Presenteer je account | Roast?

Reactiescore
5.697
Dames, heren, non-binaire, boeing 777's en apache helicopters,

Om Kr33log te bedanken voor de eerste non- PP wereld in jaren, dacht ik dat het leuk zou zijn om weer wat leven in het forum te blazen.
Langzamerhand gaat het dan ook de goede kant op, we hebben al meer reacties gehaald onder dit fora, dan die andere plebs fora.

Het doel is om van deze wereld een pronkstuk te maken, iets wat ogenschijnlijk sinds w80 (?) niet meer gelukt is. Veel spelers keren terug, (graag gedaan) en we gaan ons best doen om er wat moois van te maken.
Zoals een wijs man (Mienmaaier) ooit zei (gisteren): 2 whatsapp groepen en 2 discords, om na 2 weken weer naar huis gebackdraft te worden.

Anyhow, om het af te trappen, presenteer ik u graag mijn account en de rating voor mijn mede spelers:

Norey/Call To Anguisj
Noire | Call To Anguish | Conceived by Communism

Het account bestaat al sinds Joachim nog zand aan het eten was in de BSO. Vele haren gingen verloren, maar het account van Jordi staat nog steeds. Er zijn inmiddels een aantal namechanges geweest, met memorabele werelden als gevolg. Na w85 ging dan eindelijk het kaarsje uit, het gross van het team pensioneerde.

Tot een verschrikkelijk klotejong (ik) om 08:00 s'ochtends de groepsapp onveilig maakte met het bericht dat er een PP vrije wereld zou komen. Het duurde dan ook niet lang tot een groot deel van onze maagdelijke groep de keuze maakte om weer eens te starten. De woorden '' Why the fuck not '' vielen en zodoende zijn we weer van de partij. Er was een mietje, die nog een beetje terughoudend was, we noemen hem voor het gemak even ''Midget''. Midget was bang, bang voor de grote TW wereld, die hij ooit (zegt hij zelf) domineerde. lau goedd.jpg










Gelukkig liet hij zich later toch vrij makkelijk overtuigen, wanneer een midget (Jonathan) over de dam is, volgt de rest.

lauuu2.jpg


(Hij gaat toch niks doen).

Anyhow, ons team was compleet. Hier volgt voor u, Lord's onderdanen.

Jordi | Onze Vader | Slaaf van Marcelle
Jordi is een man (vermoeden we) die niet de broek aan heeft thuis in de relatie. Dit is natuurlijk niet erg, zeker niet als je een dame aan je zijde hebt zoals de vrouw van Jordi. Jordi is de vader van ons account, ons moreel, onze leider, ons bewustzijn, onze motivator, maar tevens ook onze mogelijkheid om te leren hoe je met dames om moet gaan, bij tijd en wijlen verandert hij er in een. Jordi is in het echte leven iemand die veel kinderen met kinderen bezig is, sorry dit klinkt haast verkeerd, ik bedoel: hij leert kinderen dingen bij. Bijv. waarom mobiele telefoons tijdens de les verboden zijn (behalve voor de docent zelf), er moet namelijk gefarmd worden. Jordi is docent in het echte leven en deze skill gebruikt hij al jaren om stammen en accounts in het gareel te houden. Jordi wrijft het er vaak in dat hij een vrouw aan zijn zijde heeft, aangezien iedere keer wanneer er wat moet gebeuren hij ''bij de vrouw'' moet zijn. Een grapje natuurlijk, want het gross van de tijd is Jordi er bij alles wat er moet gebeuren: Farmen, plannen, aanvallen, janken over gestolen vlaggen, hij is er altijd. Behalve als zijn lieve vrouwtje wat nodig heeft, dan is hij linea recta weg. Afin, zie hier onze '' hoofdspeler'' Jordi:Jordiiiii.jpg


