Op zich is het geen jump, maar ik vermaak mij wel daar in het rimmetje. Ik zal de sensationele duels daar wel even toelichten voor de wereld: Colla heeft zich naar een extra zeer gevaarlijk front toegewerkt middels de rim en heeft nu een onhoudbaar dubbelfront (!). Uiteraard had colla liever weg blijven vluchten zo ver mogelijk de rim in, maar helaas ging dat niet en moeten we een andere weg in slaan.
Bekijk bijlage 23772
Zoals je ziet betreft het niet per sé een jump en nemen we de sterk groeiende rim ook mee als frontzone - want ja je weet het maar nooit met die queezzz taferelen van tegenwoordig.
Wel zeer veel actie daar in de rim, heb daar in het afgelopen etmaal meer actie gehad dan van Spread in vele maanden. Sad but true.
Bekijk bijlage 23777
Uiteraard werd Colla verrast door Stradamus die er geen gras over liet groeien. Colla verloor een dorp en een andere bleef TS haken. Colla gebruikte flinke strategieën om hem de baas te worden.
Bekijk bijlage 23774
Onder het mom, als je tegenstander geen aanval meer heeft ben je veilig hadden we deze effectieve block neergezet. Stradamus rook bloed, activeerde een edelbooster en gooide twee extra edels die 3-4 uur liepen. Colla ging natuurlijk weer voor de effectieve block, dit keer werkte deze hoogwaardige techniek wel.
Bekijk bijlage 23775
Met als gevolg dat er een nieuw flink front is ontstaan dat Colla kan behouden te zien op de volgende kaart!
Bekijk bijlage 23776
Volgende week meer!! Blijf lezen jongens.