Praattopic

Reactiescore
604
Als ik van iemand zou moeten bang zijn ben jij het toch zeker niet :p

1v1 leg je het af :p weet je nog die ronde dat jij en peuter teamde en ik je alsnog ownde
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Nee ik doe niet echt aan het onthouden van al mijn rondes, sorry. En aan @Peutertje had ik wss niet veel :rolleyes:

oh nvm, ik herinner het me weer ja. We gingen met 2 op jou en ik vond mezelf een beetje laf daardoor. Jij en ik waren beiden troepen kwijt en ik besloot dan maar uit te loggen en jou tegen thomas te laten spelen. Maargoed je had toen wel betere start dan ik :p
 
Reactiescore
76
Meld je aan met je solo stam we zullen zien of het niveau ondermaats is en je nog zo ownd... ? En daarbij jij wesley jou ownen je kan je eruit lulllen maar wes ownd je echt 4kant?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Meld je aan met je solo stam we zullen zien of het niveau ondermaats is en je nog zo ownd... ? En daarbij jij wesley jou ownen je kan je eruit lulllen maar wes ownd je echt 4kant?

Ga je me nu afrekenen omdat ik veronderstelde dat het niveau ondermaats is terwijl het nl niveau al maanden niets voorstelt? Als jullie hier toch allemaal aanwezig zijn, waarom blijf je dan niet spelen. Jullie komen enkel opduiken tijdens die tornooien en verdwijnen dan. Alle speeds, tornooien etc wordt allemaal gebaseerd op vakanties van de -18 jarigen, ik heb gewoon geen tijd om dan te spelen.
 

DeletedUser73158

Guest
Op het HBO en MBO heb je gewoon op dezelfde datums vakantie als de middelbare school.

in Nederland dan.. Belgie weet ik niet
 

DeletedUser68954

Guest
Procesoperator kan van alles zijn. ik doe voedingsmiddelen technologie en kom ze ook veel tegen
 
Bovenaan