Roald97
Master Commander & Forum Personality 2019
- Reactiescore
- 2.811
Nou vandaag gaat iig wat beter dan gisteren
Het uberhaupt sturen van edels maakt al snel een verschil ja
Nou vandaag gaat iig wat beter dan gisteren
Moam kreeg edels, al stond alles op block okHet uberhaupt sturen van edels maakt al snel een verschil ja
Bij deze:
De vijand maakte een mooi verlanglijstje
Bekijk bijlage 23943
Goedaardig als collationem is, hebben we deze wens in vervulling gebracht. Met een mooie ODD rang als gevolg voor Principle. Mijn overactieve stam bood natuurlijk de nodige hulp - bedankt aan tldr
Bekijk bijlage 23944
Deze noob heeft nu bijna meer odd dan honeybooboo die volwaardige massa's kopte. Uiteraard had deze principle wel een bazenstrategie zoals te zien hieronder:
Bekijk bijlage 23945
Vlaggenboosters blijven toch maar mooie speeltjes.
Collationem hoopte een truc uit de oude doos te gebruiken door met def te gaan edelen - anti recaps weet je wel. Maar ook hier was Principle de baas
Bekijk bijlage 23946
Bekijk bijlage 23947
Bekijk bijlage 23948
Maargoed, zoals jullie weten was collationem in een ver verleden tot een account met hoge verwachtingen gerekend. Dit maken ze dan ook weer waar:
Bekijk bijlage 23950
Echter zoals je ziet gaat het toch om stampresteren. Collationem kan wel een zieke baas zijn, maar zolang Cabbage guy zijn dorpen gratis afgeeft heeft het allemaal weinig zin. Verder wil ik nog even kwijt dat QUUEEZZ maar een profiteur is! Colla al weken in conflict en dan komt QQEEZZ die de rest van de stam even van achteren pakt - wat een boef.
Bekijk bijlage 23951
De strijd zal doorgaan. QQEEZZ en Collationem gaan er alles aan doen om de stam SKB te grazen te nemen, aangezien ze nog sterk genoeg zijn.
Bekijk bijlage 23952
Echter zal het voor Waasland Beveren op TW net zo slecht gaan als met voetbal, wat een noobs
Bekijk bijlage 23953
Ik wilde nog meer mooie screens plaatsen, maar ik mag er maar 10 per post. Sowieso trouwens treurig dat een stad als charleroi de belgische competitie mag aanvoeren. Kutfransen.
Dit is geen chat maar een forumF in de chat voor Barnie
Dit is geen chat maar een forum
Döner heb jij wel ervaring mee he tientonnerKoning Döner