Praattopic

SpeedKampioen V 2.0

Guest
wij praten omdat we vergaten dat ik net een puipje heb gelaten.:cool:

masterkoekje

Guest
Haha hoop dat hier geen slotje opkomt. Pro banned gelukkig zijn we eindelijk van hem en zijn irritante gespam af:D

Auseinandersetzung

Guest
Re: Praattopic [TW-gerelateerd]

Ik wil jullie gerust een praattopic gunnen, echter als ik merk dat er overmatig gespamd e.d. wordt en dat jullie je niet aan de forumregels houden gaat er weer een slotje op.

SpeedKampioen V 2.0

Guest

Ik wil jullie gerust een praattopic gunnen, echter als ik merk dat er overmatig gespamd e.d. wordt en dat jullie je niet aan de forumregels houden gaat er weer een slotje op.
Op speedforum word nooit aan de forum regels gehoude, valt me nog mee dat niet alweer iedereen gebanned is omdat we namen gebruiken want elke nieuwe forum mod hier denkt altijd dat te kunnen uitbannen maar meestal falen ze en gaan ze ergens anders modden :eek:

Auseinandersetzung

Guest

Op speedforum word nooit aan de forum regels gehoude, valt me nog mee dat niet alweer iedereen gebanned is omdat we namen gebruiken want elke nieuwe forum mod hier denkt altijd dat te kunnen uitbannen maar meestal falen ze en gaan ze ergens anders modden :eek:
We zullen zien. En IRL-namen zijn niet toegestaan dus lijkt me logisch dat daarop bestraft wordt en dat zal ik ook doen. Forumnamen zijn er niet voor niets.

conquer147852369

Guest

we zullen zien. En irl-namen zijn niet toegestaan dus lijkt me logisch dat daarop bestraft wordt en dat zal ik ook doen. Forumnamen zijn er niet voor niets.
fuck you

wij kennen elkaar goed via msn drm zegge we de namen enzo :eek: