Praattopic

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik begrijp oprecht niet waarom iedereen zo afgeeft op de TW admin.
Je hebt je toch gewoon volop schuldig gemaakt aan boosten?

Allereerst ben ik een tw noob, ik heb niet de ervaring zoals menig persoon op het forum dat wel heeft.
Ik speel vrijblijvend en voor de lol, als het te serieus wordt haak ik af.
Als noob heb ik het hele verhaal vanaf de zijlijn mogen aanschouwen van begin tot eind.
Niet helemaal waar, je hebt diverse dorpen van mij ge-edeld, ik was dus wel betrokken.

Je herstart op wereld 89 begon ca. 12 velden onder mijn eerste dorp.
Je groeide als verwacht supersnel.
Je realiseerde je snel dat de spelers van TGOD een forse dreiging vormde voor jouw groei.
Je probeerde alles (en terecht) om de groei van deze spelers te hinderen.
Je nam op een gegeven moment VV aan van een kerel uit mijn stam.
Vervolgens heb jij iets in onderstaande strekking op het forum gepost

"Mannen stuur snel OS, ik heb zojuist PP gestort om de muur op te trekken voor zijn volgende aanval"
Op dat moment dacht ik; "haha wat? doet iedereen dat zo tegenwoordig?"

We hadden op dat moment nog af en toe contact.
Zo gaf ik jou mijn volgende edeltargets door.
Het ging om "richard970" of "An Attempt To Perfection".
Deze dorpen lagen enkele velden onder mijn dorpen en derhalve waren het geschikte targets.
"Dit is geen optie, deze horen bij mij en edel ik" is wat ik te horen kreeg.
Ik heb hier geen ss van gemaakt, ik achtte het destijds niet noodzakelijk.
Dit had ik voorafgaand aan het verwijderen van ons gesprek beter wel kunnen doen.

Met bovenstaande quotes in combinatie met je opdringerigheid en (in mijn ogen) doorgeschoten fanatisme verloor je mijn sympathie.

De schreeuw om os bleek tevergeefs, onze stamactivieteit lag lager dan dat van een gemiddeld kerkhof om 2 uur 's nachts.
Dat liep niet als gewenst, je verloor het dorp.
Mijn hulp had je niet gekregen en dus werd ik (terecht) je volgende edel target.

Ik kreeg diverse clears en treintjes op diverse dorpen binnen.
De eerste avond was dat best vervelend.
Ik had een bouwvergadering en dan krijg precies om 23:59, 40 aanvallen binnen.
Dat resulteerde direct in een aantal dorpen voor jou, helemaal super.
De tweede dag probeerde je hetzelfde en had ik wel tijd, die dag kon ik twee treintjes snipen en 1 dorp met hulp recappen.
Jullie zitten met 8 man achter een account als het moet, de vooruitzichten waren niet best.
De volgende ochtend probeerde ik met mijn clear aanvallende dorpen van jou te raken.
Dat heb ik twee maal geprobeerd maar deze dodgede je gewoon.
Omdat ik geen gs plunderde en niet kon roven schoot ik hier niets mee op.
Ik sloopte enkel jouw muur en bereikte daar op de langetermijn niets mee.
Deze trok jij indien nodig toch zo weer omhoog met de benodigde PP.

Omdat ik wist dat jullie met 8 man als hyena's achter dat account zaten had treinen ook geen zin.
Jullie zijn ervaren en hadden genoeg mogelijkheden om te snipen.
Derhalve zette ik katapulten in, een wapen dat mijn mogelijkheden gaf om iets terug te doen.
Ik zette deze in op jouw boerderij.
Dodgen zou voor jou een kostbare aangelegenheid worden en dus moest je deff inzeten.

Dit was echt absoluut ongehoord.
Het gebruik van katapulten was naar jouw mening onacceptabel.
"pure wanhoop" volgens jou, absoluut geen niveau, wat een noob was ik wel niet.
Ik was er tot dusver helemaal niet van op de hoogte dat ik deze niet kon gebruiken.
's nachts achter de pc 40 aanvallen op mijn dorpen versturen die allen precies om 08:00 binnen liepen was oke.
Het dodgen van mijn aanvallen en pp spenderen om te muren te uppen was ook geen probleem.
Maar het gebruik van katapulten?
Waar haalde ik het gore lef vandaan?

