Presenteer je account | Roast?

Reactiescore
1.537
Een stampresentatie. Omdat wij niet opereren als individuen in stammenwars. Wij staan altijd voor elkaar klaar, draaien vv's waar nodig en ons motto is dan ook "punten vechten niet, troepen wel".

mooi geschreven, slecht uitgevoerd.

Rover : hey ik krijg scouts kan iemand scout missen.?
stam: stilte.
Rover:fuck ik word wakker en ben gecleard.
Stam: stilte, bericht in inbox,, gekickt door speeder.

FML
wil je weer een invite wat mij betreft kunnen we met een schone lei verder
 
Reactiescore
1.537
trouwens nee? je liegt? ik reageerde direct maar was niet meer op tijd. daarna stuurde je een rapportje zonder je eigen troepen te tonen??? we gaven aan teleurgesteld te zijn en ik zei dat ik genoodzaakt was je te kicken.
 
Reactiescore
116
trouwens nee? je liegt? ik reageerde direct maar was niet meer op tijd. daarna stuurde je een rapportje zonder je eigen troepen te tonen??? we gaven aan teleurgesteld te zijn en ik zei dat ik genoodzaakt was je te kicken.
Owja klopt, kan niet fact checken want forum is weg.
 
Reactiescore
2.329
Een stampresentatie. Omdat wij niet opereren als individuen in stammenwars. Wij staan altijd voor elkaar klaar, draaien vv's waar nodig en ons motto is dan ook "punten vechten niet, troepen wel".

mooi geschreven, slecht uitgevoerd.

Rover : hey ik krijg scouts kan iemand scout missen.?
stam: stilte.
Rover:fuck ik word wakker en ben gecleard.
Stam: stilte, bericht in inbox,, gekickt door speeder.

FML
Skill Issue imo
 
Reactiescore
159
Een stampresentatie. Omdat wij niet opereren als individuen in stammenwars. Wij staan altijd voor elkaar klaar, draaien vv's waar nodig en ons motto is dan ook "punten vechten niet, troepen wel".

mooi geschreven, slecht uitgevoerd.

Rover : hey ik krijg scouts kan iemand scout missen.?
stam: stilte.
Rover:fuck ik word wakker en ben gecleard.
Stam: stilte, bericht in inbox,, gekickt door speeder.

FML
Oei oei, VFSNIP is duidelijk nog niet het onverslaanbare collectief zoals in eerdere werelden.
Dit is het moment voor de concurrentie om toe te slaan, anders zal het andermaal onmogelijk worden vrees ik.
 
Bovenaan