Praattopic

DeletedUser59870

Guest
Je kan zeggen wat je wil...
Maar de stap naar het front wou je nooit :)
Schrik is dus aan de orde...

En Fear! heeft wederom gelijk, ze moeten zelfs geen inspanning te leveren, de éne na de andere speler stopt uit schrik voor hun... Welkom bij deze club Shag... :)

Volgens mij kan jij niet lezen?
Vechten voor onze waarde versus stoppen uit schrik? Verkeerde conclusies dat jij trekt hoor :).
Waarom niet? Omdat ik niet wil samenwerken met die BG's :).

Dus stop jij hier al maar met dat onnodige gegooi met incorrecte verwijten.
Inderdaad, hij gaat echt op BB...
Zeg wat je wil, het is een klap voor Modus...

Iedereen was akkoord met de BG met Carpe, ook al was het onze grote vijand.
Maar ere wie ere toekomt, Fear! is te sterk voor Modus als wij ook met Carpe oorlog voeren...

Daarom deze BG, maar Shaggerino, of beter gezegd, B. van Shaggerino weigert dit account laten verder te spelen als die BG er is...
Zelfs laat hij geen vervangers toe, waardoor Modus opnieuw een klap krijgt...

Iedereen, buiten wij.
En inderdaad, ik heb mij in eerste instantie teruggetrokken, in het stambelang. En het account ging voort met J & T. Echter, gezien de samenwerking verloor J evengoed zijn motivatie.
Nieuwe spelers op het account waar ik, samen met J & T zo voor heb gewerkt, om een samenwerking met mijn vijand te vergemakkelijken?

Neen dank je, dan liever de eer tot onszelf, en dus zo hebben wij het besluit genomen in het begin van deze week, na een lange discussie. Alle 3 de spelers hebben het collegiaal besluit genomen er mee te kappen op W22 :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser32599

Guest
Volgens mij kan jij niet lezen?
Vechten voor onze waarde versus stoppen uit schrik? Verkeerde conclusies dat jij trekt hoor :).
Waarom niet? Omdat ik niet wil samenwerken met die BG's :).

Dus stop jij hier al maar met dat onnodige gegooi met incorrecte verwijten.


Ik zeg gewoon: ere wie ere toekomt...
Fear! is momenteel de sterkste stam hier op deze wereld...

Oorlog met Fear! EN carpe tegelijkertijd was geen haalbare optie...
Dus ging onze stam met Carpe een BG aan, waarmee IEDEREEN in de stam akkoord was.

Behalve jij en jij wil Shaggerino niet laten verder spelen.
Jijzelf niet en andere spelers mogen er ook niet op.

Heb ik één woord gelogen *****?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59870

Guest
Ik zeg gewoon: ere wie ere toekomt...
Fear! is momenteel de sterkste stam hier op deze wereld...

Oorlog met Fear! EN carpe tegelijkertijd was geen haalbare optie...
Dus ging onze stam met Carpe een BG aan, waarmee IEDEREEN in de stam akkoord was.

Behalve jij en jij wil Shaggerino niet laten verder spelen.
Jijzelf niet en andere spelers mogen er ook niet op.

Heb ik één woord gelogen B?

Ja, ik & J. zijn & waren niet akkoord.
Wat met de regels van RL namen op het AF ^^?
 

DeletedUser59870

Guest
Idd, wat met de regels van RL namen op het AF?
^^



Voor je klaagt omdat je ongelijk hebt, kijk naar je eigen vorige posts...


En dus mensen, Shaggerino gaat op delete, hij heeft de zijde van Fear! gekozen :)

kevin seeldrayers, wat doe ik verkeerd? :)
Ik kies de zijde, van mijn principes. En ik ben niet alleen in dit besluit, de discussie stopt hier.
 

DeletedUser32599

Guest
kevin seeldrayers, wat doe ik verkeerd? :)
Ik kies de zijde, van mijn principes. En ik ben niet alleen in dit besluit, de discussie stopt hier.

Niet alleen in dit besluit :)
LOL

Ik zal de skypegesprekken maar niet bovenhalen zeker :)
LOL

Jij die stopt, je co-speler die een nieuwe co wil maar niet mag omdat jij nog zeggenschap wilt desondanks je stopt met spelen... Haha, het is te grappig voor woorden :)

Oké, de discussie stopt hier ^^

Fear! is de overwinnaar van deze wereld, mede dankzij Shaggerino :)

Amen!!
 

DeletedUser

Guest
Okeee... beetje jammer dit!

Ik zal hier uit ook bevestiging dat ik ook heb beslist te gaan stoppen en het acc op delete te zetten. Het was b. Niet die het account op delete zetten mssr dat was ik!

