Praattopic

DeletedUser32599

Guest
hehe toch wel, ik had het eerst getypt en toen dacht ik, hmm kan wel is sarcasme zijn (A)

Dat is het ook, het is toch echt een groot account wat wel degelijk invloed heeft. Altijd zonde om dat soort accounts als bb's op de kaart te zien...

Indeed...
Zonde in alle opzichten...

Maar goed, that's the game?
Maar het verbrod zeker en vast het spelplezier...
 

DeletedUser23778

Guest
Mensen die op BB gaan doen eigenlijk niemand een plezier, behalve als het van die kwallen zijn, al zou je ze dan liever persoonlijk kapot maken.
 

DeletedUser

Guest
Zeer zeker, daarom dat ik ze ook vermeldde :p

Oclock ligt er nog, geen idee of die nog wel actief is of niet, maar na ATS grens ik aan hem dan kan ik alsnog iets doen tegen zijn acties (A)
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat shaggerino er mee stopt. Had liever gezien dat de spelers er mee stopten en het account doorgaven.

De rede waarom ze stoppen vind ik zeer terecht!
 

DeletedUser69459

Guest
En waarom? Van een oorlog tussen modus en carpe was nu niet echt meer sprake.
 

DeletedUser69459

Guest
Maar dat is toch al even geleden?

Pff die hitte hier is echt vervelend :(
 

DeletedUser

Guest
En waarom? Van een oorlog tussen modus en carpe was nu niet echt meer sprake.

Omdat carpe te laf was ja, en ze inzagen dat ze zowel van modus als van Fear zouden verliezen. Daarom dat er nu even geen oorlog was met modus.

Shaggerino wilde gewoon vechten, en als iedereen dat opeens niet meer wilt dan is er niet veel meer aan.
 

DeletedUser59870

Guest
Jammer dat shaggerino er mee stopt. Had liever gezien dat de spelers er mee stopten en het account doorgaven.

De rede waarom ze stoppen vind ik zeer terecht!

Dankje, toch paar mensen dat ons standpunt begrijpen :).
Buiten dan over shagg op delete ^.^


Eigenlijk wel.. De ene na de andere Carpe speler werden in korte tijd weggespeeld..

Yeps, 2-3 zekers in 2 maand tijd? :)

Omdat carpe te laf was ja, en ze inzagen dat ze zowel van modus als van Fear zouden verliezen. Daarom dat er nu even geen oorlog was met modus.

Shaggerino wilde gewoon vechten, en als iedereen dat opeens niet meer wilt dan is er niet veel meer aan.


+1 :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan