Praattopic

DeletedUser59870

Guest
Is wel een vergelijking ;) Atm wordt Reunited toch ook weggespeeld zoals bij jullie GON? Dus als wij kunnen overleven kunnen jullie dat ook zeker.

Dat is ook zo, maarja zoals gezegd heb ik ook mn principes en begrijp ik het zeer goed waarom shag dit niet wil, dat die geen andere spelers er op wilt laten is een ander verhaal maar ook daar kan ik me in vinden.

Stambelang of niet, het is maar net wat voor waarde je er aan geeft wat het best is voor de stam. Wat voor de stam goed is, hoeft niet voor de individualist goed te zijn. Als shaggy zich er niet prettig bij voelt om met Carpe samen te spelen wie ben jij dan om te zeggen dat dit wel zo is? Je kan eigenlijk beter zeggen dat jullie shaggy hebben laten vallen met deze beslissing. Zoals ik begrepen heb heeft die het duidelijk aangegeven dat die het niet wilde(?) Voel jij je er goed bij dan is dat jou goed recht, maar ik kan me wel vinden in het handelen van shaggy.

Toch iemand, dit was inderdaad duidelijk aangegeven.
Graag antwoord ik aan alle overige spelers die mijn handelen dom vinden, kijk eerst naar jezelf voor je een ander dom noemt.

Waarvoor dank.
 

DeletedUser23778

Guest
Ergens begrijp ik het wel, maar dat neemt niet weg dat ik het doodzonde vindt. Nu is het balen voor iedereen. :/
 

DeletedUser69459

Guest
Toch iemand, dit was inderdaad duidelijk aangegeven.
Graag antwoord ik aan alle overige spelers die mijn handelen dom vinden, kijk eerst naar jezelf voor je een ander dom noemt.

Waarvoor dank.

Wat je nu doet is ook niet slim. Je laat Fear nu gwn winnen omdat je niet wilt samenwerken. Hoezo kan dit de fout van een stam zijn?! Modus zoekt een oplossing om Fear weg te wwerken en je werkt gwn tegen nu...

En over Reu. praten we later wel.
 

DeletedUser

Guest
Toch iemand, dit was inderdaad duidelijk aangegeven.
Graag antwoord ik aan alle overige spelers die mijn handelen dom vinden, kijk eerst naar jezelf voor je een ander dom noemt.

Waarvoor dank.

vraag? warrom wil je fear laten winnen?
 

DeletedUser59870

Guest
Wat je nu doet is ook niet slim. Je laat Fear nu gwn winnen omdat je niet wilt samenwerken. Hoezo kan dit de fout van een stam zijn?! Modus zoekt een oplossing om Fear weg te wwerken en je werkt gwn tegen nu...

En over Reu. praten we later wel.
Daarom dat wij gekend stonden als collegiale spelers, en dachten steeds in team. maar ach he, wij zijn anti-samenwerking... Daarom ook, om modus verder gezichtsverlies te besparen, dat ik die BG heb heronderhandeld. Om tegen te werken... Logic :)

@Nick, ugh.

Jullie beiden moeten de discussie nog eens ten gronde nalezen, Fear is niet het onderwerp van onze ontevredenheid. Die miskleun van een BG wel.

Nu gelieve u te onthouden van verdere commentaar. En veel plezier op W22, met jullie awesome BG's.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Daarom dat wij gekend stonden als zeer collegiale spelers, wij zijn anti-samenwerking.
Daarom dat ik die BG heb heronderhandeld. Om tegen te werken... Logic :)


@Nick, ugh.

Jullie beiden moeten de discussie nog eens ten gronde nalezen, Fear is niet het onderwerp van onze discussie. Die miskleun van een BG wel.

Nu gelieve u te onthouden van verdere commentaar. En veel plezier op W22.

uhm, het heeft wel degelijk emt fear te maken, die bg is namelijk gemaakt zodat we een kans maakte tegen fear. mis moet jij even wat verder denken voor je iets roept :rolleyes:
 

DeletedUser62038

Guest
Laten we de beslissing van B. gewoon respecteren? Als hij dit wilt, kan niemand hem tegenhouden.
 