Jonathan | Driem tiem | Anaconda | Maybe gay
Jonathan, als hij de kerk in stapt, vliegt hij in brand. Deze man heeft in zijn verleden meer vrouwen versleten dan Jordi haren verloren heeft. Dit is natuurlijk niet gek, ze noemen hem niet voor niks ''De anaconda''. Ik kwam laatst een leuke griet tegen op tinder, ik ging haar volgen op instagram. Stond er toevallig bij dat ze Jonathan kende (we woonde allebei in Tilburg), dus ik vraag haar: ''Hey, ken je Jonathan''? Zegt ze met een grote bloos op haar gezicht: '' Jaa, de anaconda, die ken ik wel'''. Ik wist genoeg, daar kan ik niet aan tippen, verslagen verliet ik het terras.
Jonathan is een speler die vooral in het begin actief is, zodra er massa's gestuurd en verkregen moeten worden met 500+ edels heeft hij het strijdveld verlaten. Ik geef hem groot gelijk, zie de screens beneden onder het stukje: ''Skill''. Hij is dan wel ijzersterk in de start, kiest actief zijn targets uit en heeft zelfs gehele excel sheets tot zijn beschikking om alles te optimaliseren, helaas staat hier wel een wachtwoord op en deze is hij vergeten. Nu hoop ik maar dat hij het ook kan zonder excel sheets...maar als consultant zijnde, ben je redelijk machteloos zonder excel. Gelukkig heeft hij altijd nog powerpoint tot zijn beschikking. Zie hier onze Jonathan zijn playercard:

jonaaaaaa.jpg



Laurens | Heftruckkopper | Midget | Ratje | Cavia | Lau
Iedereen kent Laurens, dat vindt Laurens dan ook vreselijk cool. Iedereen weet dat hij op tribalwars en het AF compenseert voor zijn kleine lijf. Helaas is Lau gestopt met groeien toen hij 10 jaar was. Ik wil niet dat jullie hier grapjes over maken, dit is niet om te lachen. Hij heeft een klein hartje, waar ik dan ook volop in aanwezig ben. Hij vertelde mij ooit eens een anekdote die mij altijd is bijgebleven. Er was ooit eens een open dag bij een middelbare school, hij ging mee met zijn zusje omdat zij dat toen nog spannend vond. Ze liepen naar binnen, een aula gevuld met tafels waarmee je met docenten kon praten over hoe het er op die school aan toe ging. Laurens liep met zijn zusje naar een tafel, zegt de docent: Zo, dus jullie 2 zijn geïnteresseerd om naar deze middelbare school toe te komen? Dit terwijl ze een extra stoel pakte voor onze co-speler Laurens. Laurens begon te tieren, zoals gewoonlijk: “ik ben hier voor mijn zusje vuile newgen, ik heb al 3 masters inmiddels!”. Dit gebeurde ongeveer 2 jaar geleden, Laurens is nu 28. Je kunt dus zien dat hij niet altijd op waarde geschat wordt, of soms zelfs over het hoofd gezien. Zo kopte hij laatst op het werk een heftruck, omdat de bestuur Laurens niet zag staan. Zie screenshot bij het kopje: '' Heftruck koppen''. Waar hij nochtans in het echte leven failt, heeft hij op TW een rijke carrière achter de rug. Zonder grappen, Laurens was in mijn ogen een van de beste deffers van TW. Ze mogen hem dan wel Mr. One Wave noemen, maar als trouwe co-speler op Norey weet ik wel beter. Laurens ging geen uitdaging uit de weg. Zie hier de playercard van Drakenschild3:
laukwwwww.jpg