Gisteren avond hebben de 3 spelers van team shaggerino besloten om te stoppen en het account op delete te zetten. Nu vind ik het jammer dat je b. De schuld in de schoenen schuift, terwijl wij echt met zijn 3en hebben besloten om te stoppen!
 

DeletedUser32599

Guest
Okeee... beetje jammer dit!

Ik zal hier uit ook bevestiging dat ik ook heb beslist te gaan stoppen en het acc op delete te zetten. Het was b. Niet die het account op delete zetten mssr dat was ik!

Gisteren avond hebben de 3 spelers van team shaggerino besloten om te stoppen en het account op delete te zetten. Nu vind ik het jammer dat je b. De schuld in de schoenen schuift, terwijl wij echt met zijn 3en hebben besloten om te stoppen!

Het grappige is dat de twee spelers opeens hun kar keren omdat B. dit wil...
De éne dag worden er nog 1200att verstuurd en worden er plannen gesmeed.
Je bent aan het kijken voor een nieuwe co, en wordt tegen mij nog gezegd dat B lastig deed om de nieuwe co-speler.

5uur later staat het account op delete...

Op 5uur tijd heeft B jullie overtuigd om te stoppen, waarom?
Ik weet het nog steeds niet, maar jullie laten alledrie jullie stam in de steek...

Maar ik snap de twee co's op het account.
B wou Shaggerino niet laten spelen zolang de BG met Carpe er was...
Uit "principe"...

En er mocht geen andere co-speler opkomen, tenzij deze werd goedgekeurd door B...
Maar eigenlijk maakte dit ook niet uit, het komt erop neer, B heeft beslist dat Shaggerino moet stoppen omdat de BG met Carpe er is en wat de andere co's vinden maakt NIETS uit...
Jullie moeten gewoon volgen, want hij is DE man van shag en zonder hem is er geen Shag.

Dat heb je zelf gezegd he B... Dus je moet niet zeggen dat ik niet mag lullen :)

Grappig blijft het.
Op 4uur tijd ga je van att versturen naar je stamgenoten in de steek laten...
Triest...

Maar goed, we zien wel...
Shagg staat op delete, dus Fear!, 't is de moment om nog eens een makkelijke slag te slaan!

W22 is all yours als we op deze manier verder gaan...
 

DeletedUser59870

Guest
Het grappige is dat de twee spelers opeens hun kar keren omdat B. dit wil...
De éne dag worden er nog 1200att verstuurd en worden er plannen gesmeed.
Je bent aan het kijken voor een nieuwe co, en wordt tegen mij nog gezegd dat B lastig deed om de nieuwe co-speler.

5uur later staat het account op delete...

Op 5uur tijd heeft B jullie overtuigd om te stoppen, waarom?
Ik weet het nog steeds niet, maar jullie laten alledrie jullie stam in de steek...

Maar ik snap de twee co's op het account.
B wou Shaggerino niet laten spelen zolang de BG met Carpe er was...
Uit "principe"...

En er mocht geen andere co-speler opkomen, tenzij deze werd goedgekeurd door B...
Maar eigenlijk maakte dit ook niet uit, het komt erop neer, B heeft beslist dat Shaggerino moet stoppen omdat de BG met Carpe er is en wat de andere co's vinden maakt NIETS uit...
Jullie moeten gewoon volgen, want hij is DE man van shag en zonder hem is er geen Shag.

Dat heb je zelf gezegd he B... Dus je moet niet zeggen dat ik niet mag lullen :)

Grappig blijft het.
Op 4uur tijd ga je van att versturen naar je stamgenoten in de steek laten...
Triest...

Maar goed, we zien wel...
Shagg staat op delete, dus Fear!, 't is de moment om nog eens een makkelijke slag te slaan!

W22 is all yours als we op deze manier verder gaan...


Ok K., bij deze nog een antwoord.

Eerstdaags zal T. evengoed hier komen bevestigen dat hij akkoord ging met deze beslissing.
En inderdaad, ik deed lastig... Wie zou het niet zijn, als je na x-jaar je account ziet vastlopen door een miskleun van een deal.

Beweren dat wij de stam in de steek laten is een brug te ver. Het is door MIJZELF PERSOONLIJK, dat de samenwerking werd herzien, naar een verbeterde vorm. Dus ik heb alles gedaan wat ik nog nodig achtte.
Ik heb dingen gezegd ja, zoals dat ik Shagg ben, is ook niet verkeerd wel? Samen met mijn co's waren wij jaren lang een mooi team. Heb dingen beweerd, in rage-berichtjes. Maar door wie kwam dit?
Als jij met skype-berichten komt, zal ik die evenzeer reply'en, met jou blijk van volwassenheid met de daar bijhorende excuses van jou kant.

Het zij zo, jij samen met andere leden van modus, wouden de samenwerking, en die is er, mede door mij. Heb jarenlang mij ingezet voor de stam, wat meerdere mensen zullen beamen denk ik, maar een brug te ver, is gewoonweg een brug te ver.

