Private TW

DeletedUser

Guest
Maar kijk het idee Private TW was er olgens mij om vrienden op een server samen te laten spelen en dat je zulke servers kunt huren :) Denk niet dat veel mensen snelheid 300 zouden kiezen? Misschien snelheid 10 ofzo :)
 

DeletedUser23784

Guest
Ik stem absoluut voor :)
Maar de snelheid niet hoog en de servers wat langduriger maken.
Doe dan snelheid 25, dat is wel lekker om op te spelen voor een langere tijd..
Anders word je zo snel groot en dan word TW heel erg druk en kan je je eigen spelaccounts niet meer onderhouden..
 

DeletedUser

Guest
Het was dan ook maar een idee van een max snelheid in te stellen he. Sommige mensen preferen liever een hogere snelheid. Je moet met iedereen rekening houden he ;)
 

DeletedUser26945

Guest
dit zou echt een zalig idee zijn^^

als het vor inno financieel een voordeel heeft, en logistiek niet voor veel problemen kan zorgen, dan kunnen ze volgens mij niet veel hebben tegen dit plan?
 

DeletedUser

Guest
Ik zie er ook wel naar uit..
Als ik Tw-lan kon spelen, ook hoor...
Maar die Tw-lan werkt niet op mijn pc...

Dus ik ben voor!
 

DeletedUser

Guest
:p Ik ben voor. ze moeten eigenlijk gwn die beveiliging van TWlan eraf halen, en er TWwan van maken :) Maar er premium punten voor betalen is ook goed, zolang het maar werkt.
 

DeletedUser

Guest
:p Ik ben voor. ze moeten eigenlijk gwn die beveiliging van TWlan eraf halen, en er TWwan van maken :) Maar er premium punten voor betalen is ook goed, zolang het maar werkt.

Ik snap ook niet waarom dat niet mag... Als ik met 10 vrienden wil TW'en, maar één van hen is een vakantievriend en woont aan de andere kant van het land... Waarom mag ik er dan geen WAN van maken als ik mijn eigen server regel?
 

DeletedUser

Guest
Zo'n idee had ik ook maar ietsjes anders.

Een Wereld in Dit geval Wereld 13, Niet met een Aantal spelers van boven de 20000 Spelers. Maar een Wereld Waar 1500 Man op kunnen spelen met een snelheid van 1,5 Aantal stammen maakt niet uit het punt is dat er 1500 Spelers zijn en 750 barbarendorpen zo krijg je meer Actie en niet Barbarendorp geedel.

Niet slecht, maar dan kunnen er zoiezo niet veel mensen spelen...
Wat je wel kan doen is als in .net.
Daar worden er ook soms 3 werelden tergerlijkertijd ongeveer geopend omdat deze anders te snel vol zitten. Men kan dan ook maar op 1 van deze betreffende werelden spelen.
Maar aangezien er in .nl nooit een wereld direct helemaal vol zit, kan men dit idee wel toepassen op 5000 spelers in 1 wereld. (aantal spelers kan aangepast worden natuurlijk)

Dit lijkt me misschien haalbaar:)
 

DeletedUser

Guest
leuk !

eindelijk een reden om pa te kopen :rolleyes:

ik ben voor !

(waar zijn de mods met hun ja/nee woordje? )
 

DeletedUser

Guest
Heel mooi idee, ik wil wel is mijn vrienden ownen 1 op 1. :p. Anders komen al die pro's weer, dan moet ik steeds huilen...

Fff on-topic: goed idee

eisen:
- makkelijk in te stellen zonder servers en al die shit
- max snelheid 350 ofso
- zelf instellingen regelen

Tw team.. verdiep je hierin
 

DeletedUser

Guest
Fantastisch idee !

Misschien een idee om het zo aan te pakken:

Je kunt een server openen,

20 spelers moet kosten 10 pa punten en 1 maand de server.

10 spelers erbij kost weer 5 pa punten

En 1 maand erbij ook weer 5 pa punten.

Dit moet de host dan zelf betalen en als mensen willen joinen moet de host dat aanvaarden/weigeren.

Zo kun je bijvoorbeeld met je stam 1 maand op een server draaien voor een paar pa puntjes.

De PA punten zijn maar een idee .. :)
 
Bovenaan