Thorsten | Sugar Daddy
Thorsten is groot afnemer bij een bedrijf genaamd PaySafeCard, zonder Thorsten was hun marktaandeel voorgaande jaren gedaald met 68%. Hij nacht, hij spend en hij start en hij start goed., Thorsten is een van de beste starters van triebalwars. Jammer voor hem heeft hij zich inmiddels ook bewezen als heuze Endgame speler op w81 bijv, niks is hem meer te gek. Hij kan tegenwoordig alles, behalve timen met bottenkraker, daar snapt hij helemaal niks van. Met Thorsten valt er altijd te lachen en in tegenstelling tot sommige, heb ik veelal een actieve Thorsten meegemaakt. Het was niet ongewoon om op een dag wakker te worden en opeens in 60 30% pakketjes te hebben uit een event. Ome Thorsten betaald, heerlijk. Een nachtende ome Duo, wat wil je nog meer? Waar als Jonathan in brand vliegt als hij in een kerk komt, vliegt Thorsten in brand als hij binnen een straal van 25km van een kerk komt. Daarom woont hij ook in ergens in het verlaten België. Als ik weer eens ragequitte, was Thorsten de eerste die me benaderde en me weer tot kalmte bracht. We weten nog niet wat we van Thorsten kunnen verwachten, maar jullie ook niet., Misschien weer een actieve Thorsten, misschien ook niet? Een non premium start is wel een kans voor hem om weer te laten zien waar hij om bekend staat. Zie hier zijn playercard:
Thorsooo.jpg



Noah | Kalemus | Sky.

Noah is een hybride. Een zeldzame hybride tussen een VF'er en een werelder. Als zijn chat historie gelekt zou worden, staat de FBI binnen een uur op de stoep. Noah nacht, Noah support slechte voetbal clubs en Noah is..Noah. Hij zou graag willen dat ik hem beschrijf als ''Forum Personality 2019'', maar dat gaan we natuurlijk niet doen. Noah staat bekend om het vergeten van dingen, het is nog te vroeg om te zeggen, maar een vervroegd stadium van Alzheimer zou de oorzaak kunnen zijn. Of, het zou te wijten kunnen zijn aan zijn betwijfelbare IQ. Hier zijn we nog niet helemaal uit. Anyway, Noah is een toevoeging tot elk team, heeft bewezen een flinke steen bij te kunnen dragen en meer te kunnen zijn dan slechts een mascotte.
noaaahh.jpg




Mien | Mienmaaier | MienMoestuin | Mi(e)n 100
Ik heb denk ik de meeste van mijn werelden inmiddels mogen spelen met de echte Mienmaaier. Ik heb hem zien groeien, van een aardige lieve jongen, tot een kwal van een vent. Daar hoort dan wel weer bij dat Mien ook 25x zo goed is geworden. Hij is vrij snel van een -100 persoon, naar een -0 persoon gegaan. Mien heeft veel geleerd van onze gemeenschappelijke vriend, we noemen hem Melvin. Het gedrag is niet meer van elkaar te onderscheiden. Gelukkig kan ik het daar bijzonder goed mee vinden. Mien is een van de weinige waarbij ik soms hardop moet lachen door een opmerking. Ondanks dat ik het meeste met Mien heb gespeeld, heb ik zelden met hem op een account gezeten. Dus in tegenstelling tot alle heren hierboven, wat toch een vrij vaste groep is, heb ik geen leuke screenshots meer van Mien. Als ik die nog zou hebben, had ik ongetwijfeld een boek kunnen vullen. Tijdens de loop van de wereld wordt dus de playercard van Mien ontwikkeld, stay tuned.
Het enige wat ik wel vast kan prijs geven, is dat Mien nog geen geluk in de liefde heeft gevonden. Heet jij Inge, of heb je blond haar en lijk je op Inge? Meld jezelf aan bij Rave Into Space.

miennnn.jpg




Tom | Lord | Lord Stront | Roze Trui | Unit | Meester planner
Deze laat ik door iemand anders maken, wel zo eerlijk.



Het blijkt meer een roast van mijn eigen team te zijn geworden. Er is echter niks aan gelogen, een stel noobs die terugkomen na 2 jaar pensioen (de meeste). Nee, nu serieus, we hebben met het gross van deze groep al wat werelden erop zitten samen, dus hopelijk kunnen we er wat van maken. We hebben er in ieder geval zin in (kuch).
Kunnen we draad weer oppakken? Zijn we ook goed zonder boosts? Zijn we ook goed zonder PP abuse? We gaan het zien......



Met vriendelijke groet,
___________________________________________________
Owner of Dragonshield3
 
Laatst bewerkt:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Ik ga eerst met m’n vrouw overleggen of ik hierop mag reageren.

