Private TW

DeletedUser14331

Guest
Het beste idee dat ik tot nu toe heb gelezen in dit forum!!

zo kun je bv ook een onderlinge match doen binnen je stam XD
 

DeletedUser

Guest
Zelfs al hebben de mods hier nog niet op gereageerd, het is nog altijd niet afgekeurd!!! Dit wil zeggen dat ze het misschien toch in overweging nemen. Maar een reactie zou wel leuk zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
ik ben ook tegen

Omdat anders de PRO's enzo van de normale werelden naar deze speciale werelden gaan, waardoor er niets meer te beleven is op al die andere werelden. Ik denk dat het op termijn juist geld gaat kosten omdat de opbrengsten van de normale werelden verminderd.

Misschien een tijdlimiet op de speciale werelden:confused:
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt me lucratief en bijzonder leuk om via TW de mogelijkheid een privé TW server te huren.

Op deze server kan je zelf alle instellingen als wereld snelheid, bouwsnelheid, etc. instellen en je betaald naar hoe je hem afneemt, afhankelijk van:

- Aantal accounts dat er op aangemaakt kan worden
- Hoe lang de wereld blijft bestaan (met optie tot verlengen)

Ik denk dan aan 1 premium punt per speler, max 200 spelers of zo.

De wereld is te benaderen via private.tribalwars.nl en dan middels een of ander inlogsysteem.

De werelden hebben géén support anders dan de account eigenaar van de wereld, mod functies als bannen en zo zijn niet beschikbaar.

Op die manier kan je via internet toch besloten spelletjes TW spelen zonder dat TW zijn spel kwijtraakt en doordat het relatief kleine servertjes zijn kosten ze TW ook niet veel om te hosten. Daarnaast zou je nog steeds premium moeten kopen voor de overige spelvoordelen.



Op die manier kan je dan ook laddercompetities maken met een select aantal spelers of een iets in die geest .. lijkt me een leuke toevoeging die niet veel kost en wel veel oplevert aan meerwaarde en cashflow.

cheatgevoelig hmhm
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me een zeer goed plan !

ik denk dat het geld zal opbrengen voor tw, maar vrees ook wel een beetje voor een uitloop van goede spelers naar die private servers.

Maar ik ben zeker voor !
 

DeletedUser

Guest
Als een maximum aantal deelnemers ingesteld word voor deze servers zal niet snel leegloop plaatsvinden op privé servertjes; ik own 200 spelers is niet echt het zelfde als ik own Wx ;)

Cheatgevoelig: Ja, want er zitten geen mods mee te kijken. Dit zal echter alleen bij een competitie een probleem gaan vormen, wellicht kan inzage in de logfiles van je servertje daar wat aan doen met een redelijk filter.
 

DeletedUser14331

Guest
een limiet van 200 vindt ik zelfs al veel :eek:, maar ja, dan nog kan je kiezen.

en zo nadelig voor het algemene tw is het niet

als je bevoorbeeld met je klas of vrienden zo'n ronde organiseerd (waar dus niet iedereen TW speelt:p) is het alleen maar reclame voor het spel.
 

DeletedUser

Guest
een limiet van 200 vindt ik zelfs al veel :eek:, maar ja, dan nog kan je kiezen.

en zo nadelig voor het algemene tw is het niet

als je bevoorbeeld met je klas of vrienden zo'n ronde organiseerd (waar dus niet iedereen TW speelt:p) is het alleen maar reclame voor het spel.

Dan kun je toch net zo goed TW-Lan spelen op school?
 

DeletedUser14331

Guest
zie jij je al een week in een computerlokaal zitten tw-lan te spelen??:D
 

DeletedUser

Guest
Zou iemand mij de link kunnen geven van dat twlan waar jullie het over hebben.
Ik kan het nergens vinden :(.
Wil hier in huis een tw wedstrijdje doen :p.
Alvast bedankt
Grtz minibike12
 

DeletedUser

Guest
hebben de mods al een beslissing genomen of het mogelijk is?
 

DeletedUser

Guest
als het mogelijk is,zou ik dat maar 1 keer in het jaar doen niet een heel jaar lang.
dus je kan 1 maand z'n server kopen aan x PA per maand je die server huurt.

dan zou ik het mogelijk maken om het bij de andere servers te zetten. als je daar op klikt zie je verschillende servers van host's bv zo; -->

l58/200lsnelh.200l5 maandenlkostprijs deelname:x PA per maand.l host; xxxxxxxx meerdere details over de server.. ik geef maar voorbeelden..

er komt alvast een voorbeeld als afbeelding.
 

DeletedUser

Guest
Slecht idee

Goed idee als:

- Algemene Mod die op alle servers kan kijken.
- Maximaal 20 Snelheid
- Maximaal 40 Personen
- Maximaal 2 private TW per IP
 

DeletedUser14331

Guest
Slecht idee

Goed idee als:

- Algemene Mod die op alle servers kan kijken.
- Maximaal 20 Snelheid
- Maximaal 40 Personen
- Maximaal 2 private TW per IP
de snelheid moet sneller kunnen, voor de rest top

wanneer komt deze??:confused:
 

DeletedUser

Guest
Als een speler zijn eigen server zou mogen hosten.Dan zou dit toch zijn eigen instellingen mogen kiezen...Lijkt me vanzelfsprekend.

Het mag premium punten kosten....begrijpelijk.Maar moet een mod er toezicht op houden??Cheaten bestaat nauwelijks in tw en als het een private server is spelen er toch alleen maar vrienden van elkaar op.

Of je bent heel handig met html, maakt je eigen tribalwars.Host die en zorgt ervoor dat niemand erachter komt dat je copyright geschonden hebt.
 

DeletedUser

Guest
Als ik wil kan ik een server maken waar iedereen gewoon op kan.
 
Bovenaan