Praattopic

Reactiescore
534
Hoe gaat het op W73? Hier nog wat leven, of allemaal naar W76 verhuist?
 
Reactiescore
1.363
Hoe gaat het op W73? Hier nog wat leven, of allemaal naar W76 verhuist?

Aan wat leuk dat je t vraagt :).
Gaat snor hoor, spread maakt t rustig af, niet zoveel bijzonders en colla is lekker aant jumpen.. En hoe reageerde jij toen je van götze hoorde?
 
Reactiescore
1.918
Floptransfer, te veel betaald voor een naam die eigenlijk zn beste tijd gehad heeft en niet veel meer zal bakken
 
Reactiescore
1.363
Mee eens, maarja wel mooi dat PSV m n kans gunt :)
 
Reactiescore
534
Aan wat leuk dat je t vraagt :).
Gaat snor hoor, spread maakt t rustig af, niet zoveel bijzonders en colla is lekker aant jumpen.. En hoe reageerde jij toen je van götze hoorde?

Aha, je weet dat ik voor PSV ben :)

Ik vind het een toptransfer. Al haalt hij maar 20% van zijn oude niveau zou het nog een van de betere spelers van de Eredivisie zijn. Zijn sportieve wil spreekt ook boekdelen. Kon salarissen pakken van rond de 10 miljoen, maar kiest voor de 2 miljoen bij PSV. De beste man heeft de afgelopen tijd (sinds zijn stofwisselingsziekte bekend werd) enorm aan zijn comeback gewerkt. Ik denk dat hij via PSV terug de top in wilt.

Er zit alsnog wel een klein risico aan dat het niet lukt, maar aangezien hij transfervrij was en zijn salaris ongeveer gelijkstaat aan het salaris van Bruma (wat nu wegvalt omdat hij verhuurt is) vind ik het het risico meer dan waard.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Ik twijfel er erg aan, maar hoe geweldig zou het zijn moest die nu opeens de pannen van het dak begint te spelen? Iedereen gunt het hem toch?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Aan wat leuk dat je t vraagt :).
Gaat snor hoor, spread maakt t rustig af, niet zoveel bijzonders en colla is lekker aant jumpen.. En hoe reageerde jij toen je van götze hoorde?

Op zich is het geen jump, maar ik vermaak mij wel daar in het rimmetje. Ik zal de sensationele duels daar wel even toelichten voor de wereld: Colla heeft zich naar een extra zeer gevaarlijk front toegewerkt middels de rim en heeft nu een onhoudbaar dubbelfront (!). Uiteraard had colla liever weg blijven vluchten zo ver mogelijk de rim in, maar helaas ging dat niet en moeten we een andere weg in slaan.

1602242028545.png

Zoals je ziet betreft het niet per sé een jump en nemen we de sterk groeiende rim ook mee als frontzone - want ja je weet het maar nooit met die queezzz taferelen van tegenwoordig.

Wel zeer veel actie daar in de rim, heb daar in het afgelopen etmaal meer actie gehad dan van Spread in vele maanden. Sad but true.


1602242511253.png

Uiteraard werd Colla verrast door Stradamus die er geen gras over liet groeien. Colla verloor een dorp en een andere bleef TS haken. Colla gebruikte flinke strategieën om hem de baas te worden.

1602242176460.png

Onder het mom, als je tegenstander geen aanval meer heeft ben je veilig hadden we deze effectieve block neergezet. Stradamus rook bloed, activeerde een edelbooster en gooide twee extra edels die 3-4 uur liepen. Colla ging natuurlijk weer voor de effectieve block, dit keer werkte deze hoogwaardige techniek wel.

1602242298462.png

Met als gevolg dat er een nieuw flink front is ontstaan dat Colla kan behouden te zien op de volgende kaart!

1602242391757.png

Volgende week meer!! Blijf lezen jongens.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Kijk dat is al stuk interessanter die battles waar het niveau tenminste beetje gelijk is!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Kijk dat is al stuk interessanter die battles waar het niveau tenminste beetje gelijk is!

Wat dat maar zo, deze Stradamus is er allang achter dat rooftochten verspilde moeite zijn. Zal hem aanbevelen zich in te schrijven voor het mentorsysteem, hebben we een goeie aan!

1602259463849.png

Ondertussen gaat de strijd nog altijd los hoor, zelfs een bijlbooster om mee te dreigen en de scouts wat zelfverzekerder te laten lijken. De mega stack van colla zwelt langzaam aan zoals je ziet, wachtende op een nieuwe clear om dan het loodje te leggen tezamen.

1602259575878.png

Ik zal jullie verder niet meer meenemen in dit zenuwslopende verhaal, pm'en mag altijd hè check mn socials
 
Reactiescore
447
Vind deze Roald leuker dan zure Roald
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Nooit zuur geweest hoor (in emotie) maar nu het nergens meer om gaat zie ik niet in waarom ik nog boekwerken zou schrijven om een bepaalde profilatie of schijn op te houden.
 
Reactiescore
447
Inderdaad, verlang al tot de volgende update. Spannend
 
Reactiescore
1.363
Op zich is het geen jump, maar ik vermaak mij wel daar in het rimmetje. Ik zal de sensationele duels daar wel even toelichten voor de wereld: Colla heeft zich naar een extra zeer gevaarlijk front toegewerkt middels de rim en heeft nu een onhoudbaar dubbelfront (!). Uiteraard had colla liever weg blijven vluchten zo ver mogelijk de rim in, maar helaas ging dat niet en moeten we een andere weg in slaan.

Bekijk bijlage 23772

Zoals je ziet betreft het niet per sé een jump en nemen we de sterk groeiende rim ook mee als frontzone - want ja je weet het maar nooit met die queezzz taferelen van tegenwoordig.

Wel zeer veel actie daar in de rim, heb daar in het afgelopen etmaal meer actie gehad dan van Spread in vele maanden. Sad but true.


Bekijk bijlage 23777

Uiteraard werd Colla verrast door Stradamus die er geen gras over liet groeien. Colla verloor een dorp en een andere bleef TS haken. Colla gebruikte flinke strategieën om hem de baas te worden.

Bekijk bijlage 23774

Onder het mom, als je tegenstander geen aanval meer heeft ben je veilig hadden we deze effectieve block neergezet. Stradamus rook bloed, activeerde een edelbooster en gooide twee extra edels die 3-4 uur liepen. Colla ging natuurlijk weer voor de effectieve block, dit keer werkte deze hoogwaardige techniek wel.

Bekijk bijlage 23775

Met als gevolg dat er een nieuw flink front is ontstaan dat Colla kan behouden te zien op de volgende kaart!

Bekijk bijlage 23776

Volgende week meer!! Blijf lezen jongens.
Lekker jonge! Dikke op actie daar. Nooit verwacht dat jij nog op mn posts zou reageren tbh xd.
 
Bovenaan