Ik geef dit 10 reeten.
 
Reactiescore
2.039
Dames, heren, non-binaire, boeing 777's en apache helicopters,

Om Kr33log te bedanken voor de eerste non- PP wereld in jaren, dacht ik dat het leuk zou zijn om weer wat leven in het forum te blazen.
Langzamerhand gaat het dan ook de goede kant op, we hebben al meer reacties gehaald onder dit fora, dan die andere plebs fora.

Het doel is om van deze wereld een pronkstuk te maken, iets wat ogenschijnlijk sinds w80 (?) niet meer gelukt is. Veel spelers keren terug, (graag gedaan) en we gaan ons best doen om er wat moois van te maken.
Zoals een wijs man (Mienmaaier) ooit zei: 2 whatsapp groepen en 2 discords, om na 2 weken weer naar huis gebackdraft te worden.

Anyhow, om het af te trappen, presenteer ik u graag mijn account en de rating voor mijn mede spelers:

Norey/Call To Anguisj
Noire | Call To Anguish | Conceived by Communism

Het account bestaat al sinds Joachim nog zand aan het eten was in de BSO. Vele haren gingen verloren, maar het account van Jordi staat nog steeds. Er zijn inmiddels een aantal namechanges geweest, met memorabele werelden als gevolg. Na w85 ging dan eindelijk het kaarsje uit, het gross van het team pensioneerde.

Tot een verschrikkelijk klotejong om 08:00 s'ochtends de groepsapp onveilig maakte met het bericht dat er een PP vrije wereld zou komen. Het duurde dan ook niet lang tot een groot deel van onze maagdelijke groep de keuze maakte om weer eens te starten. De woorden '' Why the fuck not '' vielen en zodoende zijn we weer van de partij. Er was een mietje, die nog een beetje terughoudend was, we noemen hem voor het gemak even ''Midget''. Midget was bang, bang voor de grote TW wereld, die hij ooit (zegt hij zelf) domineerde. Bekijk bijlage 34768










Gelukkig liet hij zich later toch vrij makkelijk overtuigen, wanneer een midget (Jonathan) over de dam is, volgt de rest.

Bekijk bijlage 34769


(Hij gaat toch niks doen).

Anyhow, ons team was compleet. Hier volgt voor u, Lord's onderdanen.

Jordi | Onze Vader | Slaaf van Marcelle
Jordi is een man (vermoeden we) die niet de broek aan heeft thuis in de relatie. Dit is natuurlijk niet erg, zeker niet als je een dame aan je zijde hebt zoals de vrouw van Jordi. Jordi is de vader van ons account, ons moreel, onze leider, ons bewustzijn, onze motivator, maar tevens ook onze mogelijkheid om te leren hoe je met dames om moet gaan, bij tijd en wijlen verandert hij er in een. Jordi is in het echte leven iemand die veel kinderen met kinderen bezig is, sorry dit klinkt haast verkeerd, ik bedoel: hij leert kinderen dingen bij. Bijv. waarom mobiele telefoons tijdens de les verboden zijn (behalve voor de docent zelf), er moet namelijk gefarmd worden. Jordi is docent in het echte leven en deze skill gebruikt hij al jaren om stammen en accounts in het gareel te houden. Jordi wrijft het er vaak in dat hij een vrouw aan zijn zijde heeft, aangezien iedere keer wanneer er wat moet gebeuren hij ''bij de vrouw'' moet zijn. Een grapje natuurlijk, want het gross van de tijd is Jordi er bij alles wat er moet gebeuren: Farmen, plannen, aanvallen, janken over gestolen vlaggen, hij is er altijd. Behalve als zijn lieve vrouwtje wat nodig heeft, dan is hij linea recta weg. Afin, zie hier onze '' hoofdspeler'' Jordi:Bekijk bijlage 34770