Bovenstaand is mijn kant van het verhaal, als reeds gezegd hoor ik niet bij het "belofte elftal" van de gouden TW community.
Als dit tegenwoordig de manier is waarop je het spel speelt verklaar het wellicht de dalende spelersaantallen.
Jammer dat @aapjeklapklap zo moet reageren op mensen die duidelijk minder ervaring hebben, een welgepaste excuses lijkt me op zijn plek. Bovendien moet hij ook niet zeiken om katapulten, die dingen zitten ook in het spel en zeker voor spelers die minder ervaring/activiteit/spelers en noem maar op hebben gewoon een zeer legitiem middel om een sterkere tegenstanders het lastig te maken.

Ook ben ik zelf van mening dat het account, als het inderdaad enkele dorpen gewoonweg geboost heeft een straf verdiend.
Waari k het niet mee eens ben is dat deze persoon omwille van enkele dorpen op een account die tig keer zoveel heeft, maar direct een PERMANENTE AANVALBARE ban heeft. Je hele account is dus gewoon effectief weg. Zonder enige discussie of bewijs mogelijk.... En de support reageert met geluk 1x in de 24 uur. Daar is waar het mis gaat en zo gaat het overigens al jaren mis. De leider van dit alles heeft bovendien zelf al jaren geen tw meer gespeeld dus kan zich ook nog amper relateren aan mensen die het wel spelen en heeft niet genoeg moderators die nog wel spelen (op hoog niveau) om hem hier over te adviseren. Niet dat die dan inspraak zouden hebben maar toch.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Overigens voor enige nuance tussen de interactie van qqezz en de bovenstaande speler. 90% van de 'top'spelers zou het zo aanpakken. Maar ik denk dat het gezond zou zijn voor tw als we hiervan wat afstappen
 
Reactiescore
1.237
Overigens voor enige nuance tussen de interactie van qqezz en de bovenstaande speler. 90% van de 'top'spelers zou het zo aanpakken. Maar ik denk dat het gezond zou zijn voor tw als we hiervan wat afstappen
Ja want jij reageert niet zo op noobjes? Of jij zou niet salty worden als je door een gigantische noob gekata'ed word? :p
 
Reactiescore
1.582
Ik begrijp oprecht niet waarom iedereen zo afgeeft op de TW admin.
Je hebt je toch gewoon volop schuldig gemaakt aan boosten?

Allereerst ben ik een tw noob, ik heb niet de ervaring zoals menig persoon op het forum dat wel heeft.
Ik speel vrijblijvend en voor de lol, als het te serieus wordt haak ik af.
Als noob heb ik het hele verhaal vanaf de zijlijn mogen aanschouwen van begin tot eind.
Niet helemaal waar, je hebt diverse dorpen van mij ge-edeld, ik was dus wel betrokken.

Je herstart op wereld 89 begon ca. 12 velden onder mijn eerste dorp.
Je groeide als verwacht supersnel.
Je realiseerde je snel dat de spelers van TGOD een forse dreiging vormde voor jouw groei.
Je probeerde alles (en terecht) om de groei van deze spelers te hinderen.
Je nam op een gegeven moment VV aan van een kerel uit mijn stam.
Vervolgens heb jij iets in onderstaande strekking op het forum gepost

"Mannen stuur snel OS, ik heb zojuist PP gestort om de muur op te trekken voor zijn volgende aanval"
Op dat moment dacht ik; "haha wat? doet iedereen dat zo tegenwoordig?"

We hadden op dat moment nog af en toe contact.
Zo gaf ik jou mijn volgende edeltargets door.
Het ging om "richard970" of "An Attempt To Perfection".
Deze dorpen lagen enkele velden onder mijn dorpen en derhalve waren het geschikte targets.
"Dit is geen optie, deze horen bij mij en edel ik" is wat ik te horen kreeg.
Ik heb hier geen ss van gemaakt, ik achtte het destijds niet noodzakelijk.
Dit had ik voorafgaand aan het verwijderen van ons gesprek beter wel kunnen doen.

