkel jezelf er onderuit lullen wat niet lukt ;)


@ceetjes":
zeggen wij iets over die datum dan?
Weet niet waar jij dat leest maar Ok.
Daarbij gaat het over de manier hoe.
 

DeletedUser

Guest
oh tuurlijk maak ik misbruik, ik ben een ongelofelijke eikel, ik manipuleer, ik bedreig, ik dwing en ik kan voor geen meter spelen. Je weet dat er dat soort mensen zijn. Als je het zo ziet leer er dan lekker mee leven.
 

DeletedUser56726

Guest
Geef het gewoon toe, je kan er niet onderuit man :(

Ik wil het je wel eens zien doen in je eentje, zoals je beweert :p
Eerst wachten tot een speler al 14 dagen onder vuur ligt, wetende dat hij jou vertrouwde en zijn rug naar jou onbeschermd liet....
Ja, je mag best wel fier zijn dat je zoveel dorpjes van hem kan inpikken...

Doet het eens als evi NIET onder vuur ligt, zien hoe ver je dan komt met je gebazel :)

ontwijk je me soms turgon.... :D
 

DeletedUser60128

Guest
Ik vind het allemaal Top ,en ja degene die aangevallen worden zullen toch altijd blijven zeuren en smoesjes verzinnen
Vergeten word dat er dat het spelletje war heet en......
Remember the fifth of November! :)
Mooie dag vandaag
 

DeletedUser59647

Guest
Geef het gewoon toe, je kan er niet onderuit man :(

Ik wil het je wel eens zien doen in je eentje, zoals je beweert :p
Eerst wachten tot een speler al 14 dagen onder vuur ligt, wetende dat hij jou vertrouwde en zijn rug naar jou onbeschermd liet....
Ja, je mag best wel fier zijn dat je zoveel dorpjes van hem kan inpikken...

Doet het eens als evi NIET onder vuur ligt, zien hoe ver je dan komt met je gebazel :)

Hier zie ik toch duidelijk een datum
Er staan al plannen op ons forum van 27/09 :rolleyes:
 
Reactiescore
4
oh tuurlijk maak ik misbruik, ik ben een ongelofelijke eikel, ik manipuleer, ik bedreig, ik dwing en ik kan voor geen meter spelen. Je weet dat er dat soort mensen zijn. Als je het zo ziet leer er dan lekker mee leven.

Je maakt toch misbruik van de situatie .
Boeit me geen zak of je dat allemaal doet, zit niet bij jou stam dus zal mij een zorg wezen.
Als jij dat over ejzelf denkt tjaa. Ook dat is jou probleem.
En het ging hier over backstab van The.V leden , waar jij gisteren pas ging navragen over banden enz.
En dan alsnog doorzetten terwijl je weet dat hun gewoon backstabben.
Volgends mij heb jij dit keer je beroep misgelopen ;).
 

DeletedUser

Guest
Wat kom je er nou mee vooruit als hij zou toegeven :confused:
Denk niet dat het daardoor in de strijd beter zal gaan zeker, het enigste wat je dan krijgt is je gelijk en dan voelen ze zich bij Para? weer goed en dan is de sitautie ingame nog steeds dezelfde als voor hij zou toegeven.
Dus wat willen jullie eigenlijk?
 

DeletedUser26667

Guest
Je maakt toch misbruik van de situatie .
Boeit me geen zak of je dat allemaal doet, zit niet bij jou stam dus zal mij een zorg wezen.
Als jij dat over ejzelf denkt tjaa. Ook dat is jou probleem.
En het ging hier over backstab van The.V leden , waar jij gisteren pas ging navragen over banden enz.
En dan alsnog doorzetten terwijl je weet dat hun gewoon backstabben.
Volgends mij heb jij dit keer je beroep misgelopen ;).

Jij leest ook wat je alleen zelf wilt lezen:rolleyes:
Turgonb zegt dat de spelers zelf nooit een officiële nap met Evi til hadden, niet hun schuld dat jullie dat dan wel denken.

