Project 5th of November

DeletedUser

Guest
Kan je ook comments geven die iets toevoegen aan een topic? En reageer gewoon in de topics waar je iets te zoeken hebt. Je bent gewoonweg het meest achterlijke en gehate figuur op dit forum. Als je IRL ook zo bent vind ik het erg voor jou dat je geen vriendjes kan maken op je kleuterschool

Kan je ook comments geven die iets toevoegen aan een topic?
Dat deed ik, ik zei dat the v het goed heeft gedaan.

Je bent gewoonweg het meest achterlijke en gehate figuur op dit forum.
Ik speel het spel ook niet om vrienden te maken, zoals jij dat doet. Ik lik geen billen en volg niemand, ik wil dus enkel mensen voor lul zetten en kom dus ook voor niemand op. Snap je dat nog niet ? Ik speel alleen voor het spel, iets wat ik wel snap. Natuurlijk heb ik ingame vrienden gemaakt waar ik IRL mee afspreek/ af zal spreken.

Als je IRL ook zo bent vind ik het erg voor jou dat je geen vriendjes kan maken op je kleuterschool
Ga toch huilen en daarna TW leren spelen. Je verliest dorpen.
 

DeletedUser

Guest
Waarom wordt de sfeer altijd verkl**t wanneer On-neembaar opduikt :rolleyes:?
 

DeletedUser

Guest
/Mark_Rutte_Modus

'Mooi!'

/Mark_Rutte_Modus_Off

Ach ga jezelf toch schamen. Ik maar denken en jullie zeggen dat jullie een eerlijke stam zijn, donder op. Wanneer backstabben jullie het volgende Para? Lid?
 

DeletedUser

Guest
Ach ga jezelf toch schamen. Ik maar denken en jullie zeggen dat jullie een eerlijke stam zijn, donder op. Wanneer backstabben jullie het volgende Para? Lid?

Was meer als reactie van dat "Als als als". Maar er was niks officieel. Dus zo kan iedereen er moeilijk over gaan doen.
 

DeletedUser

Guest
Was meer als reactie van dat "Als als als". Maar er was niks officieel. Dus zo kan iedereen er moeilijk over gaan doen.

Dus tegenwoordig kan je niks meer zonder contract? Jaaaah, nu moet ik zeker ook nog een contract hebben om me onderbroek te verschonen, geweldig! En dus ook als er afspraken worden gemaakt per pm is dat onofficieel en als ik dat verbreek geen backstab? Cool! Ik zal het onthouden voor wanneer het mezelf goed uitkomt!
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen: The V.
Zijde 2:
Stammen: Para?

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 345
Kant 2: 45
Verschil: 300

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 101
Kant 2: 6
Verschil: 95

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 2,814,597
Kant 2: 399,587
Verschil: 2,415,010

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 977,253
Kant 2: 58,464
Verschil: 918,789

chart
 

DeletedUser55041

Guest
Ach ga jezelf toch schamen. Ik maar denken en jullie zeggen dat jullie een eerlijke stam zijn, donder op. Wanneer backstabben jullie het volgende Para? Lid?

Kijk dat er 2 gebackstabbed hebben is heel vervelend en zou niet moeten mogen. Ik weet dat ze een nap hadden maar ik weet niet hoe het met de opzeggingen ging. Hiervoor zullen de desbetreffende spelers zich dus moeten verantwoorden.

En als het indd over 2 leden gaat hou het dan ook op 2 leden en betrek niet de gehele stam erbij. En om nou meteen te gaan verwachten dat er nog een lid gebackstabbed wordt is misschien een beetje voorbarig. Ik snap jullie boosheid ten zeerste maar richt dit dan op degene die dit gedaan zouden hebben. De rest van The V. heeft gewoon op een eerlijke manier zijn slag geslagen!
 
Reactiescore
57
Zijde 1:
Stammen: The V.
Zijde 2:
Stammen: Para?

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 345
Kant 2: 45
Verschil: 300

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 101
Kant 2: 6
Verschil: 95

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 2,814,597
Kant 2: 399,587
Verschil: 2,415,010

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 977,253
Kant 2: 58,464
Verschil: 918,789

chart

Dit doet zelfs pijn in het tw hart van een 100% Sick-er..... :(
 

DeletedUser

Guest
Kijk dat er 2 gebackstabbed hebben is heel vervelend en zou niet moeten mogen. Ik weet dat ze een nap hadden maar ik weet niet hoe het met de opzeggingen ging. Hiervoor zullen de desbetreffende spelers zich dus moeten verantwoorden.

En als het indd over 2 leden gaat hou het dan ook op 2 leden en betrek niet de gehele stam erbij. En om nou meteen te gaan verwachten dat er nog een lid gebackstabbed wordt is misschien een beetje voorbarig. Ik snap jullie boosheid ten zeerste maar richt dit dan op degene die dit gedaan zouden hebben. De rest van The V. heeft gewoon op een eerlijke manier zijn slag geslagen!