Met bovenstaande quotes in combinatie met je opdringerigheid en (in mijn ogen) doorgeschoten fanatisme verloor je mijn sympathie.

De schreeuw om os bleek tevergeefs, onze stamactivieteit lag lager dan dat van een gemiddeld kerkhof om 2 uur 's nachts.
Dat liep niet als gewenst, je verloor het dorp.
Mijn hulp had je niet gekregen en dus werd ik (terecht) je volgende edel target.

Ik kreeg diverse clears en treintjes op diverse dorpen binnen.
De eerste avond was dat best vervelend.
Ik had een bouwvergadering en dan krijg precies om 23:59, 40 aanvallen binnen.
Dat resulteerde direct in een aantal dorpen voor jou, helemaal super.
De tweede dag probeerde je hetzelfde en had ik wel tijd, die dag kon ik twee treintjes snipen en 1 dorp met hulp recappen.
Jullie zitten met 8 man achter een account als het moet, de vooruitzichten waren niet best.
De volgende ochtend probeerde ik met mijn clear aanvallende dorpen van jou te raken.
Dat heb ik twee maal geprobeerd maar deze dodgede je gewoon.
Omdat ik geen gs plunderde en niet kon roven schoot ik hier niets mee op.
Ik sloopte enkel jouw muur en bereikte daar op de langetermijn niets mee.
Deze trok jij indien nodig toch zo weer omhoog met de benodigde PP.

Omdat ik wist dat jullie met 8 man als hyena's achter dat account zaten had treinen ook geen zin.
Jullie zijn ervaren en hadden genoeg mogelijkheden om te snipen.
Derhalve zette ik katapulten in, een wapen dat mijn mogelijkheden gaf om iets terug te doen.
Ik zette deze in op jouw boerderij.
Dodgen zou voor jou een kostbare aangelegenheid worden en dus moest je deff inzeten.

Dit was echt absoluut ongehoord.
Het gebruik van katapulten was naar jouw mening onacceptabel.
"pure wanhoop" volgens jou, absoluut geen niveau, wat een noob was ik wel niet.
Ik was er tot dusver helemaal niet van op de hoogte dat ik deze niet kon gebruiken.
's nachts achter de pc 40 aanvallen op mijn dorpen versturen die allen precies om 08:00 binnen liepen was oke.
Het dodgen van mijn aanvallen en pp spenderen om te muren te uppen was ook geen probleem.
Maar het gebruik van katapulten?
Waar haalde ik het gore lef vandaan?

Bovenstaand is mijn kant van het verhaal, als reeds gezegd hoor ik niet bij het "belofte elftal" van de gouden TW community.
Als dit tegenwoordig de manier is waarop je het spel speelt verklaar het wellicht de dalende spelersaantallen.

Hi Marijn,

Een groot deel van je verhaal klopt inderdaad en klinkt redelijk als het hoe het verlopen is. Het klopt dat ik die VV gepakt heb ja omdat de betreffende speler aangaf geen tijd meer te hebben en ik wilde jullie stam graag helpen. Ik was nogal teleurgesteld dat je inderdaad geen deff stuurde terwijl je juist de aangewezen persoon was om het langdurig vol te houden. Ik vind niet dat je noob bent en je hoeft jezelf ook niet zo naar beneden te praten ^^ je kent de basis principes van het spel meer dan genoeg. Het klopt ook dat wij beide namen die jij noemt hebben geedeld, maar deze hebben we wel gecleard.