DeletedUser59870

Guest
uhm, het heeft wel degelijk emt fear te maken, die bg is namelijk gemaakt zodat we een kans maakte tegen fear. mis moet jij even wat verder denken voor je iets roept :rolleyes:

Wie de f ben jij zelfs? En wat geeft jou recht om commentaar te leveren?

Jaaaaa, ik stop door Fear..
Neen dipshit, ik stop door die bg met Carpe. Klaar.
Modus heeft zijn waardevolle zetel versus Fear, maar verliest een lid daardoor.
Ik had ons, Modus, liever zien doorvechten voor onze waarde, gaan we neer dan gaan we neer, geen oneervolle zaak. Zulk een gedrocht uitwerken voor een beetje tijd te rekken vind ik wel oneervol, dan doe je het niet op eigen kracht.

Maar ach, jij bent allicht al gewoon blij dat je wat commentaar kan leveren.

Ciao.
 

DeletedUser

Guest
Wie de f ben jij zelfs? En wat geeft jou recht om commentaar te leveren?

Jaaaaa, ik stop door Fear..
Neen dipshit, ik stop door die bg met Carpe. Klaar.
Modus heeft zijn waardevolle zetel versus Fear, maar verliest een lid daardoor.
Ik had ons, Modus, liever zien doorvechten voor onze waarde, gaan we neer dan gaan we neer, geen oneervolle zaak. Zulk een gedrocht uitwerken voor een beetje tijd te rekken vind ik wel oneervol, dan doe je het niet op eigen kracht.

Maar ach, jij bent allicht al gewoon blij dat je wat commentaar kan leveren.

Ciao.

ik ben barry voor als je het nog niet in de gaten had,

ik zeg niet dat je stopt door fear ik zeg alleen dat die bg wel degelijk met fear te maken heeft

tjah, je kan vechten en zeker veliezen, maar je kan ook vechten en proberen te winnen.
 

DeletedUser59870

Guest
ik ben barry voor als je het nog niet in de gaten had,

ik zeg niet dat je stopt door fear ik zeg alleen dat die bg wel degelijk met fear te maken heeft

tjah, je kan vechten en zeker veliezen, maar je kan ook vechten en proberen te winnen.

Ik wou vechten, en ik was aan het winnen.
 

DeletedUser69459

Guest
Modus kan Fear! nooit in hun eentje af. Ipv iets te doen tegen Fear! ga je nu op barbaar. Soms moet je eens verder kijken dan een maand. Later kunnen wij zeggen dat we hebben gestreden tegen Fear!. Of we nu gewonnen of verloren hebben maakt niet uit. Een echte vechter gaat door tot hij zijn laatste dorp moet afgeven. Nu ben je gewoon een opgever...

En jij zegt dat je stopt door bg met Carpe? Als ik het me goed herinner gaven jullie al os aan elkaar...
 

DeletedUser

Guest
Modus kan Fear! nooit in hun eentje af. Ipv iets te doen tegen Fear! ga je nu op barbaar. Soms moet je eens verder kijken dan een maand. Later kunnen wij zeggen dat we hebben gestreden tegen Fear!. Of we nu gewonnen of verloren hebben maakt niet uit. Een echte vechter gaat door tot hij zijn laatste dorp moet afgeven. Nu ben je gewoon een opgever...

En jij zegt dat je stopt door bg met Carpe? Als ik het me goed herinner gaven jullie al os aan elkaar...

ik ben het met je eens
 

DeletedUser

Guest
Tjah feit is dat het gewoon jammer is dat het account op BB gaat.

Verder is het geen feit dat het een rare actie van Shaggerino is. Er zijn voor beide kanten argumenten te geven waar door je kan zeggen Modus heeft gelijk of Shaggerino heeft gelijk.

