Praattopic

Reactiescore
123
Tim010 zijn insteek is top speedspeler te worden dit jaar ... hij gaat steeds slechter liegen hahaha :)
 
Reactiescore
123
whhaahaha Tim zie je neus groeien .... maar geloof je :)
 

DeletedUser76153

Guest
@Poo. @Duckje @ropiloot11

Kan de speedcommunity misschien inbreng hebben met de datums van het speedkampioenschap? Rekening houdende met examens voor de scholieren, kan dat wel handig zijn!
 
Reactiescore
575
@Poo. @Duckje @ropiloot11

Kan de speedcommunity misschien inbreng hebben met de datums van het speedkampioenschap? Rekening houdende met examens voor de scholieren, kan dat wel handig zijn!
Laat ik vooropstellen dat de perfecte datum niet bestaat, we proberen dus een periode te kiezen waarin we denken dat de meeste (potentiële) deelnemers mee kunnen doen aan het toernooi. We zijn momenteel voornemens om het speedkampioenschap te laten starten in de laatste week van mei en te laten duren tot en met de eerste week/anderhalve week van juni.

Er zijn examens in zowel Nederland als België. We hebben er daarom voor gekozen om de examen periodes in beide landen enigszins te overlappen, zodat spelers vanuit beide landen hier ongeveer evenveel 'last' van zouden kunnen ondervinden. Overigens zullen de rondes dan doordeweeks zoals gebruikelijk 's avonds plaatsvinden, zodat dit niet zou kunnen conflicteren met de feitelijke examens.

We zijn dan benieuwd wat jullie mening hieromtrent is.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Examens vermijden = iedereen speelt
Examens van 1 land overlappen = 1 land niet aanwezig
Examens van beide landen overlappen = Niemand aanwezig


Is er over deze redenering nagedacht?
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Volgens mij beginnen de Belgen rond 1 juni, die zouden dus niet mee kunnen doen. Maar sommige Nederlanders zijn nog t/m begin juni op examenreis en missen dan eerste week van het SK.

Een goede oplossing zou in mijn ogen zijn om het in de laatste week van juni te laten starten, en dan te houden t/m 10 juli ongeveer ;). Dan kunnen er in ieder geval zo veel mogelijk meedoen. Als compensatie kun je eind mei alvast een klein toernooitje houden van 5 rondes oid, als opwarmertje voor het SK.
 

DeletedUser17472

Guest
Examens vermijden = iedereen speelt
Examens van 1 land overlappen = 1 land niet aanwezig
Examens van beide landen overlappen = Niemand aanwezig


Is er over deze redenering nagedacht?

Wanneer is volgens jou de beste tijd Tim? De conclusie die jij nu trekt, hadden wij ook al getrokken, vandaar dat Ropi het nu hier op tafel gooit. Gezien de lange examenperiode is het altijd moeilijk.
 

DeletedUser76153

Guest
Wanneer is volgens jou de beste tijd Tim? De conclusie die jij nu trekt, hadden wij ook al getrokken, vandaar dat Ropi het nu hier op tafel gooit. Gezien de lange examenperiode is het altijd moeilijk.
Het antwoord staat in de post boven je fam :)

Zal het nog even citeren;

Volgens mij beginnen de Belgen rond 1 juni, die zouden dus niet mee kunnen doen. Maar sommige Nederlanders zijn nog t/m begin juni op examenreis en missen dan eerste week van het SK.

Een goede oplossing zou in mijn ogen zijn om het in de laatste week van juni te laten starten, en dan te houden t/m 10 juli ongeveer ;). Dan kunnen er in ieder geval zo veel mogelijk meedoen. Als compensatie kun je eind mei alvast een klein toernooitje houden van 5 rondes oid, als opwarmertje voor het SK.
 

DeletedUser17472

Guest
Daar heb ik over heen gelezen, sorry, maar op 1 juli krijgen de Belgen allemaal vakantie. Ook daar zullen er dan dus afvallen :(
 

DeletedUser76153

Guest
Daar heb ik over heen gelezen, sorry, maar op 1 juli krijgen de Belgen allemaal vakantie. Ook daar zullen er dan dus afvallen :(
Dat klopt ook maar er zullen wel meer spelers kunnen meespelen in het begin van de zomervakantie dan in het begin van de examenperiode. Ikzelf heb daar geen last van, maar kan me wel voorstellen dat de studenten onder ons zich niet kunnen permitteren speed te spelen tijdens de examens. Aangezien de examens verplicht zijn voor de studenten, en vakantie vrijblijvend blijft uiteraard. :) Denk dus ook dat als iemand op vakantie gaat ze het dus minder erg vinden om een SK te missen dan aan die examens. Of zie ik dat verkeerd?
 

DeletedUser17472

Guest
Missen is missen en dat zou jammer zijn. School gaat voor speed en gaat niet samen. Vakantie zal afhangen of ze nog met hun ouders meegaan of niet. Maar vakantie gaat niet altijd voor speed, gaat ook samen :)
 

DeletedUser76153

Guest
Missen is missen en dat zou jammer zijn. School gaat voor speed en gaat niet samen. Vakantie zal afhangen of ze nog met hun ouders meegaan of niet. Maar vakantie gaat niet altijd voor speed, gaat ook samen :)
Uiteraard. To be honest, kunnen we geen perfecte datum uitkiezen. Vandaar dat het dus misschien slim was een stemming te houden of iets dergelijks. Uiteindelijk is dat de beste manier om meningen te peilen, niet wat wij dénken.
 
Bovenaan