Dat die leden het niet eerlijk gedaan kan ik je garanderen. De reden waarom ik de hele stam aanspreek is omdat de één van de leiders, en juist de leider die mij eigenlijk heeft verzekerd tegen backstab, vies spel en naaien te zijn er alles aan zal doen dit ook te vermijden. Nu word er dus toegegeven door die leider dat hij ervan wist en hij vind het geeneens erg en daar erger ik me gewoon zo kapot aan. The V. zou alles doen om vuil spel te vermijden en er niets mee te maken te willen hebben en het is weer gebleken hoor! Jullie doen er evengoed aan mee, maar wel lekker mij beschuldigen en dat is gewoon zo laag. Daarnaast zal de rest van The V. hiervan ook wel op de hoogte zijn en geweest. En dan nu aankomen met een zwak excuus dat het onofficieel was, donder op. Wanneer backstabben jullie de volgende?
 

DeletedUser24056

Guest
als als als.. Kan je het nog niet accepteren ? Altijd dat gezeik van jou, The v heeft het gewoon goed gedaan.

Buiten het feit dat je gewoon tegen hem aan trapt om tegen hem aan te trappen is het ook nog eens niet waar. Dat The V het goed heeft gedaan staat vast, dat is gewoon zo, maar dit forum is bedoeld om te speculeren/discussiëren. Evi til voelt zich gebackstabt, het is zijn goed recht om dat op dit forum aan de kaak te stellen, en de wereld op de hoogte te brengen van het eventuele vies gespeelde spel van The V.
Ik kan me ook nog wel herinneren dat jij (lees: .Time n.a.v. sky) nota bene degene was die gebackstabt was, en toen was het geen gezeik, maar de door jouw aangenomen keiharde werkelijkheid.

Als als als is hypothetisch en thuis op dit forum. Er mag worden nagedacht over welke wending de huidige gebeurtenissen aan zouden nemen wanneer een bepaalde actie of gebeurtenis destijds niet plaatsvond.
 

DeletedUser60980

Guest
Jep, the V. heeft optimaal gebruik gemaakt van troy en maori.
Hun timing was iets te perfect als je het mij vraagt.
Evi was puur met maori bezig, en toen van achter aangevallen.

En er kan niet ontkent worden dat dit laag is.

Maar ik zit er niet zo mee :eek:

Wel wens ik jullie geluk nog para?
En exodine.
Ik laat je gaan als je c.25 helemaal uit bent. :D
 

DeletedUser55041

Guest
Dat die leden het niet eerlijk gedaan kan ik je garanderen. De reden waarom ik de hele stam aanspreek is omdat de één van de leiders, en juist de leider die mij eigenlijk heeft verzekerd tegen backstab, vies spel en naaien te zijn er alles aan zal doen dit ook te vermijden. Nu word er dus toegegeven door die leider dat hij ervan wist en hij vind het geeneens erg en daar erger ik me gewoon zo kapot aan. The V. zou alles doen om vuil spel te vermijden en er niets mee te maken te willen hebben en het is weer gebleken hoor! Jullie doen er evengoed aan mee, maar wel lekker mij beschuldigen en dat is gewoon zo laag. Daarnaast zal de rest van The V. hiervan ook wel op de hoogte zijn en geweest. En dan nu aankomen met een zwak excuus dat het onofficieel was, donder op. Wanneer backstabben jullie de volgende?

Ten eerste beschuldig ik je nergens van. Jij doet dit wel door iedereen over 1 kamp te scheren.
Ten tweede heb ik ook niet gezegdt dat het geen backstab was en als het zo is is dat indd niet netjes. Daar zijn we het allemaal mee eens.
Dus een zwak excuus heb ik je ook niet gegeven.
 

DeletedUser

Guest
Jep, the V. heeft optimaal gebruik gemaakt van troy en maori.
Hun timing was iets te perfect als je het mij vraagt.
Evi was puur met maori bezig, en toen van achter aangevallen.

En er kan niet ontkent worden dat dit laag is.

Maar ik zit er niet zo mee :eek:

Wel wens ik jullie geluk nog para?
En exodine.
Ik laat je gaan als je c.25 helemaal uit bent. :D

Maak je geen zorgen, door de samenloop van alles wat mij gegierd is is mijn spelplezier gewoon compleet verneukt. Het enige waarvoor ik nog zou willen spelen zijn mijn vrienden en om die teringleiers gewoon teringhard de grond in te boren, zonder vuil spel om te bewijzen dat het ook anders kan, helaas staat school dit niet toe.

Ten eerste beschuldig ik je nergens van. Jij doet dit wel door iedereen over 1 kamp te scheren.
Ten tweede heb ik ook niet gezegdt dat het geen backstab was en als het zo is is dat indd niet netjes. Daar zijn we het allemaal mee eens.
Dus een zwak excuus heb ik je ook niet gegeven.

Ik beschuldig jou niet, ik beschuldig een andere leider. Die geeft wel een zwak excuus en ga maar navragen, ik denk dat je wel weet wie ik bedoel. Waarschijnlijk zal hij het wel ontkennen, zal me op het moment niks verbazen, hij is echt heel anders als hij zegt.
 

DeletedUser55041

Guest
Ik beschuldig jou niet, ik beschuldig een andere leider. Die geeft wel een zwak excuus en ga maar navragen, ik denk dat je wel weet wie ik bedoel. Waarschijnlijk zal hij het wel ontkennen, zal me op het moment niks verbazen, hij is echt heel anders als hij zegt.

Ik weet wie je bedoeld;) Zou niet best zijn als ik niet zou weten wie mijn eigen leider was...
 

DeletedUser60980

Guest
Gek ik zou bijna gewoon stoppen.
Wat is een wereld zonder exodine?
 
Bovenaan