Er is hier verder genoeg over gezegd lijkt mij, team Shaggerino komt over als zeker te zijn van hun beslissing, dus we kunnen nu wel door zeuren maar heeft 0,0 nut. Laten we hun keuze respecteren al snap ik de frustratie van Modus en de rest over deze zaak volkomen.

Ik wens jullie het beste toe en wie weet komen we jullie ooit nog wel weer is tegen op Tribalwars ;)
 

DeletedUser32599

Guest
Tjah feit is dat het gewoon jammer is dat het account op BB gaat.

Verder is het geen feit dat het een rare actie van Shaggerino is. Er zijn voor beide kanten argumenten te geven waar door je kan zeggen Modus heeft gelijk of Shaggerino heeft gelijk.

Er is hier verder genoeg over gezegd lijkt mij, team Shaggerino komt over als zeker te zijn van hun beslissing, dus we kunnen nu wel door zeuren maar heeft 0,0 nut. Laten we hun keuze respecteren al snap ik de frustratie van Modus en de rest over deze zaak volkomen.

Ik wens jullie het beste toe en wie weet komen we jullie ooit nog wel weer is tegen op Tribalwars ;)

Lijkt me logisch dat jullie Shaggerino niet gaan overtuigen te blijven hé ;)
LOL

Nee, is spijtig dat ze weggaan, vooral dat ze het account niet willen doorgeven als ze niet willen strijden samen met Carpe...
Als je besluit om te stoppen met spelen omdat je een BG niet ziet zitten, ok.
Maar om je account op BB te gooien, dan pas naai je de stam waarmee je al zolang samenwerkt.
En of je nu aangegeven had of niet dat je een BG met Carpe niet zag zitten, toch blijft het aantonen dat het stamgevoel van het Shag-account verder te zoeken is dan ik had gedacht...
Altijd zalige samenwerking gehad, zoiets had ik nooit of te nooit verwacht, niet van het Shag-acc...
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me logisch dat jullie Shaggerino niet gaan overtuigen te blijven hé ;)
LOL


Nee, is spijtig dat ze weggaan, vooral dat ze het account niet willen doorgeven als ze niet willen strijden samen met Carpe...
Als je besluit om te stoppen met spelen omdat je een BG niet ziet zitten, ok.
Maar om je account op BB te gooien, dan pas naai je de stam waarmee je al zolang samenwerkt.
En of je nu aangegeven had of niet dat je een BG met Carpe niet zag zitten, toch blijft het aantonen dat het stamgevoel van het Shag-account verder te zoeken is dan ik had gedacht...
Altijd zalige samenwerking gehad, zoiets had ik nooit of te nooit verwacht, niet van het Shag-acc...

Onzin! Wie praten er het hardst toen jij en je co wouden stoppen op Antoe? (als het sacrasme is merk ik het niet op, misschien omdat ik te moe ben op het moment ofzo xD)

Verder vind ik persoonlijk het ook ver gaan om een acc dan op delete te drukken, maar ik kan zijn reden ervoor wel begrijpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser32599

Guest
Onzin! Wie praten er het hardst toen jij en je co wouden stoppen op Antoe? (als het sacrasme is merk ik het niet op, misschien omdat ik te moe ben op het moment ofzo xD)

Verder vind ik persoonlijk het ook ver gaan om een acc dan op delete te drukken, maar ik kan zijn reden ervoor wel begrijpen.

Weet ik Gup ;)
Was btw wel sarcastisch :)

Want ik weet dat ook voor jullie een account als Shag die op delete gaat eigenlijk pretbederf is...
Zonde...
 

DeletedUser

Guest
Weet ik Gup ;)
Was btw wel sarcastisch :)

Want ik weet dat ook voor jullie een account als Shag die op delete gaat eigenlijk pretbederf is...
Zonde...

hehe toch wel, ik had het eerst getypt en toen dacht ik, hmm kan wel is sarcasme zijn (A)

Dat is het ook, het is toch echt een groot account wat wel degelijk invloed heeft. Altijd zonde om dat soort accounts als bb's op de kaart te zien...
 
Bovenaan