Bij deze, onze exit.
 

DeletedUser69459

Guest
Als je de situatie een beetje deftig bekijkt zie je dat dit de enige kans is om Fear! te verslaan. Ik weet de situatie binnen modus niet maar het is wel beetje dom om te stoppen met een account die je zelf hebt opgebouwd gewoon omwille van een bondgenootschap.
 

DeletedUser

Guest
Als je de situatie een beetje deftig bekijkt zie je dat dit de enige kans is om Fear! te verslaan. Ik weet de situatie binnen modus niet maar het is wel beetje dom om te stoppen met een account die je zelf hebt opgebouwd gewoon omwille van een bondgenootschap.

je haalt me de woorden uit de mond
 

DeletedUser32599

Guest
Als je de situatie een beetje deftig bekijkt zie je dat dit de enige kans is om Fear! te verslaan. Ik weet de situatie binnen modus niet maar het is wel beetje dom om te stoppen met een account die je zelf hebt opgebouwd gewoon omwille van een bondgenootschap.

je haalt me de woorden uit de mond

+1

Dit is wat we hem duizend keer gezegd hebben...
Maar hij wil zijn principes niet aan kant zetten...

Het enige wat hij zegt is, de BG is een brug te ver.
Maar wat verder kijken dan zijn eigen account, dat wil hij niet doen...
Eventjes inzien dat Fear! nu DE stam is en samenwerking met andere stammen nodig is, dat is allemaal niet nodig volgens hem.
Hij kan Carpe aan, dus moet de rest Fear maar aankunnen...
Stambelang = 0...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59349

Guest
Eerlijk is eerlijk, ik ga ook liever op delete dan samen te moeten werken met ~TNW~
 

DeletedUser69459

Guest
Dat is anders. Tussen modus en Carpe was er eig geen oorlog meer. Wij zijn nog volop in oorlog met elkaar.(Team! en Tnw)
 

DeletedUser32599

Guest
Eerlijk is eerlijk, ik ga ook liever op delete dan samen te moeten werken met ~TNW~

Is inderdaad geen vergelijking.
Jullie kunnen overleven :)

Modus zonder BG is niet sterk genoeg tegen Fear!
Als je dat als speler niet kan toegeven ben je eigenwijs en denk je enkel aan je eigen account...
En je kan TW onmogelijk winnen als je niet redeneert in stambelang...
 

DeletedUser59349

Guest
Is inderdaad geen vergelijking.
Jullie kunnen overleven :)

Modus zonder BG is niet sterk genoeg tegen Fear!
Als je dat als speler niet kan toegeven ben je eigenwijs en denk je enkel aan je eigen account...
En je kan TW onmogelijk winnen als je niet redeneert in stambelang...

Is wel een vergelijking ;) Atm wordt Reunited toch ook weggespeeld zoals bij jullie GON? Dus als wij kunnen overleven kunnen jullie dat ook zeker.

Dat is ook zo, maarja zoals gezegd heb ik ook mn principes en begrijp ik het zeer goed waarom shag dit niet wil, dat die geen andere spelers er op wilt laten is een ander verhaal maar ook daar kan ik me in vinden.

Stambelang of niet, het is maar net wat voor waarde je er aan geeft wat het best is voor de stam. Wat voor de stam goed is, hoeft niet voor de individualist goed te zijn. Als shaggy zich er niet prettig bij voelt om met Carpe samen te spelen wie ben jij dan om te zeggen dat dit wel zo is? Je kan eigenlijk beter zeggen dat jullie shaggy hebben laten vallen met deze beslissing. Zoals ik begrepen heb heeft die het duidelijk aangegeven dat die het niet wilde(?) Voel jij je er goed bij dan is dat jou goed recht, maar ik kan me wel vinden in het handelen van shaggy.
 

DeletedUser62038

Guest
JONGENS JONGENS JONGENS

::::::::::::::::
-Daling tot 1/3 (33%) van de originele prijs

Zelfde als hierboven, deze stemming zal gestart worden als er minder dan 500 actieve spelers op een wereld zijn. Indien het in deze stemming afgekeurd wordt is de volgende stemming bij een daling onder de 200 spelers, deze stemming is dan opnieuw voor een daling tot 1/3 van de originele prijs.

-Ga Wereld 22 binnen
502 spelers, 64 stammen, 190,010 dorpen

Nog 2 spelers teveel.
 

DeletedUser

Guest
Is wel een vergelijking ;) Atm wordt Reunited toch ook weggespeeld zoals bij jullie GON? Dus als wij kunnen overleven kunnen jullie dat ook zeker.

jullie hebben ook een bg, ik snap het handelen van Shaggerino totaal niet. en eerlijk gezegt vind ik het gewoon dom (sorry :eek:)
 
Bovenaan