Jonathan | Driem tiem | Anaconda | Maybe gay
Jonathan, als hij de kerk in stapt, vliegt hij in brand. Deze man heeft in zijn verleden meer vrouwen versleten dan Jordi haren verloren heeft. Dit is natuurlijk niet gek, ze noemen hem niet voor niks ''De anaconda''. Ik kwam laatst een leuke griet tegen op tinder, ik ging haar volgen op instagram. Stond er toevallig bij dat ze Jonathan kende (we woonde allebei in Tilburg), dus ik vraag haar: ''Hey, ken je Jonathan''? Zegt ze met een grote bloos op haar gezicht: '' Jaa, de anaconda, die ken ik wel'''. Ik wist genoeg, daar kan ik niet aan tippen, verslagen verliet ik het terras.
Jonathan is een speler die vooral in het begin actief is, zodra er massa's gestuurd en verkregen moeten worden met 500+ edels heeft hij het strijdveld verlaten. Ik geef hem groot gelijk, zie de screens beneden onder het stukje: ''Skill''. Hij is dan wel ijzersterk in de start, kiest actief zijn targets uit en heeft zelfs gehele excel sheets tot zijn beschikking om alles te optimaliseren, helaas staat hier wel een wachtwoord op en deze is hij vergeten. Nu hoop ik maar dat hij het ook kan zonder excel sheets...maar als consultant zijnde, ben je redelijk machteloos zonder excel. Gelukkig heeft hij altijd nog powerpoint tot zijn beschikking. Zie hier onze Jonathan zijn playercard:

Bekijk bijlage 34771



Laurens | Heftruckkopper | Midget | Ratje | Cavia | Lau
Iedereen kent Laurens, dat vindt Laurens dan ook vreselijk cool. Iedereen weet dat hij op tribalwars en het AF compenseert voor zijn kleine lijf. Helaas is Lau gestopt met groeien toen hij 10 jaar was. Ik wil niet dat jullie hier grapjes over maken, dit is niet om te lachen. Hij heeft een klein hartje, waar ik dan ook volop in aanwezig ben. Hij vertelde mij ooit eens een anekdote die mij altijd is bijgebleven. Er was ooit eens een open dag bij een middelbare school, hij ging mee met zijn zusje omdat zij dat toen nog spannend vond. Ze liepen naar binnen, een aula gevuld met tafels waarmee je met docenten kon praten over hoe het er op die school aan toe ging. Laurens liep met zijn zusje naar een tafel, zegt de docent: Zo, dus jullie zijn geïnteresseerd om naar deze middelbare school toe te komen? Dit terwijl ze een extra stoel pakte voor onze co-speler Laurens. Laurens begon te tieren, zoals gewoonlijk. Dit gebeurde ongeveer 2 jaar geleden, Laurens is nu 28. Je kunt dus zien dat hij niet altijd op waarde geschat wordt, of soms zelfs over het hoofd gezien. Zo kopte hij laatst op het werk een heftruck, omdat de bestuur Laurens niet zag staan. Zie screenshot bij het kopje: '' Heftruck koppen''. Waar hij nochtans in het echte leven failt, heeft hij op TW een rijke carrière achter de rug. Zonder grappen, Laurens was in mijn ogen een van de beste deffers van TW. Ze mogen hem dan wel Mr. One Wave noemen, maar als trouwe co-speler op Norey weet ik wel beter. Laurens ging geen uitdaging uit de weg. Zie hier de playercard van Drakenschild3:
Bekijk bijlage 34772





Thorsten | Sugar Daddy
Thorsten is groot afnemer bij een bedrijf genaamd PaySafeCard, zonder Thorsten was hun marktaandeel voorgaande jaren gedaald met 68%. Hij nacht, hij spend en hij start en hij start goed., Thorsten is een van de beste starters van triebalwars. Jammer voor hem heeft hij zich inmiddels ook bewezen als heuze Endgame speler op w81 bijv, niks is hem meer te gek. Hij kan tegenwoordig alles, behalve timen met bottenkraker, daar snapt hij helemaal niks van. Met Thorsten valt er altijd te lachen en in tegenstelling tot sommige, heb ik veelal een actieve Thorsten meegemaakt. Het was niet ongewoon om op een dag wakker te worden en opeens in 60 30% pakketjes te hebben uit een event. Ome Thorsten betaald, heerlijk. Een nachtende ome Duo, wat wil je nog meer? Waar als Jonathan in brand vliegt als hij in een kerk komt, vliegt Thorsten in brand als hij binnen een straal van 25km van een kerk komt. Daarom woont hij ook in ergens in het verlaten België. Als ik weer eens ragequitte, was Thorsten de eerste die me benaderde en me weer tot kalmte bracht. We weten nog niet wat we van Thorsten kunnen verwachten, maar jullie ook niet., Misschien weer een actieve Thorsten, misschien ook niet? Een non premium start is wel een kans voor hem om weer te laten zien waar hij om bekend staat. Zie hier zijn playercard:
Bekijk bijlage 34774