Wat betreft mijn boosheid over het katagedrag bied ik bij deze mijn excuses aan, soms vergeet ik dat niet iedereen zo lang speelt als ik en dat bepaalde spelers er eenmaal anders over denken. Het was een opstapeling van omdat Ash en Bear al in 10 dorpen mijn boerderij omlaag geknald hadden en jij er daarna nog eens achteraan kwam. Ik had ook het vermoeden dat jij als spion hebt gewerkt in je oude stam aangezien dat de speelwijze is die Bear hanteert bij zijn mb's. Dat je dan daarna 20 barbs voor/in mijn cluster pakt op verzoek van TGOD helpt niet echt mee. Maar goed, ik wens je succes in het verdere verloop van de wereld.
Ook ben ik zelf van mening dat het account, als het inderdaad enkele dorpen gewoonweg geboost heeft een straf verdiend.
Waari k het niet mee eens ben is dat deze persoon omwille van enkele dorpen op een account die tig keer zoveel heeft, maar direct een PERMANENTE AANVALBARE ban heeft. Je hele account is dus gewoon effectief weg. Zonder enige discussie of bewijs mogelijk.... En de support reageert met geluk 1x in de 24 uur. Daar is waar het mis gaat en zo gaat het overigens al jaren mis. De leider van dit alles heeft bovendien zelf al jaren geen tw meer gespeeld dus kan zich ook nog amper relateren aan mensen die het wel spelen en heeft niet genoeg moderators die nog wel spelen (op hoog niveau) om hem hier over te adviseren. Niet dat die dan inspraak zouden hebben maar toch.

Er is 0 sprake geweest van vroegtijdig accounts neerleggen. Er is echter wel kleinschalig gebruik gemaakt van het MB aspect. 1 dorp is soort van gedoneerd omdat de eigenaar hier als co wilde spelen. De troepen die er nog stonden zijn geveegd en in de regels staat omschreven dat een donatie van een dorp niet per se gemeld hoeft te worden, dat hebben we in dit geval ook niet gedaan. Verder dank voor je steun in deze, in de boost/push regels staat van alles beschreven, maar bijna nergens benoemen ze wanneer welke strafvorm toegepast wordt. Support beoordeeld zelf wat voor straf spelers krijgen. Het is dus letterlijk maar hopen dat ze niet met het verkeerde been uit bed zijn gestapt want dan kan je het vergeten. Over het hebben/gebruiken van een MB hebben ze helemaal niks in de regels staan wat voor straf of ban daar op staat. Ze beschrijven enkel de definitie van een MB. Zie de link voor de huidige regels.

Maar zoals je zegt, een straf had zeker gekund, daar valt over te discussiëren. Maar een aanvalbare perma ban is gewoon onzinnig en niet eerlijk, al helemaal niet als je de kans niet krijgt jezelf te verdedigen. Maar ja ditt is tegenwoordig de huidige gang van zaken hoe support het aanpakt. Inmiddels hebben we al weer bijna 24 uur geen antwoord gekregen, je kan er niks mee.

1670524810106.png
 
Reactiescore
1.582
Hele trieste bedoeling dat er zo keihard van een ban geprofiteerd wordt. Top wereld
Jup, je mag best weten dat See if i care bear me openlijkheid en in privé forum pm heeft uitgelachen en alleen maar roept dat het mijn verdiende loon is. Ze hebben geen 1x gevraagd wat het vervolg is of wat dan ook, zij zijn ook 100% degene die mij reported hebben. Ze wisten niet hoe snel ze aan moesten vallen. De leiding doet er ook geen zak mee of heeft geen grip op zijn leden. Deze trieste vent (bear) doet er alles aan om je op te naaien. Als je dan boos wordt rent hij gelijk naar support toe om te rapporteren dat die uitgescholden of beledigd wordt. Maar meneertje begint vervolgens wel over mijn moeder en roept in andere woorden dat ik maar naar zijn woonplaats moet komen om een potje te matten.
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
234
Reactiescore
725
Er wordt gepraat in het praattopic, wat gaan we nu beleven

Keurig gesprek, marijn thx voor je reactie!
Als je een keer tegen deze vreselijke pp abusers met 6/7/8/9/ man op 1 account wilt spelen
kom dan aan mijn kant spelen, ik speel met 3/4/5/6 mensen en wij verliezen evengoed nog :D

wie wil er nu met een vreselijke speler als jou spelen
 
Reactiescore
148
mooie ODD though
image.png
 
Bovenaan