Praattopic

Reactiescore
1.237
Reactiescore
1.585
mooie ODD though
image.png

En 300k oda als 200k punten account en dan nog janken dat je zogenaamd extreem boost ;p dictatorschap hier
 
Reactiescore
1.585
Logica! post verwijdert.

Ja tuurlijk, ze worden geconfronteerd met hun onkunde en zien dat zowat iedereen het er mee eens is. Ik kreeg vandaag wederom na het vragen van bewijs en het afvragen of de manier hoe ze nu handelen wel gedoogd is een antwoord (24 uur later) dat ze lezen dat ik het er nog steeds niet mee eens bent en ze nogmaals verwijzen naar de eerder geciteerde regels die ze domweg plukken uit hun regelement. Nog geen 5/6 zinnen antwoord krijg je, triest.

Dit zegt verder helemaal niks. Na 3/4 dagen zijn ze er inhoudelijk nog geen 1x op in gegaan.
 
Reactiescore
2.444
Oh ik post gerust de hele conversatie hier hoor. Meneer lult maar wat met z'n zogenaamde racistische of homofobe uitspraken. Hij doet niks anders dan een ander uit de tent lokken en dan gelijk naar de report knop springen. Voor het onderstaande gaat die mensen al reportren. Niet heel gek dat ik kwaad wordt als mensen je uitlachen voor een onterechte ban en vervolgens tof gaan lopen doen.

Bekijk bijlage 33581

Bekijk bijlage 33582


Je mag delen wat je wilt, na jouw kata/report/uitdagende gedrag heb ik jou niks meer te zeggen. Ingame ga je gerechtigheid zien en krijgen. Je had in algemeenheid niks over mijn moeder moeten/mogen zeggen.

Hahaha Luc, stop nou eens met dit spel jongen. Ik bekijk voor het eerst in maanden het AF en het eerste wat ik zie is Luc in een verhitte discussie.

*edit*
En na wat verder lezen een ban haha, stop nou. Het scheelt je zo ontzettend veel frustratie en tijd.
 
Reactiescore
2.386
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
 
Reactiescore
1.237
Zeker, maar ik zei toch niets onredelijks.
Goh ja en neen, dat mensen op een community erbij komen en zich dan gedragen zoals @See If I Care Bear, dan kan je toch niet verwachten dat vaste waarden in deze community dit zomaar laten gebeuren? We weten allebei dat kata's op nl al jaren niet meer normaal zijn, dan kan je ook niet verwachten dat met zowel kata's en zijn gedrag tov anderen dat mensen daar normaal op gaan reageren...
 
Reactiescore
1.237

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
hoi
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
1.754
Rustig blijven Mathias
 
Bovenaan