Noah | Kalemus | Sky.

Noah is een hybride. Een zeldzame hybride tussen een VF'er en een werelder. Als zijn chat historie gelekt zou worden, staat de FBI binnen een uur op de stoep. Noah nacht, Noah support slechte voetbal clubs en Noah is..Noah. Hij zou graag willen dat ik hem beschrijf als ''Forum Personality 2019'', maar dat gaan we natuurlijk niet doen. Noah staat bekend om het vergeten van dingen, het is nog te vroeg om te zeggen, maar een vervroegd stadium van Alzheimer zou de oorzaak kunnen zijn. Of, het zou te wijten kunnen zijn aan zijn betwijfelbare IQ. Hier zijn we nog niet helemaal uit. Anyway, Noah is een toevoeging tot elk team, heeft bewezen een flinke steen bij te kunnen dragen en meer te kunnen zijn dan slechts een mascotte.
Bekijk bijlage 34776




Mien | Mienmaaier | MienMoestuin | Mi(e)n 100
Ik heb denk ik de meeste van mijn werelden inmiddels mogen spelen met de echte Mienmaaier. Ik heb hem zien groeien, van een aardige lieve jongen, tot een kwal van een vent. Daar hoort dan wel weer bij dat Mien ook 25x zo goed is geworden. Hij is vrij snel van een -100 persoon, naar een -0 persoon gegaan. Mien heeft veel geleerd van onze gemeenschappelijke vriend, we noemen hem Melvin. Het gedrag is niet meer van elkaar te onderscheiden. Gelukkig kan ik het daar bijzonder goed mee vinden. Mien is een van de weinige waarbij ik soms hardop moet lachen door een opmerking. Ondanks dat ik het meeste met Mien heb gespeeld, heb ik zelden met hem op een account gezeten. Dus in tegenstelling tot alle heren hierboven, wat toch een vrij vaste groep is, heb ik geen leuke screenshots meer van Mien. Als ik die nog zou hebben, had ik ongetwijfeld een boek kunnen vullen. Tijdens de loop van de wereld wordt dus de playercard van Mien ontwikkeld, stay tuned.
Het enige wat ik wel vast kan prijs geven, is dat Mien nog geen geluk in de liefde heeft gevonden. Heet jij Inge, of heb je blond haar en lijk je op Inge? Meld jezelf aan bij Rave Into Space.

Bekijk bijlage 34777




Tom | Lord | Lord Stront | Roze Trui | Unit | Meester planner
Deze laat ik door iemand anders maken, wel zo eerlijk.



Het blijkt meer een roast van mijn eigen team te zijn geworden. Er is echter niks aan gelogen, een stel noobs die terugkomen na 2 jaar pensioen (de meeste). We hebben er in ieder geval zin in (kuch).
Kunnen we draad weer oppakken? Zijn we ook goed zonder boosts? Zijn we ook goed zonder PP abuse? We gaan het zien......



Met vriendelijke groet,
___________________________________________________
Owner of Dragonshield3
Amai allemaal niets veranderd zo te lezen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Waar sta ik
 
Reactiescore
5.697
Iemand die voor morgen nog wat gaat schrijven? Of zijn jullie bang voor een spotlight op jullie grote voorhoofden?
 
Reactiescore
767
Tering..
 
Bovenaan