Waarom zouden ze nu niet aanvallen?
1.Hun aanval was al gepland
2.Al was die nog niet gepland dit zou ik ook een goed moment vinden om aantevallen. Als jullie die kans kregen zou je hetzelf ook doen;)

En nu weet ik wat jou reactie is, bemoei je met je eigen zaken:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Geef het gewoon toe, je kan er niet onderuit man :(

Ik wil het je wel eens zien doen in je eentje, zoals je beweert :p
Eerst wachten tot een speler al 14 dagen onder vuur ligt, wetende dat hij jou vertrouwde en zijn rug naar jou onbeschermd liet....
Ja, je mag best wel fier zijn dat je zoveel dorpjes van hem kan inpikken...

Doet het eens als evi NIET onder vuur ligt, zien hoe ver je dan komt met je gebazel :)

Op 1 spammer reageren is niet bij te houden laat staan een 2de met argumenten bij houden. Ontwijken doe ik je niet ...

Mij vertrouwen? Ik ben al met clusterfucken en scouten begonnen bij evi voordat maori. aanviel als hij me dan vertrouwt is dat een beetje vreemd er was geen nap tussen mij en Evi. Zoals gezegd de datum stond allang voordat maori aanviel. We waren er niet op uit om te profiteren.

Ik had het dus best willen doen zonder dat maori. had aangevallen maar ga er de datum niet speciaal voor verschuiven.

Ik steek vanavond ofzo wel een betoog van wal waarin ik mijn kant van het verhaal uitleg dan kunnen de mensen zelf oordelen inplaats van dat ze hier alle laster door moeten worstelen...
 
Reactiescore
4
Jij leest ook wat je alleen zelf wilt lezen:rolleyes:
Turgonb zegt dat de spelers zelf nooit een officiële nap met Evi til hadden, niet hun schuld dat jullie dat dan wel denken.

Waarom zouden ze nu niet aanvallen?
1.Hun aanval was al gepland
2.Al was die nog niet gepland dit zou ik ook een goed moment vinden om aantevallen. Als jullie die kans kregen zou je hetzelf ook doen;)

En nu weet ik wat jou reactie is, bemoei je met je eigen zaken:rolleyes:

Ik lees en beargumenteer zoals het is.
Jij praat overal maar wat terwijl je nergens iets vanaf weet dus denk dat jij nieteens moet reageren zonder genoeg hiervanaf te weten.

Kan zijn.
Hij vraagt gisteren pas na of hun een verband hebben met evi, en dan zeggen ze ja? en dan alsnog door,.
Gekhe dat ze backstabbers genoemd worden.
En turgon werkt eraan mee terwijl turgon het wist.
En al betwijfel ik t of je t gisteren gevraagd heb , want heb ook andere dingen gehoord van tijdje geleden.

@Greenghost:
Het gaat erom dat turgon het ontwijkt en beweerd dat het niet zo is, terwijl het toch wel waar is wat we zeggen ;)
 

DeletedUser60128

Guest
Ben blij om te lezen dat er gezocht word naar excuses van verlies. Het is vandaag een mooie dag want............ Remember the fifth of November! slaat in als een Bom!
Wist niet dat de grote spelers zo kinderachtig waren????
 
Reactiescore
4
Ben blij om te lezen dat er gezocht word naar excuses van verlies. Het is vandaag een mooie dag want............ Remember the fifth of November! slaat in als een Bom!
Wist niet dat de grote spelers zo kinderachtig waren????

Tis gewoon de waarheid, dat zonder t gebackstab blijkbaar weer niets kan ;).
zegt genoeg over aantal spelers ;).
En daarbij jij noemt mensen kinderachtig als ze enkel backstabben zwak vinden?.
Dan weet ik niet wat jij bent hoor :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Beetje jammer dat 3 stammen nodig zijn om wat dorpen van Para? te kunnen inpikken ;)

8 leden vs hoeveel staat het nu ? Moet wel een grote uitdaging zijn voor jullie toch ?
 
Reactiescore
4
Volgendsmij gaat het netzo eindigen als toen degene het op 5/11 probeerden.
Die faalde namelyk ^^
 
Bovenaan