Praattopic

Reactiescore
1.237
Reactiescore
1.237
Als TW nu geen MB's toestaat zouden de boostregels direct een stuk duidelijker zijn. En als we het hebben over competitief voordeel is de MB toch wel het grootste voordeel.
Vooral het feit dat iedere "intern" case apart bekeken word is gewoon belachelijk, is gewoon een coin flip of je iemand mag internen of niet.
 
Reactiescore
5.686
Mbs niet toestaan is ook onmogelijk controleerbaar en navolgbaar. Niks kan en gaat werken op dit gebied, maar dat weet schijnbaar iedereen behalve degene die de touwtjes in handen hebben.
 
Reactiescore
5.686
Hoi Rick
 
Reactiescore
214
Beun zijn wel echte grapjassen hoor, al de zogenaamde toppers in een stam maar wel een gans continent aan hulpjes hebben. FYI ze werken samen met zowel SPEED als shao, en hebben aan verscheidene kleindere stammen in hun rim een nap/bg aangevraagd, waaronder bv die {VdV} stam. 3 spelers van ons (UA1) aanvallen en niet eens het op een 1v1 kunnen houden, kudo's. Het feit dat jullie al meerdere accounts gehad hebben die een ban aangesmeerd hebben gekregen zegt wel genoeg op de manier dat jullie spelen. Succes hier nog, de werelden tegenwoordig zijn niks meer waard.
 
Reactiescore
2.386
Ooh ik kan je wel zeggen dat {VdV] ons heeft gecontacteerd voor een samenwerkingsvoorstel, waarna wij dit direct hadden gereduceerd tot NAP. Maar hier is niks van gekomen dus dat is al feitelijk incorrect.

Overigens zou het ook absurd dom zijn om het op een 1v1 te houden als dat niet moet, toch? Hoe zou je het zelf doen?
 
Reactiescore
57
Beun zijn wel echte grapjassen hoor, al de zogenaamde toppers in een stam maar wel een gans continent aan hulpjes hebben. FYI ze werken samen met zowel SPEED als shao, en hebben aan verscheidene kleindere stammen in hun rim een nap/bg aangevraagd, waaronder bv die {VdV} stam. 3 spelers van ons (UA1) aanvallen en niet eens het op een 1v1 kunnen houden, kudo's. Het feit dat jullie al meerdere accounts gehad hebben die een ban aangesmeerd hebben gekregen zegt wel genoeg op de manier dat jullie spelen. Succes hier nog, de werelden tegenwoordig zijn niks meer waard.
Yo man, beetje jammer dit.
Ik snap dat het zuur is dat wij je nu aanvallen.
Maar laten we het wel bij de feiten houden en een beetje respect hebben voor elkaar? Dankjewel.
 
Reactiescore
214
Yo man, beetje jammer dit.
Ik snap dat het zuur is dat wij je nu aanvallen.
Maar laten we het wel bij de feiten houden en een beetje respect hebben voor elkaar? Dankjewel.
Geef ik je de feiten niet dan?

Ooh ik kan je wel zeggen dat {VdV] ons heeft gecontacteerd voor een samenwerkingsvoorstel, waarna wij dit direct hadden gereduceerd tot NAP. Maar hier is niks van gekomen dus dat is al feitelijk incorrect.

Overigens zou het ook absurd dom zijn om het op een 1v1 te houden als dat niet moet, toch? Hoe zou je het zelf doen?
Dus dit is fout?
9fqk9muz.jpg

In het begin hadden jullie een recruiting stop met als reden het spannend te willen houden, nu dit, besef je dat je jezelf wat tegenspreekt? Of loopt niet alles volgens plan nu er al 2 accounts minder zijn vanwege de bans?
 
Reactiescore
2.386
Dus dit is fout?
Bekijk bijlage 33733

In het begin hadden jullie een recruiting stop met als reden het spannend te willen houden, nu dit, besef je dat je jezelf wat tegenspreekt? Of loopt niet alles volgens plan nu er al 2 accounts minder zijn vanwege de bans?
Nou ik heb het net even bekijken en hij is eigenlijk wel juist. Hij is ietwat komen dreigen dat hij de onze gehele rim (3 stammen) tegen ons ging opzetten en hij open stond voor een samenwerkingsvoorstel. Toen hebben wij hem een voorstel gedaan tot NAP. Dus euhm, eigenlijk hebben wij hem wel een NAP voorgesteld. Maar je snapt de duidelijk nuance die nodig is.
E; dit gaat enkel over het account QID fyi, niet dat dit veel uitmaakt maar goed. Niet denken dat we hier de stam bij zouden betrekken.

Ik heb nergens verkondigd dat we niet op zoek waren naar leden. Dat jullie serieus nemen wat op ons profiel staat, wilt zeggen dat de opzet geslaagd is: noobs afhouden om ons een PM te sturen. Nee sorry, slecht mopje. In all seriousness, ik kreeg iedere dag wel 3 PM's van mensen met 500 punten die ietwat in de buurt van een stamgenoot lagen indien we niet konden joinen. Dat werd op deze manier opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.754
Beun zijn wel echte grapjassen hoor, al de zogenaamde toppers in een stam maar wel een gans continent aan hulpjes hebben. FYI ze werken samen met zowel SPEED als shao, en hebben aan verscheidene kleindere stammen in hun rim een nap/bg aangevraagd, waaronder bv die {VdV} stam. 3 spelers van ons (UA1) aanvallen en niet eens het op een 1v1 kunnen houden, kudo's. Het feit dat jullie al meerdere accounts gehad hebben die een ban aangesmeerd hebben gekregen zegt wel genoeg op de manier dat jullie spelen. Succes hier nog, de werelden tegenwoordig zijn niks meer waard.
Die koekwousen van Beun kunnen er geen handje tandje van eens, die grapjassen van Venom daarentegen zien me er wat gevaarlijker uit :sneeuwman:
 
Reactiescore
41
Ooh ik kan je wel zeggen dat {VdV] ons heeft gecontacteerd voor een samenwerkingsvoorstel, waarna wij dit direct hadden gereduceerd tot NAP. Maar hier is niks van gekomen dus dat is al feitelijk incorrect.

Overigens zou het ook absurd dom zijn om het op een 1v1 te houden als dat niet moet, toch? Hoe zou je het zelf doen?
Dit moet ik even rechtzetten! Ik heb jullie inderdaad gecontacteerd maar niet met de vraag om samen te werken omdat ik zeker geen MB toestand wil zijn.

Ik heb jullie gecontacteerd met de vraag om ons (meerdere stammen) met rust te laten omdat wij ons niet zonder slag of stoot gewonnen gaan geven en dit jullie in de "end-game" wel is zuur zou kunnen opbreken, ik heb voorgesteld om andere oorden op te zoeken omdat jullie nog heel wat andere uitbreidingsmogelijkheden hadden waaronder de rim waarop jullie een NAP onder voorwaarden hebben voorgesteld maar jullie gaven aan toch onze kant op te willen edelen en dan zijn de onderhandelingen op niets uitgedraaid.

Wij weten nu waar we staan en dat is ons meer waard dan een NAP met een acc. dat ons vroeg of laat toch aanvalt.
 
Bovenaan